Dit ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet echt een naar een enorme boekenwinkel, dan vind ik vast wel iets leuks
ik geloof je op je woord sofjequote:Op maandag 18 augustus 2014 14:12 schreef supersof het volgende:
[..]
divergent boeken zijn echt wel goed hoor
Godslastering, tr gemaakt. Tot over een week.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vergelijk wat ik wil godverdomme
Selexyz moet je heen dan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet echt een naar een enorme boekenwinkel, dan vind ik vast wel iets leuks
Flips is intens lastig met winkelen. Wees gewaarschuwd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:12 schreef Amarantha het volgende:
Misschien in Amsterdam ofzo als ik daar ga winkelen met Flips
bedankt insoquote:
Genoeg boekenwinkels. Ook winkels die niet onder een grote naam vallen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:12 schreef Amarantha het volgende:
Misschien in Amsterdam ofzo als ik daar ga winkelen met Flips
Ik vind informatie boeken sowieso altijd wel tof. Net mijn tweede wereldoorlog boek terug gekregen, 600 pagina's aan foto's enzquote:
Hahahaha nondeju zeg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flips is intens lastig met winkelen. Wees gewaarschuwd.
Hmm als dat in Amsterdam zit en we lopen er tegen aan dan ga ik wel even kijkenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Selexyz moet je heen dan.
Al is die ook niet enorm, maar wel leuk
Wow ineens ben je erquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Genoeg boekenwinkels. Ook winkels die niet onder een grote naam vallen.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flips is intens lastig met winkelen. Wees gewaarschuwd.
We hebben verdikkeme 50 paar schoenen gezien die het allemaal net niet waren.quote:
Waarom link je naar pagina 7 op 25 posts per paginaquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef Ro-ald het volgende:
WGR / Iemand onslaan om Facebook chat?
Je moet gewoon kopen in een boekwinkelquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef Fok-it het volgende:
ze moeten chille sofa's in boekwinkels neerzetten zodat je er gewoon kan lezen.
Vaak hebben ze nu een plastic krukje waar je een hernia van krijgt midden in de zaak
Ik lurk al een tijdje mee.quote:
koop jij dan gelijk een paar schoenen ofzo :squote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben verdikkeme 50 paar schoenen gezien die het allemaal net niet waren.
Is toch geen bibliotheekquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef Fok-it het volgende:
ze moeten chille sofa's in boekwinkels neerzetten zodat je er gewoon kan lezen.
Vaak hebben ze nu een plastic krukje waar je een hernia van krijgt midden in de zaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |