Beter asians dan he Aldoquote:
Is dat echt zo of is dat roddelgezeik?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft alleen maar meisjes gedate met siliconentieten![]()
"Ik ben gek op vrouwen die een borstvergroting hebben gehad", vertelt Dave in Viva. "Vrienden verklaren me voor gek, maar ik vind ze prachtig. Ik heb drie meisjes gehad met siliconen. De vorm is mooier dan bij echte borsten. Echte borsten zijn wel iets zachter, maar als ik moet kiezen, ga ik toch voor de mooiste vorm.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat echt zo of is dat roddelgezeik?
fokkie voelt zich verbonden met henquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:49 schreef Tchock het volgende:
Waarom besteden jullie eigenlijk aandacht aan de familie Roelvink?
Dries brengt de zon terug in mijn leven daar waar het hier alweer uren aaneengesloten regent en dan doel ik geeneens op zijn gele slip. Wat een manquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:49 schreef Tchock het volgende:
Dan moet je maar niet jarig zijnquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh dacht al.
[..]
omggggg.Al kan het wel zijn charme hebben ja.
alleen asians met een degelijke internetverbindingquote:
Fokkie roelvinkquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:50 schreef supersof het volgende:
[..]
fokkie voelt zich verbonden met hen
Dit ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:49 schreef Tchock het volgende:
Klinkt niet eens zo heel gek eigenlijk. Dat mag hij toch vinden?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
"Ik ben gek op vrouwen die een borstvergroting hebben gehad", vertelt Dave in Viva. "Vrienden verklaren me voor gek, maar ik vind ze prachtig. Ik heb drie meisjes gehad met siliconen. De vorm is mooier dan bij echte borsten. Echte borsten zijn wel iets zachter, maar als ik moet kiezen, ga ik toch voor de mooiste vorm.
Nou nee, bedanktquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:50 schreef supersof het volgende:
[..]
fokkie voelt zich verbonden met hen
Natuurlijk. Net zoals dat hij het een compliment mag vinden als een vrouw niet van de seks kan genieten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt niet eens zo heel gek eigenlijk. Dat mag hij toch vinden?
Ik vind het gewoon beetje simpel over komen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt niet eens zo heel gek eigenlijk. Dat mag hij toch vinden?
Zo?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:52 schreef Amarantha het volgende:
Iemand hier die gif plaatjes kan verkleinen?
Dan heb je per dag meer college dan ik in een week.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
damn mijn nieuwe rooster![]()
elke dag uni, en dan ma-wo van 9 tot 6![]()
quote:
Dat vind ik weer iets anders. Maar als hij inderdaad de vorm van siliconen mooier vindt, wat maakt dat uit? Daar doet hij niemand kwaad mee. Dat andere wel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk. Net zoals dat hij het een compliment mag vinden als een vrouw niet van de seks kan genieten.
Dat wordt minder Ezell en meer Ezellsbruggetjesquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
damn mijn nieuwe rooster![]()
elke dag uni, en dan ma-wo van 9 tot 6![]()
ik word echt keihard genaaidquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan heb je per dag meer college dan ik in een week.
Kun je colleges thuis volgen, en moet je overal verplicht aanwezig zijn?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik word echt keihard genaaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |