Don't know, don't carequote:Op maandag 18 augustus 2014 14:32 schreef Fok-it het volgende:
Die Dave Roelvinkwat een ongeloveloze debiel is dat zeg
Dat filmpje. weet nog niet of ik moet huilen of lachenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:32 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind het wel een mooie jongenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:32 schreef Fok-it het volgende:
sorry LRquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Poepen, Dave Roelvink, aanzoeken en seksgrappen. Dit houd ik niet meer bij.
Je bent oud. Sorry als je nu weer een crisis krijgt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Poepen, Dave Roelvink, aanzoeken en seksgrappen. Dit houd ik niet meer bij.
Dave Roelvink, inderdaad de zoon van, is dol op siliconenborsten. Deze week vertelt hij in VIVA over zijn seksleven. Over zijn penis heeft het model ook niet te klagen. Volgens hem is het allemaal prima in orde. "Als het pijn doet bij een vrouw, is dat toch eigenlijk een compliment voor de manquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat filmpje. weet nog niet of ik moet huilen of lachen
Die laatste zinquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dave Roelvink, inderdaad de zoon van, is dol op siliconenborsten. Deze week vertelt hij in VIVA over zijn seksleven. Over zijn penis heeft het model ook niet te klagen. Volgens hem is het allemaal prima in orde. "Als het pijn doet bij een vrouw, is dat toch eigenlijk een compliment voor de man_________
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dave Roelvink, inderdaad de zoon van, is dol op siliconenborsten. Deze week vertelt hij in VIVA over zijn seksleven. Over zijn penis heeft het model ook niet te klagen. Volgens hem is het allemaal prima in orde. "Als het pijn doet bij een vrouw, is dat toch eigenlijk een compliment voor de man_________
Ik zou me als man ook laten pijpen in een bubbelbad hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:32 schreef Fok-it het volgende:
oh heb je het filmpje niet gezien?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zou je als vrouw ook laten pijpenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou me als man ook laten pijpen in een bubbelbad hoor.
HAHAquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
"Als het pijn doet bij een vrouw, is dat toch eigenlijk een compliment voor de man
Ja dat is het punt ook nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou me als man ook laten pijpen in een bubbelbad hoor.
Jawelquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh heb je het filmpje niet gezien?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij zou je als vrouw ook laten pijpen
Als het fysiek mogelijk was wel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij zou je als vrouw ook laten pijpen
Wat je zegt ben jezelf maar samen oud zijn en blijven heeft ook zo zijn charme.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent oud. Sorry als je nu weer een crisis krijgt.
Je leven is ook niet makkelijk met een perfecte vader zoals hij heeft. Je zal altijd worden vergeleken met hem oneerlijk als het is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik grap toch ook.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is het punt ook niet
Die gast is nog dommer dan zijn vader
Hij heeft alleen maar meisjes gedate met siliconentietenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik grap toch ook.
Boeit mij het wat zo'n flikkertje uitspookt.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft alleen maar meisjes gedate met siliconentieten![]()
oh dacht al.quote:
omggggg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat je zegt ben jezelf maar samen oud zijn en blijven heeft ook zo zijn charme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |