Die heeft zijn contract laten ontbinden en komt naar Heereveen, misschien kan Feyenoord hem nog kapen ofzo?quote:
Lumu zeker, goed spelertje. Gaat morgen een contract bij Heerenveen tekenen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Die vorige negers van Willem II vond ik toch beter, Lumu en Misidjan ofzo.
Zeer slechte mentaliteit naar het schijnt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Die heeft zijn contract laten ontbinden en komt naar Heereveen, misschien kan Feyenoord hem nog kapen ofzo?
Even serieus, wat heb jij met negers?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Die heeft zijn contract laten ontbinden en komt naar Heereveen, misschien kan Feyenoord hem nog kapen ofzo?
90% van jouw posts gaan over de negroïde medemens, kan ik ook niks aan doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:30 schreef RetRy32 het volgende:
Ik sprak trouwens positief over Ondaan en Tankovic en mensen gaan gelijk blij doen
Wat zijn jullie, racisten ofzo?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
90% van jouw posts gaan over de negroïde medemens, kan ik ook niks aan doen.
Ik heb verder niks tegen negers, heb er zelf twee in de kelder.
Beetje eng dat je zo selectief leest.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:34 schreef TC03 het volgende:
90% van jouw posts gaan over de negroïde medemens, kan ik ook niks aan doen.
Ik vind het reuze meevallen. Mensen hadden het zaterdag nog over 8 miljoen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens Rinus moet hij 3,5 miljoen kosten. Lijkt mij veel te veel voor hem.
Misidjan was inderdaad wel een talentje. Maar die is ook ergens naar een Oost-Europees boerenploegje vertrokken, of niet?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Die vorige negers van Willem II vond ik toch beter, Lumu en Misidjan ofzo.
Direct Verhoek & Goossens in de deal betrekkenquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens Rinus moet hij 3,5 miljoen kosten. Lijkt mij veel te veel voor hem.
Kan je met Verhoek en Goossens aantrekkelijk voetbal spelen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Direct Verhoek & Goossens in de deal betrekken
Ik vind de stap van Utrecht naar Feyenoord gewoon een enorme gok eigenlijk. Heb geen idee of hij het niveau aankan. Vind het altijd wel een leuke speler om naar te kijken, ook wel goede gozer volgens mij.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het reuze meevallen. Mensen hadden het zaterdag nog over 8 miljoen.
Ze zijn in ieder geval niet zwart, dus Co kan ze uit elkaar houden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Direct Verhoek & Goossens in de deal betrekken
Ja, als ze zorgen dat ze dit jaar degraderen lukt ze dat heel goed het jaar eropquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je met Verhoek en Goossens aantrekkelijk voetbal spelen?
#durftevragen
Persconferenties met Fred Rutten en Jens Toornstraquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind de stap van Utrecht naar Feyenoord gewoon een enorme gok eigenlijk. Heb geen idee of hij het niveau aankan. Vind het altijd wel een leuke speler om naar te kijken, ook wel goede gozer volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |