Prullenbakken omgetrapt?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb echt de domste dingen gedaan na verloren klassiekers
Van mijn huisarts mag ik bij erge pijn 2x 400mg nemen.quote:
Hmm ik zat er zelf ook aan te denken. Pijn is ondraaglijkquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van mijn huisarts mag ik bij erge pijn 2x 400mg nemen.
Ik raad als leek natuurlijk niets aan.
1200 mg van wat?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij echte pijn knal ik er gewoon 1200mg in.
Ik moest 10 minuten naar huis lopen maar alles kreeg een schop toen ik 12-15 wasquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij echte pijn knal ik er gewoon 1200mg in.
heerlijk hoe dat voetbal zo'n invloed op je emoties kan hebbenquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moest 10 minuten naar huis lopen maar alles kreeg een schop toen ik 12-15 was
één keer echt boos geworden toen met de bekerfinale tegen Twentequote:Op maandag 18 augustus 2014 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heerlijk hoe dat voetbal zo'n invloed op je emoties kan hebben
Daar moet je echt mee oppassen gast. Niet alleen is dat écht heel slecht voor je, maar je wordt er ook nog heel snel afhankelijk van.quote:
ik meestal toen ajax verloor van az en mijn pa me ging trollenquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
één keer echt boos geworden toen met de bekerfinale tegen Twente
Gvd
Ik wil iets of iemand kapot slaan, zoveel pijn..quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar 800mg zou ik wel aandurven Ama. Als je echt veel pijn heeft.
Waarom zo veel pijn?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil iets of iemand kapot slaan, zoveel pijn..
Klopt wel. Maar is een klein beetje er in gegroeid in de tijd dat ik echt verschrikkelijk veel dronk en continu overal pijn had.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar moet je echt mee oppassen gast. Niet alleen is dat écht heel slecht voor je, maar je wordt er ook nog heel snel afhankelijk van.
ik heb dan altijd het gevoel dat ik mezelf op mijn bek wil slaanquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil iets of iemand kapot slaan, zoveel pijn..
Ben je al naar de tandarts geweest of was dat komende week?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meer dan de helft van mijn kies is weg
Ja ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik heb dan altijd het gevoel dat ik mezelf op mijn bek wil slaan
Ik ga morgen even langs!quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben je al naar de tandarts geweest of was dat komende week?
Klopt. Veel grotere kans op maagzweren en maagbloedingen. En paracetamol krijg je vanaf 4 of 5 gram of zo al leverschade van.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt wel. Maar is een klein beetje er in gegroeid in de tijd dat ik echt verschrikkelijk veel dronk en continu overal pijn had.
Vooral ibuprofen is echt heel erg slecht.
Zag eergisteren op nieuws dat je door maagzuurremmers veel meer kans hebt op een voedselvergiftiging, waar je zelfs levensgevaarlijk ziek van kan worden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. Veel grotere kans op maagzweren en maagbloedingen. En paracetamol krijg je vanaf 4 of 5 gram of zo al leverschade van.
M'n vriendin studeert geneeskunde dus ik krijg er in het echt ook continu preken over enzoquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. Veel grotere kans op maagzweren en maagbloedingen. En paracetamol krijg je vanaf 4 of 5 gram of zo al leverschade van.
Goed zo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
M'n vriendin studeert geneeskunde dus ik krijg er in het echt ook continu preken over enzo
Maar ja, is nu wel grotendeels verleden tijd.
Vooral omdat ik echt moet uitkijken met mijn lever.
Ik best wel vaak eigenlijk, snel last van hoofdpijn. Maar nooit meer dan 1 per keer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik slik niet zovaak pijnstillers, probeer altijd zolang mogelijk zonder vol te houden
Met hoofdpijn neem ik ze vaak niet eensquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik best wel vaak eigenlijk, snel last van hoofdpijn. Maar nooit meer dan 1 per keer.
Moet wel bij mij, anders wordt het erger en erger tot ik een nutteloos hoopje triestheid ben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met hoofdpijn neem ik ze vaak niet eens
Gewoon controle of ook iets mis met je gebit?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet volgende week ook tandarts.
mad jellyquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik heb echt geluk met mijn gebit.
Wit, kaarsrecht en nooit gaatjes.
En geen verstandskiezen waarschijnlijk.
Fucking lucky bastard inderdaadquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb scheve tanden, ontstoken tandvlees en geen ruimte voor verstandskiezen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |