Neuken?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
jij hebt nu mijn maandag goed gemaakt.
Ik ook tijdens het poepenquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
enzo knol
ik als 11 jarige kijk er dagelijks naar!
Kweenie, zitten wel ads op, maar partners doen er niets mee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:34 schreef RetRy32 het volgende:
Waarom krijg je niks voor mobiele views trouwens?
geen idee, zal komende week even rondvragen. Volgend weekend kunnen we sws wel chillen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wanneer weer eens chillen
sowieso wanneer is er weer eens iets te doen hier
mobiele krijgen meestal toch ook reclame?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:33 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Hij heeft er 335k
Maar dat van mobiele views is wel kut voor hem haha
wel grappig dat hij nu populairder is dan zijn broerquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, precies. Ventje kan er erg ruim van rondkomen.
Allebei irritant, maar dat broertje is wat handiger.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wel grappig dat hij nu populairder is dan zijn broer
die humor van zijn broer was echt vreselijk
Het zijn ook gewoon echt hele domme mensen, als je paar videos van ze kijkt..quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Allebei irritant, maar dat broertje is wat handiger.
Dat is het nu ook nog.. maar je moet wel eigen materiaal hebben, tenzij externe partner met soepelere regels, anders kan je het sowieso vergeten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:35 schreef RetRy32 het volgende:
Ik had ooit 500 subs en kwam tot 3 miljoon views, maar toen was advertisment nog alleen voor partners
Is het ook. Mijn doelgroep is meer 18 t/m 24 en 24 t/m 35quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon echt hele domme mensen, als je paar videos van ze kijkt..
gewoon echt dom, niet raar dat hun doelgroep allemaal kinderen zijn
Ik keek vroeger dusdavidgamesquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:36 schreef RetRy32 het volgende:
Ik heb ooit 30 seconden naar die enzo gekeken en ik hing kotsend over de WC pot en overwoog mijn polsen door te snijden.
lol.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is het ook. Mijn doelgroep is meer 18 t/m 24 en 24 t/m 35
Is nog steeds zo? Aanvragen moet nog altijd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:37 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee?
Vroeger moest je partnership aanvragen, dan moest je voldoen aan bepaalde eisen.
Je kan tegenwoordig ook bij bedrijven aansluiten die partnership voor je fixen, machinima enzoquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:37 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee?
Vroeger moest je partnership aanvragen, dan moest je voldoen aan bepaalde eisen.
Soms komen ze naar jou toe.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is nog steeds zo? Aanvragen moet nog altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |