Stel je niet aan, jij bent nooit een vbl-hooligan geweest toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh wat aardig dat ze je vrijliet toen
Ik moet hopen dat Ajax zondag van PSV wint want anders moet ik ook maand wegblijven
Want?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh wat aardig dat ze je vrijliet toen
Ik moet hopen dat Ajax zondag van PSV wint want anders moet ik ook maand wegblijven
Ik heb in het Eredivisieverslagen een weddenschap gemaakt dat ik maand niet ga FOK!ken als Ajax punten verspeeld tegen PSV.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stel je niet aan, jij bent nooit een vbl-hooligan geweest toch?
Neeee ik keek ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus ik was de enige die naar de Backstreet Boys bij Ivo Niehe keek?
Met wie?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb in het Eredivisieverslagen een weddenschap gemaakt dat ik maand niet ga FOK!ken als Ajax punten verspeeld tegen PSV.
Ik keek heel even omdat mijn vingers vies waren en ik niet kon zappen. Toen snel gezapt. Toen kaas op telefoon.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus ik was de enige die naar de Backstreet Boys bij Ivo Niehe keek?
Oh echt?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb in het Eredivisieverslagen een weddenschap gemaakt dat ik maand niet ga FOK!ken als Ajax punten verspeeld tegen PSV.
zulke weddenschappenquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je beseft dat de Ajax defensie zo lek als een mandje is en ze aanvallend gezien geluk hadden dat Az een totale blackout kreeg he?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een toppers. Al zag je wel dat ze zich ietwat opgelaten voelde door Ivo zijn grootsheid.quote:
Dit. En dat geldt voor PSV net zo goed, trouwens, maar die zijn voorin sterker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat de Ajax defensie zo lek als een mandje is en ze aanvallend gezien geluk hadden dat Az een totale blackout kreeg he?
Tot over een maand JR.
Gelukkig is de PSV defensie zeer stabiel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat de Ajax defensie zo lek als een mandje is en ze aanvallend gezien geluk hadden dat Az een totale blackout kreeg he?
Tot over een maand JR.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een toppers. Al zag je wel dat ze zich ietwat opgelaten voelde door Ivo zijn grootsheid.
Ajax heeft een beter middenveld en betere verdediging. En ook de aanval vind ik redelijk gelijkwaardigquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. En dat geldt voor PSV net zo goed, trouwens, maar die zijn voorin sterker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |