maar het is weel een goed excuus om stappen te nemen tegen de groepquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:52 schreef theunderdog het volgende:
Wel faal dat de VS daadwerkelijk bang was/is dat ISIS die Mosuldam zou opblazen.
Als ze dat doen dan verliezen ze heel veel steun in Irak, het is totaal niet logisch.
Truequote:Op maandag 18 augustus 2014 12:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
maar het is weel een goed excuus om stappen te nemen tegen de groep![]()
Jij ook. Beter lezen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je stelling kan nogal dubbelzinnig worden opgevat.
twitter:Charles_Lister twitterde op maandag 18-08-2014 om 09:45:12Islamic State account has a released a map of territory their claim to control across #Iraq-#Syria: http://t.co/DeAbyLeBrX reageer retweet
Je vraagt je af waarom ze niet wat verder Saudi Arabië induikenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:13 schreef Charismatisch het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Charles_Lister twitterde op maandag 18-08-2014 om 09:45:12Islamic State account has a released a map of territory their claim to control across #Iraq-#Syria: http://t.co/DeAbyLeBrX reageer retweet
Idd, even Mekka en Medina bevrijden uit de klauwen van de ongelovige oliesjeiks.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je vraagt je af waarom ze niet wat verder Saudi Arabië induiken
Ik ben ook wel benieuwd wat de Saudi's dan gaan doen, je hoort nooit wat van die figuren. Maar intussen schenden ze wel aan de lopende band mensenrechten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je vraagt je af waarom ze niet wat verder Saudi Arabië induiken
Misschien wil S.A. wel een soort van buffer tussen hen en Iran. Vroeger was dat Irak, maar dat land is sinds Saddam weg is niet zo heel stabiel meer. Misschien dat ze het daarom zo proberenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:38 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd wat de Saudi's dan gaan doen, je hoort nooit wat van die figuren. Maar intussen schenden ze wel aan de lopende band mensenrechten.
Misschien gaan ze wel in paniek hun Amerikaanse vrienden om hulp vragen als Isis daar aan de grens staat.
Alhoewel ik her en der lees dat Isis financieel gesteund wordt door Saudi-Arabië, dat vind ik dan wel weer apart.
Ja wellicht, ik neem aan omdat Iran hoofdzakelijk sjiitisch is? Blijf het ergens wel vreemd vinden dat die Saudi's dan nog zo'n risico nemen met zulke gekken als Isis.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Misschien wil S.A. wel een soort van buffer tussen hen en Iran. Vroeger was dat Irak, maar dat land is sinds Saddam weg is niet zo heel stabiel meer. Misschien dat ze het daarom zo proberen
ISIS heeft ondertussen al zo veel geld buitgemaakt. Dat ze geen hulp meer nodig hebben uit Saudi-Arabië.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:38 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd wat de Saudi's dan gaan doen, je hoort nooit wat van die figuren. Maar intussen schenden ze wel aan de lopende band mensenrechten.
Misschien gaan ze wel in paniek hun Amerikaanse vrienden om hulp vragen als Isis daar aan de grens staat.
Alhoewel ik her en der lees dat Isis financieel gesteund wordt door Saudi-Arabië, dat vind ik dan wel weer apart.
Linkje? Ik wilde laatst een boek van hem lezen, maar kon op het internet geen e-boek vinden. In mijn kringen wordt Izetbegovic behoorlijk geprezen en jaarlijks herdacht.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
En lees eens over Aljia Izetbegoviç (hoewel zijn gedachtegoed niet echt aangeslagen lijkt te zijn gelukkig).
Wat dat is normaal/ Wie wilt er nou dat een vreemde man in de vagina van zijn vrouw kijkt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach. Sommige moslims schreeuwen hier ook om vrouwelijke artsen tijdens de bevalling van hun vrouw.
Rustig ISIS-fanboy-rustig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:32 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wat dat is normaal/ Wie wilt er nou dat een vreemde man in de vagina van zijn vrouw kijkt.
Ben je eigenlijk nog wel Moslim.Want een Moslima zou het niet raar vinden dat Moslins schreeuwen om vrouwelijke artsen.
Jij bent echt een malloot/idioot he jij.
Een normale Westerling doet daar niet zo spastisch over bij een bevallingquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:32 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wat dat is normaal/ Wie wilt er nou dat een vreemde man in de vagina van zijn vrouw kijkt.
De stad is ondertussen al weer bevrijd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Toen Mohammed Abu Ali afgelopen acht augustus ging slapen, was zijn woonplaats Makhmour, gelegen dichtbij de grens van het Irakese Koerdistan, nog een stad bewoond door Koerden. Toen hij de volgende dag wakker werd was Makhmour ineens een verlaten stad overgenomen door de Islamitische Staat.'
![]()
http://www.vice.com/nl/re(...)?utm_source=vicefbnl
Ik weet maar vond het een grappig berichtquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:53 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
De stad is ondertussen al weer bevrijd.
Wat is er eigenlijk grappig aan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik weet maar vond het een grappig bericht
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Toen Mohammed Abu Ali afgelopen acht augustus ging slapen, was zijn woonplaats Makhmour, gelegen dichtbij de grens van het Irakese Koerdistan, nog een stad bewoond door Koerden. Toen hij de volgende dag wakker werd was Makhmour ineens een verlaten stad overgenomen door de Islamitische Staat.'
![]()
http://www.vice.com/nl/re(...)?utm_source=vicefbnl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |