ja lekker hygiënisch ook. In koud water de afwas doen, harde eet resten die er niet vanaf gaan omdat het water pislauw is enz... hoe FUCKING lastig kan het zijn om een dienst waarvoor IK betaal en hard werk te leveren ZONDER gezeik, gezanik ELKE FUCKING keer weeer wat enz.. Zelfde geldt voor POSTNL btwquote:
maakt niet uit of het goed of niet goed is. Ik wil gewoon krijgen waarvoor ik betaal. Betaal ik voor warm water dan EIS ik als klant die hard werkt voor zijn zuurverdiende centen WARM water en geen pislauw of koud water.quote:
Terechte klacht maar je moet positief ingesteld zijn dus haal het beste uit je koude douchequote:Op maandag 18 augustus 2014 14:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
maakt niet uit of het goed of niet goed is. Ik wil gewoon krijgen waarvoor ik betaal. Betaal ik voor warm water dan EIS ik als klant die hard werkt voor zijn zuurverdiende centen WARM water en geen pislauw of koud water.
net tegen beter weten in met al mijn positiviteit geprobeerd de kraan nog eens open te draaien voor warm waterquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:11 schreef vera166 het volgende:
[..]
Terechte klacht maar je moet positief ingesteld zijn dus haal het beste uit je koude douche!!!
Terechte klacht wel hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
net tegen beter weten in met al mijn positiviteit geprobeerd de kraan nog eens open te draaien voor warm water![]()
Nee hoor.. niks
nog steeds pislauw tot koud terwijl de afwas zich verder opstapelt.
in Auschwitz betaalden ze ook er voor? eeh nee dusquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef luckass het volgende:
In Auschwitz hadden ze pas reden tot klagen over de douches.
zou best kunnen. Wat kost me dat grapje nu weer?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:16 schreef Karig_Hutje het volgende:
Thermostaat kapot van je installatie?
niet kunnen omgaan met computers?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:17 schreef PriesterB het volgende:
Niet kunnen omgaan met computers.![]()
Een faalboiler hebben.![]()
TS is een onhandige kneus.
Niet echt goedkoop als ik het zo lees op Google, vanaf 350 ¤ en hoger. Hoop voor je dat dat het niet is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
zou best kunnen. Wat kost me dat grapje nu weer?![]()
ja daaaag dat ga ik echt niet betalen. Ik heb dat ding net 2 maanden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:22 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Niet echt goedkoop als ik het zo lees op Google, vanaf 350 ¤ en hoger. Hoop voor je dat dat het niet is.
O, nieuw heb je nog garantie en dat zal het dan ook wel niet wezen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja daaaag dat ga ik echt niet betalen. Ik heb dat ding net 2 maanden.
Je hebt nog garantie!quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja daaaag dat ga ik echt niet betalen. Ik heb dat ding net 2 maanden.
Ja,quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
in Auschwitz betaalden ze ook er voor? eeh nee dus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |