Hahaquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik lurk al een tijdje mee.Zocht gewoon een moment om in te haken, en als mijn naam genoemd wordt dan gaat dat makkelijk.
Daar was ik aan het lezenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom link je naar pagina 7 op 25 posts per pagina
damnquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik lurk al een tijdje mee.Zocht gewoon een moment om in te haken, en als mijn naam genoemd wordt dan gaat dat makkelijk.
En dit ja. Dat je de achterkant leest en een bladzijde oké maar het boek lezen doe je toch lekker thuis?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet gewoon kopen in een boekwinkel
Bibliotheek heeft kut boeken.quote:
Ik weet het.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben verdikkeme 50 paar schoenen gezien die het allemaal net niet waren.
Wat nou.quote:
Ik ben al lang blij als ik een paar vind dat pastquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
koop jij dan gelijk een paar schoenen ofzo :s
ik wilde die schoenen quotenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet het.![]()
Maar met de rest valt het heus mee.
[..]
Wat nou.
welke maat danquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij als ik een paar vind dat past
Als je te weinig geld hebt gewoon elke dag paar bladzijdes lezen daarquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dit ja. Dat je de achterkant leest en een bladzijde oké maar het boek lezen doe je toch lekker thuis?
gaan wij ook een keer schoenen kopen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij als ik een paar vind dat past
Kaneel overdrijft ook een beetje. Al geef ik toe dat ik met schoenen niet makkelijk ben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik wilde die schoenen quotenmy bad
Dat is wel enorm pauper zegquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je te weinig geld hebt gewoon elke dag paar bladzijdes lezen daar
met wat ben je wel makkelijk?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kaneel overdrijft ook een beetje. Al geef ik toe dat ik met schoenen niet makkelijk ben.
Oh ik ook niet hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kaneel overdrijft ook een beetje. Al geef ik toe dat ik met schoenen niet makkelijk ben.
Pauperleef.quote:
Je hebt mij weten te overtuigen. Wanneer is dit?quote:
Ik geloof je op je woord.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet het.![]()
Maar met de rest valt het heus mee.
44-45, maar het is meer de breedte en stevigheid. Ik heb moeilijke voeten en oversoepele spieren.quote:
Of zoals een oud klasgenoot van mij deed: boek thuis downloaden en op de uni uitprinten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je te weinig geld hebt gewoon elke dag paar bladzijdes lezen daar
Je weet wat ze zeggen over mensen met grote voetenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gaan wij ook een keer schoenen kopen?Ik heb een heel grote maat
![]()
![]()
ONS o.a.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
met wat ben je wel makkelijk?
Jassen heb ik ook moeite. Gewoon vanwege de stof, pasvorm, wel of geen capuchon etc etc.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik ook niet hoorKleding ben ik heel makkelijk, vooral als het goedkoop is dan neem ik het zo mee. Maar kan met schoenen (,jassen en tassen) nooit iets leuks vinden
Dat weet ikquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord.
[..]
44-45, maar het is meer de breedte en stevigheid. Ik heb moeilijke voeten en oversoepele spieren.
[..]
Of zoals een oud klasgenoot van mij deed: boek thuis downloaden en op de uni uitprinten.
[..]
Je weet wat ze zeggen over mensen met grote voeten![]()
gewoon wonen in de Wallmartquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pauperleef.
En daarna naar de C1000 om gratis stukjes eten te halen
Klopt, ik overdreef een beetjequote:Op maandag 18 augustus 2014 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
interesse?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ONS o.a.
[..]
Jassen heb ik ook moeite. Gewoon vanwege de stof, pasvorm, wel of geen capuchon etc etc.
[..]
Dat weet ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |