abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143711915
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:41 schreef davedavy het volgende:
Eerste twee LITB pakketjes ontvangen :D Eentje vanuit Polen met PostNL, en een doosje vanuit China ook met PostNL. Lekker snel.
Heb je nog een generieke LITB code dan? :)
pi_143712149
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:38 schreef Llewy het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een SJ4000 bestellen, maar vraag me af of de WiFi versie de meerprijs waard is. Iemand van jullie die dat kan bevestigen/ontkennen?

En volgens chinaprices.us is Aliexpress de voordeligste met zo'n 77 dollar(voor de gewone), maar ik ga er maar vanuit dat dit ook fake kan zijn? Banggood met coupon maar doen dan dus?
Wifi is volgens mij enkel handig als je je camera op afstand wilt besturen. Dit wilt zeggen, opzetten, afzetten, pauzeren terwijl je er zelf niet aankan... Maar dat moet je zelf bekijken voor welk doel je deze wilt gebruiken :) Ik ken hier zelf niet genoeg van, dus iemand anders moet dit nog bevestigen!
Heb hem zelf vorige week gekocht via banggood.
pi_143713705
Aangezien de gele pakketjes mondjesmaat binnenkomen zat ik al wat uitverveling te speuren en kwam een paar hebbedingetjes tegen die jullie misschien ook wel leuk vinden;

E-Blue muis. Ben nog steeds tevreden over mijn Cobra maar ik ben wel benieuwd naar deze

Curren horloge. Heb er nog nooit eentje gehaald maar wat ik hier lees is iedereen best positief.

Waterproof oordopjes. Lijken op de gene die hier ook al vaker voorbij zijn gekomen. Had ze ook maar ben ze al kwijt dus zit aan deze te denken. Plus deze heeft een mic :D
pi_143713901
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 19:23 schreef Deugniett het volgende:
Aangezien de gele pakketjes mondjesmaat binnenkomen zat ik al wat uitverveling te speuren en kwam een paar hebbedingetjes tegen die jullie misschien ook wel leuk vinden;

E-Blue muis. Ben nog steeds tevreden over mijn Cobra maar ik ben wel benieuwd naar deze

Curren horloge. Heb er nog nooit eentje gehaald maar wat ik hier lees is iedereen best positief.

Waterproof oordopjes. Lijken op de gene die hier ook al vaker voorbij zijn gekomen. Had ze ook maar ben ze al kwijt dus zit aan deze te denken. Plus deze heeft een mic :D
Ik snap niet echt wat je aan waterproof oordopjes hebt met een mic erbij, alsof die mic goed werkt onder water? Alle andere oordopjes zijn ook gewoon te gebruiken in de regen is mijn ervaring.

Curren horloge...die ik heb ( http://www.banggood.com/F(...)-Watch-p-915645.html ) laat nu de zwarte coating los. Dus kwalitatief gezien zou ik hem niet adviseren. Het model wat jij linkt is wel anders, maar ik zou het niet zo snel adviseren. Met EYKI heb ik wel goede ervaringen, nu al 1,5 jaar een horloge van EYKI en ziet er nog prima uit + alles werkt nog (datum ook).
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_143714072
Wat is het toch frustrerend dat net mensen op visite komen als je aan het filmen bent voor een review,
of dat de hond door het beeld gaat lopen, of de telefoon gaat... zucht xD
take 5..

pi_143714183
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 19:27 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik snap niet echt wat je aan waterproof oordopjes hebt met een mic erbij, alsof die mic goed werkt onder water? Alle andere oordopjes zijn ook gewoon te gebruiken in de regen is mijn ervaring.

Curren horloge...die ik heb ( http://www.banggood.com/F(...)-Watch-p-915645.html ) laat nu de zwarte coating los. Dus kwalitatief gezien zou ik hem niet adviseren. Het model wat jij linkt is wel anders, maar ik zou het niet zo snel adviseren. Met EYKI heb ik wel goede ervaringen, nu al 1,5 jaar een horloge van EYKI en ziet er nog prima uit + alles werkt nog (datum ook).
Ik gebruik dat knopje altijd om door te klikken naar het volgende nummer tijdens hardlopen. Mijn huidige oordopjes die hebben dat niet dus dan moet ik hem uit mijn zak pakken dat is meer de reden eigenlijk. Dat "waterproof" gebeuren moet ik maar bekijken maar mijn vorige (emelec of zo?!?) die lijken er op en vind ik wel fijn :D

Thanks for the heads up. Was eigenlijk net aan het speuren voor een Curren horloge :P Merk idd dat die coating van China watches de laatste tijd sneller beschadigen.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:41:14 #207
116613 NX
mixin...
pi_143714528
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:04 schreef KdwPPr het volgende:
Kun je er niet voor zorgen dat als ik op bv. de Earson zoek dat ik dan AUTOMATISCH de goedkoopste prijs te zien krijg, dus inclusies aftrek van alle coupons die er op dat moment beschikbaar zijn. Als je dat voor elkaar krijgt heb je iig een meerwaarde t.o.v. Chinaprices.

Ik ben gisteren bv. zeker 10-15 minuten bezig geweest voor een vriend die de Earson wilde. Hiervoor moet ik dan eerst de goedkoopste site zoeken en dan daarna die prijs gaan combineren met aanwezige werkende coupons.

14:04 > Net even getest: ik zoek op earson (http://www.compareimports.com/search/0/earson/1/) en krijg maar 1 resultaat bij DX en die zoekopdracht duurt nog 5-10 seconden ook. Werk aan de winkel :)
Ehm volgens mij is Banggood nog altijd het goedkoopst met de coupon code? Hoef je niet 15 minuten te zoeken :P De actie loopt ook al een tijdje (10% korting).

Voor mijn moeder ben ik nog op zoek naar een goede telefoon, waar ze op kan WhatsAppen en foto's op kan bekijken (Viber en dergelijke). Zodat ze in ieder geval foto's en dergelijke van de klein kinderen kan ontvangen :)

Al gauw kwam ik uit op een budget smartphone en op meerdere fora's kwam ik de Doogee tegen, zo ook op Tweakers een review van de Doogee DG310, zijn er nog fokkers die ervaring hebben met de Doogee smartphones of hebben jullie andere suggesties?
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:51:50 #208
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_143715037
Doogee is prima, maar deze zou ik niet nemen. Voor een 5" is de resolutie wel érg laag. Om foto's nog een beetje mooi te kunnen bekijken heb je minimaal qHD nodig, maar bij voorkeur HD.

Is de Leagoo Lead 3 niks? Wat kleiner, maar redelijke resolutie en ook goedkoop.

(en fora is al meervoud van forum)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:03:27 #209
116613 NX
mixin...
pi_143715650
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 19:51 schreef Dromer het volgende:
Doogee is prima, maar deze zou ik niet nemen. Voor een 5" is de resolutie wel érg laag. Om foto's nog een beetje mooi te kunnen bekijken heb je minimaal qHD nodig, maar bij voorkeur HD.

Is de Leagoo Lead 3 niks? Wat kleiner, maar redelijke resolutie en ook goedkoop.

(en fora is al meervoud van forum)
Thanx! Daar had ik niet aan gedacht, qHD is meer dan 720p? De Lead3 is nog wat goedkoper. Budget is ongeveer 100 euro, de Lead3 is dan best betaalbaar. Er zijn best veel Smartphones om van uit te kiezen :) Ik zie ook de Lead 2 op de homepage van DX - is dit een ander toestel?

Ik heb van alles en nog wat uit China besteld maar nooit eerder een Chinese Smartphone. Ben dan ook een beetje huiverig, wel fijn dat er best veel goede ervaringen worden gedeeld en twijfel dan ook of ik niet een 2e hands S3 op Marktplaats moet gaan zoeken. Ik heb nog ook aan de Redmi 1s gedacht.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:05:08 #210
45722 Dromer
pi_143715727
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:03 schreef NX het volgende:
Thanx! Daar had ik niet aan gedacht, qHD is meer dan 720p?
Nee, is minder. Maar beter dan die van de Doogee DG310. Voor een telefoon met HD scherm ga je toch meer betalen. De Leagoo schijnt wel aardig te zijn, zag ik op Tweakers. Een goede budgetkeuze.
Speciaal voor jou de reviewlink: http://gathering.tweakers(...)ge/42642731#42642731

(verder wel doorgaan in het Chinese telefoontopic overigens!)

[ Bericht 9% gewijzigd door Dromer op 22-08-2014 20:10:51 ]
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:11:27 #211
116613 NX
mixin...
pi_143716008
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:05 schreef Dromer het volgende:
Nee, is minder. Maar beter dan die van de Doogee DG310. Voor een telefoon met HD scherm ga je toch meer betalen. De Leagoo schijnt wel aardig te zijn, zag ik op Tweakers. Een goede budgetkeuze.
Om eerlijk te zijn had ik van de Leagoo (behalve de grote banner op DX) nog niet gehoord maar ik lees veel over de Doogee, Cubot, Jiake (dacht ik) en Jiayu. Dank voor de tip, heb je ook misschien een link naar en dank voor de link op Tweakers. Ga ik me eens verder inlezen.
pi_143716205
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 17:28 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik had ook zoiets...bleek ik een propeller aan de verkeerde kant te hebben zitten ofzo. Dus check dat anders even.
Wat bedoel je daar precies mee? Hoe kan een propellor aan de verkeerde kant zitten?
You can't be late if you don't show up.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:18:03 #213
45722 Dromer
pi_143716290
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:16 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Wat bedoel je daar precies mee? Hoe kan een propellor aan de verkeerde kant zitten?
De propellers zijn niet gelijk, hè. Je hebt niet voor niets a en b propellers. (hebben een tegengestelde stand van de bladen)
En als iemand niet heeft opgelet bij het monteren...krijg je special effects.
pi_143716389
quote:
Ehm volgens mij is Banggood nog altijd het goedkoopst met de coupon code? Hoef je niet 15 minuten te zoeken :P De actie loopt ook al een tijdje (10% korting).
Heb ook besteld bij banggood. DX gaf ik aan omdat die "nieuwe" zoekmachine faalde want die gaf alleen aan dat DX hem had (hij wilde feedback, dan kan ie het krijgen ook :D, chinaprices geeft mij namelijk netjes 12 pagina's met earson's).

Geef ook ff antwoord op mijn vraag aub, of je die producten niet kan linken aan bv, categorieën of producten waarin coupons gelden, zo moeilijk moet dat niet zijn.
pi_143716421
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:16 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

A schuin tegenover A en B schuin tegenover B, klaar!
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:25:21 #216
116613 NX
mixin...
pi_143716604
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:18 schreef Dromer het volgende:
De propellers zijn niet gelijk, hè. Je hebt niet voor niets a en b propellers. (hebben een tegengestelde stand van de bladen)
En als iemand niet heeft opgelet bij het monteren...krijg je special effects.
Zo herkenbaar :') Ik schrok me rot toen ik voor het eerst de propellers van mijn Hubsan 107L had vervangen :( :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:20 schreef KdwPPr het volgende:
Heb ook besteld bij banggood. DX gaf ik aan omdat die "nieuwe" zoekmachine faalde want die gaf alleen aan dat DX hem had (hij wilde feedback, dan kan ie het krijgen ook :D, chinaprices geeft mij namelijk netjes 12 pagina's met earson's).

Geef ook ff antwoord op mijn vraag aub, of je die producten niet kan linken aan bv, categorieën of producten waarin coupons gelden, zo moeilijk moet dat niet zijn.
Dan is het goed ^O^ :)

Ik denk wel dat het wat moeilijker is dan je denkt, ik zie ook dat er veel gebruik wordt gemaakt van filters op de website, vind het dan ook niet overzichtelijk en is ook te druk (daily deals), coupons gedeelte kan ik niet filteren, logo's zijn in elkaar gedrukt.

ChinaPrices.us mag dan misschien 'minder' uitgebreid zijn, het is wel snel en overzichtelijk. Ik gebruik het bijna dagelijks net als china koritng.

[ Bericht 24% gewijzigd door NX op 22-08-2014 20:33:03 ]
pi_143716621
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:59 schreef Jimbo het volgende:
top dat ze met postnl versturen idd. veel beter te tracken _O__
Bij mij maar twee pakketjes met PostNL :P De rest met Bpost. Die van Polen is pas 3 dagen geleden gestuurd :D
pi_143716645
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 18:32 schreef remcosw het volgende:

[..]

Heb je nog een generieke LITB code dan? :)
Wat bedoel je precies?
pi_143717051
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:21 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

A schuin tegenover A en B schuin tegenover B, klaar!
Ik zie het, ze staan gewoon goed, vreemd..
You can't be late if you don't show up.
pi_143717689
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:34 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ik zie het, ze staan gewoon goed, vreemd..
Zoek even terug naar mijn youtube filmpje paar pagina's terug (of zoek op kevindewapper op youtube). Wss is het motor "staafje" krom. Veel meer kan er niet aan de hand zijn.

Hoppa nieuw record voor miniinthebox. Kwam er net een binnen en is binnen 5 dagen geleverd.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:48:17 #221
340341 Blester
Membre très utile
pi_143717735
Binnen 9 dagen na bestelling twee pakketten via DHgate ontvangen, ze worden ook steeds sneller zeg :D
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_143717810
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:48 schreef Blester het volgende:
Binnen 9 dagen na bestelling twee pakketten via DHgate ontvangen, ze worden ook steeds sneller zeg :D
Alle nederlandse webshops kunnen beter gelijk sluiten nu het nog kan :D.
pi_143717888
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:05 schreef Dromer het volgende:

[..]

Speciaal voor jou de reviewlink: http://gathering.tweakers(...)ge/42642731#42642731

(verder wel doorgaan in het Chinese telefoontopic overigens!)
is wel 512 MB lijkt me voor Android wel heel weinig
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:54:42 #224
45722 Dromer
pi_143718028
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:51 schreef MarkBroflovski het volgende:

[..]

is wel 512 MB lijkt me voor Android wel heel weinig
Het houdt niet over, maar voor het doel voldoende. Grootste nadeel is dat apps niet 'open' blijven bij het wisselen; dat ze bij switchen dus gaan herstarten ipv doorgaan waar je was.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:07:20 #225
432918 Gerlofm
www.compareimports.com
pi_143718620
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:20 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Ik zal een kijken of we dit kunnen doen, als we dit erin kunnen implementeren zou dat zeker een toegevoegde waarde zijn maar wat NX zegt dit is wel erg moeilijk. Misschien dat we de coupon wel gelijk kunnen laten zien. De reden dat chinaprices.us meerdere paginas had was omdat ze alle websites al vergelijken (wat bij ons tijd kost) en dat aliexpress + 80% van de zoekresultaten zijn. Wat naar mijn mening niet betrouwbaar genoeg daarvoor is en dat je meerdere aantallen moet gaan kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')