Feijenoorder van huis uit. Daarnaast volgens mij ook niet zo'n tokkie als onze vrienden Immers en Verhoek.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind de stap van Utrecht naar Feyenoord gewoon een enorme gok eigenlijk. Heb geen idee of hij het niveau aankan. Vind het altijd wel een leuke speler om naar te kijken, ook wel goede gozer volgens mij.
Hij werkt ook altijd hard toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Feijenoorder van huis uit. Daarnaast volgens mij ook niet zo'n tokkie als onze vrienden Immers en Verhoek.
Klopt ja, heb weleens interviews van hem gelezen. Heeft ook keurig een WO-studie afgemaakt volgens mij, dus kan mooi het gemiddelde IQ van de selectie wat omhoog krikken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Feijenoorder van huis uit. Daarnaast volgens mij ook niet zo'n tokkie als onze vrienden Immers en Verhoek.
Vind Rutten na wedstrijden altijd wel goed analyseren eigenlijk, is een hoop verbeterd in ieder geval.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Persconferenties met Fred Rutten en Jens Toornstra
Een genot voor het oor.
Voetbal inhoudelijk weet Rutten perfect waar ie over lult. Het komt er alleen soms wat krom uit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vind Rutten na wedstrijden altijd wel goed analyseren eigenlijk, is een hoop verbeterd in ieder geval.
Clasie gaat toch wel joh.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:01 schreef Scrummie het volgende:
Toornstra is welkom. Las gister nog dat ie de meeste kansen creëert van alle middenvelders. Heeft ook een aardig schot, loopvermogen, en redelijk creatief. Verder een volwassen vent met wat body.
Ik zie hem alleen niet in het huidige systeem spelen als Clasie blijft. En als Clasie weg gaat ook niet, want het is niet een controleur. Of kan ie dat ook?
Het is niet de bedoeling dat de spelers intelligenter worden dan de trainer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klopt ja, heb weleens interviews van hem gelezen. Heeft ook keurig een WO-studie afgemaakt volgens mij, dus kan mooi het gemiddelde IQ van de selectie wat omhoog krikken.
Ja, oke.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat de spelers intelligenter worden dan de trainer.
Die van Immersquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:03 schreef Sunri5e het volgende:
Niet meer dan 2,5 mil uitgeven voor Toornstra. Vind ik nog aan de hoge kant gezien de prijs die Ziyech moest kosten.
Op welke positie moet Toornstra bij ons eigenlijk gaan spelen?
Linkshalf waarschijnlijk gezien 10 al bezet is door Immers (zo erg bezet dat Ziyech hem daar niet weg zal krijgen volgens Rutten).quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:03 schreef Sunri5e het volgende:
Op welke positie moet Toornstra bij ons eigenlijk gaan spelen?
Dat is wel een goeie inderdaad. Vind Vilhena dat stofzuigen en tackelen, beetje zoals de Jong, steeds beter doet, en kan uitstekend vooruit voetballen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Clasie gaat toch wel joh.
Ik verwacht dat Vilhena in dat geval gewoon op de plek van Clasie gaat spelen, en Toornstra iets daarvoor.
We spelen dit seizoen niet met een 10....quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Linkshalf waarschijnlijk gezien 10 al bezet is door Immers (zo erg bezet dat Ziyech hem daar niet weg zal krijgen volgens Rutten).
Dat zou gezien zijn positie wel moeten maar Ziyech kwam ook niet in aanmerking voor de plek van Immers dus ik ben er bang voor.quote:
Toornstra en Lexgod speelden bij ADO ook al samen toch? Toen speelde Toornstra kankergoed.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie inderdaad. Vind Vilhena dat stofzuigen en tackelen, beetje zoals de Jong, steeds beter doet, en kan uitstekend vooruit voetballen.
Dus:
Toornstra - Immers
Vilhena
Ik zeg; doen!
Ik zeg te weinig creativiteit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie inderdaad. Vind Vilhena dat stofzuigen en tackelen, beetje zoals de Jong, steeds beter doet, en kan uitstekend vooruit voetballen.
Dus:
Toornstra - Immers
Vilhena
Ik zeg; doen!
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Toornstra en Lexgod speelden bij ADO ook al samen toch? Toen speelde Toornstra kankergoed.
Verhoek ook.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Toornstra en Lexgod speelden bij ADO ook al samen toch? Toen speelde Toornstra kankergoed.
Ja, maar geen idee of ze toen in eenzelfde koppeltje speelden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Voor 2,5 miljoen heb je Bryan Linssen van Heracles nog niet eens.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:03 schreef Sunri5e het volgende:
Niet meer dan 2,5 mil uitgeven voor Toornstra. Vind ik nog aan de hoge kant gezien de prijs die Ziyech moest kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |