SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast leent dit topicdeel zich er voor om Thadcastle te adoreren. Wees niet verlegen!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Rijst ik kan je bericht niet afluisteren
e: Nu wel![]()
Dat vieze Aziatische Amsterdams accent![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gelukkig kun jij m gezelschap houdenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:43 schreef Revontulet het volgende:
IsaacCuenca is niet de slimste in dit topic.![]()
![]()
Want?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:43 schreef Revontulet het volgende:
IsaacCuenca is niet de slimste in dit topic.![]()
![]()
Nou dit is wel een nieuwe categorie. Hij gelooft al een aantal dagen dat ik een bekende YT-er ben die fifa 15 al heeft.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gelukkig kun jij m gezelschap houdenwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Zit de regieleider daar nou steeds te roepen bij Studio Voetbal?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
![]()
Lavezzi genomen ipv Hazard, ik merk geen verschilMiddenveld is pretty much non-existent dus Mascherano en Kroos gaan weg denk ik
![]()
![]()
lekker paar tomaatjes kweken voor 13k aan stroom per jaarquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Waarschijnlijk is hij gewoon naïef. Jij bent per definitie domquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:49 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nou dit is wel een nieuwe categorie. Hij gelooft al een aantal dagen dat ik een bekende YT-er ben die fifa 15 al heeft.![]()
Nee die Cuenca is wel echt een domme josti hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij gewoon naïef. Jij bent per definitie dom![]()
net als Reemi aka Tom Deaconquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:49 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nou dit is wel een nieuwe categorie. Hij gelooft al een aantal dagen dat ik een bekende YT-er ben die fifa 15 al heeft.![]()
![]()
nee ik ben niet naïef, ik vraag naar zijn kanaal omdat ik het niet geloof en dan geloof ik hetquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij gewoon naïef. Jij bent per definitie dom![]()
![]()
Flikker op manquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee die Cuenca is wel echt een domme josti hoor.![]()
![]()
hahahahahaquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Rijst ik kan je bericht niet afluisteren
e: Nu wel![]()
Dat vieze Aziatische Amsterdams accent![]()
![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:55 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat hebben jullie mij toen wijs gemaakt en ik geloofde het ook![]()
![]()
![]()
![]()
Al die tyfusgraftak-youtubers van Fut.. Ga toch weg man. Dat soort mensen moeten ze echt in een grot stoppen met een grote steen ervoor.
Gr grhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
R.I.P. SMLENOquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:54 schreef Zhano het volgende:
Lol, die bateson zegt dat je maar 10 spelers tegelijk kunt listen![]()
Jezus.. Die komt ook nooit meer op zijn oude niveau.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:56 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Jemig, GuidettiDikke pens...
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Maar hij kon wel meer items op de TP zetten, alleen niet tegelijk listen. Kan net zo goed zijn dat ze voor die test maar 1 server hebben en dat ding anders faalt ofzo...quote:![]()
lekker recente foto ookquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:56 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Jemig, GuidettiDikke pens...
![]()
quote:max 10 dingen listen, verneukte keepers, corner automatisch naar de speler met vierkantje drukken
top'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat ding anders faalt? EA servers falen altijdquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar hij kon wel meer items op de TP zetten, alleen niet tegelijk listen. Kan net zo goed zijn dat ze voor die test maar 1 server hebben en dat ding anders faalt ofzo...
Ook die ratings uitgeven terwijl er een oude database is gebruiktquote:![]()
![]()
Hou je tyfesmuil is,quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij gewoon naïef. Jij bent per definitie domwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Hij is inmiddels een stuk dikker ja. Toen was hij nog "wedstrijdfit".quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dit kankerspel haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
watskebeurtquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dit kankerspel haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan.![]()
Morgen een potje doen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dit kankerspel haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan.![]()
Agh je speelt de pannen van het dak af de hele wedstrijd en dan krijg je in de laatste 2 minuten 2 goals tegen.quote:2-2
en zijn keeper houdt alles natuurlijk.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
IK KAP MET HET SPELEN VAN DIT VERDOMDE KUT SPEL WAAR IK GODVERDOMME AL DRIE CONTROLLERS DOOR HEB KAPOT GEMAAKTquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dit kankerspel haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
TELKENS WEER DIE TYFUS BENTEKE EN ETOO DIE GODVERDOMME IEDERE BAL KUNNEN SCOREN EN DAN LEKKER MET DAT KUT VINGERTJE SSSSSSSST DOEN
DE COMMUNITY VAN DIT SPEL IS ZO VERTYFT DAT IK HET NIET MEER AANKAN IK LOOP NU AL EEN PAAR MAANDEN MET AGRESSIE PROBLEMEN ALLEMAAL DOOR DIT KANKER SPEL
ALS IK GODVERDOMME NOG 1 KEER GESSSSSST WORDT DOOR DIE KANKER BENTEKE GOOI IK MIJN XBOX DOOR MIJN FUCKING RAAM
IEDER FUCKING POTJE IN DIVISIONS IS TEGEN EEN TWAALF JARIGE DIE ALLEEN MAAR LBY LBY LBY LBY DRUKKEN EN DAN MAAR RENNEN MET DIE FUCKING 90 PACE SPELERS EN MAAR SHHHHH ALS ZE SCOREN JEZUS CHRISTUS BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE
FUCK IT WIE WIL MN COINS? IK HEB 245K OP DE XBOX ZET EEN KUTSPELER EROP EN IK KOOP HET VOOR 245K EN MAAK DAN MAAR LEKKER EEN TEAM VAN 10K MET DIE KANKER BENTEKE EN ETOO EN DIE ANDERE 235K KAN JE DAN LEKKER VERSPILLEN AAN HET KOPEN VAN PACKS WAAR JE OOK GEEN KANKER UITKRIJGT
EN NU ZELFS EEN UP BENTEKE WANT DIE FUCKING BOOM KON NOG NIET GOED GENOEG KAPPEN
ECHT HEEL EA KAN ZIEKTES KRIJGEN
ZET EEN FUCKING KAART OP DE MARKT EN IK KOOP HET VOOR MIJN CONTROLLER DOOR HET RAAM GAAT DOOR DIE FUCKING FUCKING BENTEKEAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Oké, ik zet Benteke voor 245k BIN op XBOX danquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IK KAP MET HET SPELEN VAN DIT VERDOMDE KUT SPEL WAAR IK GODVERDOMME AL DRIE CONTROLLERS DOOR HEB KAPOT GEMAAKT
TELKENS WEER DIE TYFUS BENTEKE EN ETOO DIE GODVERDOMME IEDERE BAL KUNNEN SCOREN EN DAN LEKKER MET DAT KUT VINGERTJE SSSSSSSST DOEN
DE COMMUNITY VAN DIT SPEL IS ZO VERTYFT DAT IK HET NIET MEER AANKAN IK LOOP NU AL EEN PAAR MAANDEN MET AGRESSIE PROBLEMEN ALLEMAAL DOOR DIT KANKER SPEL
ALS IK GODVERDOMME NOG 1 KEER GESSSSSST WORDT DOOR DIE KANKER BENTEKE GOOI IK MIJN XBOX DOOR MIJN FUCKING RAAM
IEDER FUCKING POTJE IN DIVISIONS IS TEGEN EEN TWAALF JARIGE DIE ALLEEN MAAR LBY LBY LBY LBY DRUKKEN EN DAN MAAR RENNEN MET DIE FUCKING 90 PACE SPELERS EN MAAR SHHHHH ALS ZE SCOREN JEZUS CHRISTUS BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE
FUCK IT WIE WIL MN COINS? IK HEB 245K OP DE XBOX ZET EEN KUTSPELER EROP EN IK KOOP HET VOOR 245K EN MAAK DAN MAAR LEKKER EEN TEAM VAN 10K MET DIE KANKER BENTEKE EN ETOO EN DIE ANDERE 235K KAN JE DAN LEKKER VERSPILLEN AAN HET KOPEN VAN PACKS WAAR JE OOK GEEN KANKER UITKRIJGT
EN NU ZELFS EEN UP BENTEKE WANT DIE FUCKING BOOM KON NOG NIET GOED GENOEG KAPPEN
ZET EEN FUCKING KAART OP DE MARKT EN IK KOOP HET VOOR MIJN CONTROLLER DOOR HET RAAM GAAT DOOR DIE FUCKING FUCKING BENTEKE?
:)![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IK KAP MET HET SPELEN VAN DIT VERDOMDE KUT SPEL WAAR IK GODVERDOMME AL DRIE CONTROLLERS DOOR HEB KAPOT GEMAAKT
ZET EEN FUCKING KAART OP DE MARKT EN IK KOOP HET VOOR MIJN CONTROLLER DOOR HET RAAM GAAT DOOR DIE FUCKING FUCKING BENTEKE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GAM / [FIFA 14: FUT] #451 Sjeune in vorm
Toevallig dat Sjeune toen ook in vorm was. Al is hij altijd in vorm eigenlijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pinoquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ZET EEN FUCKING KAART OP DE MARKT EN IK KOOP HET VOOR MIJN CONTROLLER DOOR HET RAAM GAAT DOOR DIE FUCKING FUCKING BENTEKE![]()
![]()
Ebolaids aan mijn armstond op de stoel en gleed er vanaf. Mijn hele rechterlijf doet pijn, vooral de arm. Tyfes ik.
Morgen maar voor het eerst sinds mijn 5e ofzo naar de dokter..![]()
Wie was dit ook alweer?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ZET EEN FUCKING KAART OP DE MARKT EN IK KOOP HET VOOR MIJN CONTROLLER DOOR HET RAAM GAAT DOOR DIE FUCKING FUCKING BENTEKE
Khedira of Alonso danquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:11 schreef Tim86 het volgende:
GAM / [FIFA 14: FUT] #451 Sjeune in vorm
Toevallig dat Sjeune toen ook in vorm was. Al is hij altijd in vorm eigenlijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij heeft wel een Ajaxneusquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Muriel is een tyfessprinthontquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Muriel is waarschijnlijk 74 rated met 88 pace en 4* skillshttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Dat is oud nieuws mavertjequote:Op zondag 17 augustus 2014 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Muriel is waarschijnlijk 74 rated met 88 pace en 4* skills![]()
maar lang niet zo vervelend als Ibarbo.quote:
Trouwens, mensen hier wel eens die funnies gezien op Futwiz?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Die maver altijd post?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar lang niet zo vervelend als Ibarbo.
Trouwens, mensen hier wel eens die funnies gezien op Futwiz?![]()
Dat is net zo oud als die foto van Guidettiquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Muriel is waarschijnlijk 74 rated met 88 pace en 4* skillsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik post er wel even een paar.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ja, Ibarbo met sweat op zijn voorhoofd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Trouwens, mensen hier wel eens die funnies gezien op Futwiz?
Hebben ze al een hoofd van Spiderman op Auba zijn hoofd geplakt?![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, Ibarbo met sweat op zijn voorhoofd.
Hebben ze al een hoofd van Spiderman op Auba zijn hoofd geplakt?
Jep"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
echt hilarisch zijn die. Schuddebuiken van het lachen hierquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Trouwens, mensen hier wel eens die funnies gezien op Futwiz?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zet er toch eenquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
echt hilarisch zijn die. Schuddebuiken van het lachen hierachter en geen
of
? Dat dit kan in Nederland.
Die bij Ibarbo is welquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zet er toch eenachter en geen
of
![]()
![]()
Ik oordeel toch ook niet over jou, maar over futwizquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zet er toch eenachter en geen
of
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh gelukkig.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik oordeel toch ook niet over jou, maar over futwiz
Tots gerrard - tots cahill - cech - gibbs of
Schweini - tott Hummels - tott neuer - alaba ?
Kan niet kiezen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:32 schreef rolls-reus het volgende:
Kan niet kiezen
2e.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:32 schreef rolls-reus het volgende:
Kan niet kiezen
Mijn bescheiden mening:quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:32 schreef rolls-reus het volgende:
Kan niet kiezen![]()
Gerrard = Schweinie (beide niet mee gespeeld, dus misschien zit ik ernaast)
Cahill = Hummels
Cech > Neuer
Gibbs > Alaba
Dus ik zou voor de BPL gaan. Maar verschilt amper..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan ga ik rijst hier binnenkort nog een flink op zn donder mee gevenquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn bescheiden mening:
Gerrard = Schweinie (beide niet mee gespeeld, dus misschien zit ik ernaast)
Cahill = Hummels
Cech > Neuer
Gibbs > Alaba
Dus ik zou voor de BPL gaan. Maar verschilt amper..![]()
Maar jij hebt veel met gibbs gespeeld he. Blijft hij alleen maar achterin hangen of komt hij ook regel,atig mee op?![]()
Welke speler vonden jullie het ''beste'' aanvoelen ingame qua dribbling en agillity ?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Komt ook gewoon mee op, maar niet zo dwaas als veel high/med backs. Ik heb het liever zelf in de hand of backs mee op komen (1-2'tjes) dan dat ze uit zichzelf lekker voorin gaan hangen als ze niet eens deelnemen aan de aanval.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:48 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dan ga ik rijst hier binnenkort nog een flink op zn donder mee geven![]()
[ afbeelding ]
Maar jij hebt veel met gibbs gespeeld he. Blijft hij alleen maar achterin hangen of komt hij ook regel,atig mee op?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hazard en Cuadrado. Suarez nu bevalt ook wel heel goed.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:49 schreef BDIL het volgende:
Welke speler vonden jullie het ''beste'' aanvoelen ingame qua dribbling en agillity ?
Even wefut filteren op 90+ agility, balance en dribbling, dan rollen de beste er wel uit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah oke thanksquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Komt ook gewoon mee op, maar niet zo dwaas als veel high/med backs. Ik heb het liever zelf in de hand of backs mee op komen (1-2'tjes) dan dat ze uit zichzelf lekker voorin gaan hangen als ze niet eens deelnemen aan de aanval.vind alaba eigenlijk wel heel goed maar alleen nifs + tots staat leuker dan tots + imotm + nifs
![]()
![]()
Ik vind Alaba maar matig..stond bij mij altijd verkeerd. En bij mijn tegenstander ook vaak. Net als Marceloquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:55 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ah oke thanksvind alaba eigenlijk wel heel goed maar alleen nifs + tots staat leuker dan tots + imotm + nifs
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat kan er maar 1 zijn, neymarquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:49 schreef BDIL het volgende:
Welke speler vonden jullie het ''beste'' aanvoelen ingame qua dribbling en agillity ?![]()
![]()
Dan verschilt onze mening daarin want if marcelo vind ik ook heel goedquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind Alaba maar matig..stond bij mij altijd verkeerd. En bij mijn tegenstander ook vaak. Net als Marcelo![]()
![]()
Hoe gebruik jij Hazaard? Ik weet zijn rendement niet te halen. Komt omdat ik altijd naar binnen wil gaan maar dan verlies ik steeds de bal. heb je effe wat tips voor mij?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hazard en Cuadrado. Suarez nu bevalt ook wel heel goed.
Even wefut filteren op 90+ agility, balance en dribbling, dan rollen de beste er wel uit
Het liefst speel ik ook gewoon met een linksppot op links en een rechtspoot op rechts. Maar aan de linkerkant zijn er zo weinig. Alleen Bale en Griezman.![]()
Ik ga net zo vaak buitenom als binnendoor eigenlijk. Crossen op Kluivert of binnendoor voor de curve. Die TOTS is ook best sterk dus krijg je nog wat moeilijker van de bal.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe gebruik jij Hazaard? Ik weet zijn rendement niet te halen. Komt omdat ik altijd naar binnen wil gaan maar dan verlies ik steeds de bal. heb je effe wat tips voor mij?
Het liefst speel ik ook gewoon met een linksppot op links en een rechtspoot op rechts. Maar aan de linkerkant zijn er zo weinig. Alleen Bale en Griezman.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wil heel vaak de body feint gebruiken maar is zo moeilijk toe te passen in zo'n drukke wedstrijdquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ga net zo vaak buitenom als binnendoor eigenlijk. Crossen op Kluivert of binnendoor voor de curve. Die TOTS is ook best sterk dus krijg je nog wat moeilijker van de bal.Vaak lukt het ook niet.
![]()
Dat was de eerste skillmove die ik kon/begreep. Wen je best snel aan imo..is best simpel. Ik verneuk de scoopturn vaker dan diequote:Op maandag 18 augustus 2014 00:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wil heel vaak de body feint gebruiken maar is zo moeilijk toe te passen in zo'n drukke wedstrijdVaak lukt het ook niet.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iemand hier die nog een fijne formatie weet? Beetje wijd graag.
En inderdaad, SIF Rondon is pure aids
huh hoezo nu al?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn internet valt nu om 1 uur uit.. en mijn vakantie zit er op![]()
4141quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:30 schreef TBakkert het volgende:
En inderdaad, SIF Rondon is pure aids![]()
![]()
dat anderequote:Op maandag 18 augustus 2014 00:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk dat het is veranderd. Gisteren gebeurde het ook.![]()
twitter:nico_neefs twitterde op zondag 17-08-2014 om 17:04:14Gezocht: Grensrechter voor de tweede helft van Racing Mechelen - Ethe Belmont. Die van de eerste helft zit met diarree op de pot. Geen grap. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh das morgen alweer hequote:Op maandag 18 augustus 2014 00:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb morgen weer OV dus ik ga morgen weer naar Heerenveen.Nog ff profiteren dan van de week.
![]()
twitter:FRGerardo twitterde op zondag 17-08-2014 om 18:38:44Ziyech niet naar Feyenoord. Er zijn ergere dingen hè !Ik zit bijvoorbeeld al 24 uur op de verjaardag van mijn schoonvader. Gevoelsmatig. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo kan je het ook bekijken![]()
En dan een echte breker op CVM, 1 pacehoer op CM en een creatieve speler?quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
twitter:likeAmainiacxx twitterde op maandag 18-08-2014 om 00:37:44het raakt mee heel erg dat we je pijn hebben gedaan, ik was er miss niet bij maar als nog #SorryReinWeLoveYou reageer retweet
![]()
twitter:MainiacKiss twitterde op maandag 18-08-2014 om 00:22:45#SorryReinWeLoveYou ik huil hier de hele tijd . Ik kan niet slapen. Ik hou van hem . Ik wil niet mijn idool kwijt. Ik vind dit zo zielig reageer retweet
![]()
twitter:SharonPlayfair twitterde op zondag 17-08-2014 om 23:37:47Dit helpt misschien niet goed ofzo, maar ik wil dat je weet dat we zielsveel van je houden x ❤️ #SorryReinWeLoveYou reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
twitter:KellyMoerkens twitterde op maandag 18-08-2014 om 00:24:26Ik ga me mobiel uitzetten bc ik heb geen zin om dingen te lezen wat me pijn doen💔😭 #SorryReinWeLoveYou reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja zoietsquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dan een echte breker op CVM, 1 pacehoer op CM en een creatieve speler?de rossi, marchisio en pogba deden het wel aardig op die posities
![]()
Moeilijk, want ik wil IF Handanovic op doel, die vent is echt geweldig goed.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:48 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ja zoietsde rossi, marchisio en pogba deden het wel aardig op die posities
![]()
Maar eigenlijk wilde ik Javi Garcia op de CVM, alleen ik zie net dat zijn Zenit versie er toch nog niet is.
Pogba - marchisioquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Moeilijk, want ik wil IF Handanovic op doel, die vent is echt geweldig goed.![]()
Maar eigenlijk wilde ik Javi Garcia op de CVM, alleen ik zie net dat zijn Zenit versie er toch nog niet is.
De rossi
Chiellini - benatia
Handanovic
Buitenkant zelf verzinnen![]()
Ziet er wel heerlijk uit. Dankjewel!quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:52 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Pogba - marchisio
De rossi
Chiellini - benatia
Handanovic
Buitenkant zelf verzinnen
Grootste scripting potje ooit gehad.
Zal even 2 van zijn goals uploaden.
http://www.easports.com/u(...)rofile/media/XBOX/Mr Indigo I/2014/video/194778591
Prachtige kickoff, liep mee met mijn speler maar mocht niet baten.
Die andere doet het niet, wss EA censuur.
[ Bericht 66% gewijzigd door ThadCastle op 18-08-2014 01:13:20 ]![]()
Nou nou nou, dat zijn nogal serieuze aantijgingen meneertje!!quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:06 schreef ThadCastle het volgende:
Grootste scripting potje ooit gehad.
Zal even 2 van zijn goals uploaden.
http://www.easports.com/u(...)rofile/media/XBOX/Mr Indigo I/2014/video/194778591
Prachtige kickoff, liep mee met mijn speler maar mocht niet baten.
Die andere doet het niet, wss EA censuur.![]()
![]()
Zo gaan we het doen.![]()
Ik heb me zojuist bedacht, we gaan het iets anders doen. Lijkt me wel zo verstandig.quote:
Dat team ziet eruit alsof je weer wat op hebtquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb me zojuist bedacht, we gaan het iets anders doen. Lijkt me wel zo verstandig.
Succes drmee![]()
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat team ziet eruit alsof je weer wat op hebt
Succes drmee
Zo zou het moeten kunnen hoor.![]()
Pogba eruit is jammer, maar Bradley vind ik eigenlijk altijd wel prima spelen.
Die momentum boost die je krijgt als je een speler wisselt.
Of ik heb gewoon EA aids maar 2x achter elkaar lukt niks na een wissel van tegenstander. Dante die Weah eruit sprint
Handanotyfus 9 saves.
Ik zet voortaan een legend op de bank![]()
![]()
41212quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:30 schreef TBakkert het volgende:
En inderdaad, SIF Rondon is pure aids![]()
BPL cupje meteen binnen eerste poging, 7-1 finale
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij blijft ook maar op vakantie gaanquote:![]()
Ik met mn slaperige kop naar de zaak. Verschil moet er zijn. Waar gaat de reis dit keer naar toe?![]()
weekje New Yorkquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij blijft ook maar op vakantie gaan![]()
Ik met mn slaperige kop naar de zaak. Verschil moet er zijn. Waar gaat de reis dit keer naar toe?![]()
![]()
![]()
Vetquote:Tip die ik toen gekregen heb toen ik naar New York ging: Hou in de taxi naar Manhattan je foto toestel in de aanslag. De eerste keer dat je het Vrijheidsbeeld ziet in de verte is best een bijzonder moment. Mooi als je dat gelijk kunt vereeuwigen.
En doe alles met de metro, anders loop je je de tyfes daar. Empire State Building is hoger, maar het Rockefeller center gebouw heeft het betere uitzicht![]()
Bij ground zero staat ook een klein kerkje. Is een bezoekje waard. Daar werden vrijwilligers opgevangen, klaargestoomd om weer een shift te draaien etc. Veel wanhopige oproepen van mensen die familieleden of geliefden kwijt waren. Tekeningen van kinderen. Grijpt je wel naar de keel, maar erg indrukwekkend.
Veel plezier, deze trip ga je nooit meer vergeten![]()
![]()
boooh hypedquote:Op maandag 18 augustus 2014 06:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
VetTip die ik toen gekregen heb toen ik naar New York ging: Hou in de taxi naar Manhattan je foto toestel in de aanslag. De eerste keer dat je het Vrijheidsbeeld ziet in de verte is best een bijzonder moment. Mooi als je dat gelijk kunt vereeuwigen.
En doe alles met de metro, anders loop je je de tyfes daar. Empire State Building is hoger, maar het Rockefeller center gebouw heeft het betere uitzicht![]()
Bij ground zero staat ook een klein kerkje. Is een bezoekje waard. Daar werden vrijwilligers opgevangen, klaargestoomd om weer een shift te draaien etc. Veel wanhopige oproepen van mensen die familieleden of geliefden kwijt waren. Tekeningen van kinderen. Grijpt je wel naar de keel, maar erg indrukwekkend.
Rockefeller gaan we inderdaad doen, ground zero ook als het goed is.
Mijn moeder is alleen claustrofobisch dus meeslepen in de metro gaat nog wat worden![]()
![]()
Thanks voor de tips ook al zijn ze niet voor mij, ga over paar wekenquote:Op maandag 18 augustus 2014 06:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
VetTip die ik toen gekregen heb toen ik naar New York ging: Hou in de taxi naar Manhattan je foto toestel in de aanslag. De eerste keer dat je het Vrijheidsbeeld ziet in de verte is best een bijzonder moment. Mooi als je dat gelijk kunt vereeuwigen.
![]()
sif lavezziquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:49 schreef BDIL het volgende:
Welke speler vonden jullie het ''beste'' aanvoelen ingame qua dribbling en agillity ?![]()
1.8m op Xbox en 2.3 op PS.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Wie de fuck is Rein?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:41 schreef Zhano het volgende:
twitter:likeAmainiacxx twitterde op maandag 18-08-2014 om 00:37:44het raakt mee heel erg dat we je pijn hebben gedaan, ik was er miss niet bij maar als nog #SorryReinWeLoveYou reageer retweet
Voor goede agility kan je ook Hersi gebruiken (300c). Ik denk dat Lindgren en Pots daar 's nachts nog gillend wakker van worden.
Waar is Pots eigenlijk?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Vakantie in la Francequote:Op maandag 18 augustus 2014 09:06 schreef el-blanchito het volgende:
Voor goede agility kan je ook Hersi gebruiken (300c). Ik denk dat Lindgren en Pots daar 's nachts nog gillend wakker van worden.
Waar is Pots eigenlijk?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die zal wel een kutvakantie hebben dan. 6-1quote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ff 6x kaassouflé eten.
Iemand die nog leuke spelers weet om in te investeren? MLS TOTS ofzo?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
6-1?quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die zal wel een kutvakantie hebben dan. 6-1
Ooo NAC tegen PSV
Jij zat alweer aan die 0-6 te denken?quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik dacht dat DuTank in de war was met DS2.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jij zat alweer aan die 0-6 te denken?
Ik moest ook even denken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat DuTank in de war was met DS2.
Ik ben niet zo vaak in de war. Behalve nu. Er zit een zakenman tegenover me in de trein, komt uit Limburg en heeft zijn muziek heel hard aan. Het zijn allemaal bekende nummers, maar dan met een Limburgse tekst
Led Zeppelin - Stairway to the multivlaai? Rolling Stones - I can't get no vlaai?quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:23 schreef DuTank het volgende:
Ik ben niet zo vaak in de war. Behalve nu. Er zit een zakenman tegenover me in de trein, komt uit Limburg en heeft zijn muziek heel hard aan. Het zijn allemaal bekende nummers, maar dan met een Limburgse tekstRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Adele - Rolling in the vlaaiquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Led Zeppelin - Stairway to the multivlaai? Rolling Stones - I can't get no vlaai?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Nee, het was zo'n dance nummertje met een trompet tututududutu. Kutnummer. En lekker Limburgs kallen he mien jongquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Led Zeppelin - Stairway to the multivlaai? Rolling Stones - I can't get no vlaai?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die mensen moeten ze opsluiten en nooit meer vrijlaten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, het was zo'n dance nummertje met een trompet tututududutu. Kutnummer. En lekker Limburgs kallen he mien jong![]()
Ja, maar nu heb ik ze al op en nog steeds heb ik honger...quote:
Ik ga trouwens een team maken met Wide-CAM's en dan zet ik Rooney op de LCAM, want dan is ie een winger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
TOTS Defoe goed voor op de CAM?
EDIT: oh fuck, Dempsey is ook goedkoop nu, en daar ben ik echt fan van deze FIFA."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Huh, een oprechte ALLOCHTONE zaakwaarnemer"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
![]()
Zo gofferdikkeme. Rooney als buitenspeler.
Ja het valt me mee dat hij Ziyech niet naar het meeste geld heeft gestuurd. Jammerquote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Feyenoordquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja het valt me mee dat hij Ziyech niet naar het meeste geld heeft gestuurd. Jammer
Hoorde ook dat ze niet eens een bod gedaan hadden, klopt dat?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee ze want ze waren al rond met Heerenveen net als Twente.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Feyenoord
Hoorde ook dat ze niet eens een bod gedaan hadden, klopt dat?
Ziyech kon kiezen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geen Ibarbo, dus kut.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:49 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Wat vinden jullie van deze?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
James op die positie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:49 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Wat vinden jullie van deze?
Koop iMotM Higuain manquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:49 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Wat vinden jullie van deze?![]()
![]()
![]()
![]()
Dat verschil.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
026 mooiboyquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:59 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Zal ibarbo eens proberen dani'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat verschil.waar is dat?
![]()
Twee potjes gewonnen in divisie 1. Ik voorspel aids vanaf nu.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Neymar wint kopduels van Chiellini. Ik zei het toch..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Chiellini kutmidget.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:34 schreef DuTank het volgende:
Neymar wint kopduels van Chiellini. Ik zei het toch..http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Maar niemand wint kopduels van Bonucci.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:34 schreef DuTank het volgende:
Neymar wint kopduels van Chiellini. Ik zei het toch..Wat een baas is dat, beter dan Chiellini voor mij dit jaar.
![]()
Welke IFs/upgrades zal ik kopen?
Ik heb berekend dat ik IF Miranda, IF Gustavo en IF Muller wel zou moeten kunnen betalen
Gustavoquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:17 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb berekend dat ik IF Miranda, IF Gustavo en IF Muller wel zou moeten kunnen betalenbeste CDM ooit.
Ik zou eens beginnen met fatsoenlijke spelers op zowat elke positie eventueel Draxler laten staanquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:17 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb berekend dat ik IF Miranda, IF Gustavo en IF Muller wel zou moeten kunnen betalen![]()
Dat is niet de vraag.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou eens beginnen met fatsoenlijke spelers op zowat elke positie eventueel Draxler laten staan![]()
IF Gustavo voor 34k op kunnen pikken. Koopje.
is er weer een inflatie bubbel ofzospelers gaan als zoete broodjes.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zie aan zijn naam al dat hij uit KSA komt. Kutpauper.quote:http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Toornstra wegstrepenquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:52 schreef Maver24 het volgende:
'Feyenoord kan naam Bas Dost wegstrepen'
Jah joh tuurlijk. Wie is de volgende![]()
![]()
![]()
![]()
Daar boeit he me niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wah doe jij nou, waarom je naam niet wegstrepen op EA Forum en hier wel?![]()
Link?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wah doe jij nou, waarom je naam niet wegstrepen op EA Forum en hier wel?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit team ziet er serieus wel leuk uit: http://www.futhead.com/14/squads/16071906/#comment5766238
Alleen die keeper is 1.82.![]()
En die christoupoudopoulosdinges griekquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit team ziet er serieus wel leuk uit: http://www.futhead.com/14/squads/16071906/#comment5766238
Alleen die keeper is 1.82.![]()
![]()
Het is wel erg aanvallend moet ik zeggen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:05 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
En die christoupoudopoulosdinges griek![]()
Als ik die Ksi ooit weer een keer tegenkom he, dan zal ik even tegen hem zeggen dat hij moet ophouden met zijn domme videos/.![]()
Dan laat hij zijn bankrekening zien en zegt ga jij maar weer frikandellen bakken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:12 schreef Rijst het volgende:
Als ik die Ksi ooit weer een keer tegenkom he, dan zal ik even tegen hem zeggen dat hij moet ophouden met zijn domme videos/.![]()
Dat zal hem lerenquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:12 schreef Rijst het volgende:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dan laat hij zijn bankrekening zien en zegt ga jij maar weer frikandellen bakken.![]()
![]()
i thought you wear ready wit this geemquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:38 schreef Rijst het volgende:
lekker irritant weer je kan door de beneden van je keeper scoren
[ afbeelding ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat is daar irritant aan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:38 schreef Rijst het volgende:
lekker irritant weer je kan door de beneden van je keeper scoren
[ afbeelding ]![]()
Omdat je keeper eigenlijk gewoon goed staat maar dan krijgt hij een panna om zijn oren. Misschien wel realistisch ja maar gameplaywise gaat iedereen straks steeds recht op de keeper af schieten om te scoren.quote:![]()
Ga ik op de web app. Krijg ik melding: we zijn bezig met onderhoud aan de server. HOE DE FUCK KAN JE ONDERHOUD DOEN OP IETS WAT NIET EENS AAN STAAT?!http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef gazhims3lv het volgende:
Ga ik op de web app. Krijg ik melding: we zijn bezig met onderhoud aan de server. HOE DE FUCK KAN JE ONDERHOUD DOEN OP IETS WAT NIET EENS AAN STAAT?!![]()
![]()
Bron je Aziatische duim dus?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Omdat je keeper eigenlijk gewoon goed staat maar dan krijgt hij een panna om zijn oren. Misschien wel realistisch ja maar gameplaywise gaat iedereen straks steeds recht op de keeper af schieten om te scoren.![]()
![]()
het is dat er nog grotere kneuzen in dit topic zitten, maar jij kan er ook wat vanquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef gazhims3lv het volgende:
Ga ik op de web app. Krijg ik melding: we zijn bezig met onderhoud aan de server. HOE DE FUCK KAN JE ONDERHOUD DOEN OP IETS WAT NIET EENS AAN STAAT?!![]()
![]()
Je hoeft niet zo'n asshole te zijn hoor. Ik wil alleen maar zeggen dat het voor meer frustraties zorgt.quote:![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:52 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
het is dat er nog grotere kneuzen in dit topic zitten, maar jij kan er ook wat vanquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bron je Aziatische duim dus?![]()
Dat weet jij nog helemaal niet of heb jij FIFA 15 al gespeeld?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo'n asshole te zijn hoor. Ik wil alleen maar zeggen dat het voor meer frustraties zorgt.![]()
hap hap.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:52 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
het is dat er nog grotere kneuzen in dit topic zitten, maar jij kan er ook wat van![]()
![]()
Het is begrijpelijk dat je gefrustreerd gaat raken als een of andere idioot vol op je keeper schiet en dan dat hij erin gaat door de benen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat weet jij nog helemaal niet of heb jij FIFA 15 al gespeeld?:)![]()
iets met in het verleden behaalde resultaten, je weet nu al dat 15 ook gewoon kut is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat weet jij nog helemaal niet of heb jij FIFA 15 al gespeeld?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Of wanneer ze voor de 10de keer een lobje doen, of in de korte hoek schieten, of een finesse in de verre hoek. Elke FIFA heeft wel een manier van schieten die OP is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:00 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Het is begrijpelijk dat je gefrustreerd gaat raken als een of andere idioot vol op je keeper schiet en dan dat hij erin gaat door de benen.![]()
Elke FIFA is tot nu toe beter geworden dus FIFA 15 gaat ook weer beter wordenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iets met in het verleden behaalde resultaten, je weet nu al dat 15 ook gewoon kut is.![]()
Daar door wordt FIFA eigenlijk kutquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of wanneer ze voor de 10de keer een lobje doen, of in de korte hoek schieten, of een finesse in de verre hoek. Elke FIFA heeft wel een manier van schieten die OP is.:)![]()
Ieder jaar hoop je weer dat die er dus niet is. Ieder jaar weer die teleurstelling van goals die altijd maar dan ook altijd hezelfde zijn als een goal die je eerder gemaakt hebt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of wanneer ze voor de 10de keer een lobje doen, of in de korte hoek schieten, of een finesse in de verre hoek. Elke FIFA heeft wel een manier van schieten die OP is.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
twitter:LiquidSn4ke twitterde op maandag 18-08-2014 om 13:02:36Interesting that PES 2015 wins best sports game at GamescomCongrats @KonamiUK @Adam_Bhatti http://t.co/TV0QVE31oz reageer retweet
PES gewonnen van FIFA![]()
![]()
![]()
Er zullen vast wel verbeteringen zijn, maar ik heb het gevoel dat het dit jaar vooral grafisch is. Nieuwe stadions etcquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Elke FIFA is tot nu toe beter geworden dus FIFA 15 gaat ook weer beter worden:)![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:04 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:LiquidSn4ke twitterde op maandag 18-08-2014 om 13:02:36Interesting that PES 2015 wins best sports game at GamescomCongrats @KonamiUK @Adam_Bhatti http://t.co/TV0QVE31oz reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:04 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:LiquidSn4ke twitterde op maandag 18-08-2014 om 13:02:36Interesting that PES 2015 wins best sports game at GamescomCongrats @KonamiUK @Adam_Bhatti http://t.co/TV0QVE31oz reageer retweet
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Als ze de kick off glitch en LB - Y fixen dan heb je een uitstekend spel imo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:05 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Er zullen vast wel verbeteringen zijn, maar ik heb het gevoel dat het dit jaar vooral grafisch is. Nieuwe stadions etc![]()
persoonlijk zie ik 14 niet als verbetering t.o.v. 13. gaat alleen maar sneller wat het voor mij te veel arcade maakt ofzo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Elke FIFA is tot nu toe beter geworden dus FIFA 15 gaat ook weer beter wordenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En crossen minder effectief. En meer skill moves dan ben ik blijquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ze de kick off glitch en LB - Y fixen dan heb je een uitstekend spel imo.
Ik ga zeker wel PES halen dit jaar voor de Xbox One. Ik hoor alleen maar positieve geluiden over de game![]()
van mij mogen ze dat skillen er wel weer uit gooien. passend kom je nergens met dit spelquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:06 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
En crossen minder effectief. En meer skill moves dan ben ik blij
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom XB1 ipv PS4? Specifiek voor de legends op FIFA of ook voor de XB1 exclusives?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:06 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga zeker wel PES halen dit jaar voor de Xbox One. Ik hoor alleen maar positieve geluiden over de game:)![]()
Veel plezier met Robijn van Persian.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:06 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga zeker wel PES halen dit jaar voor de Xbox One. Ik hoor alleen maar positieve geluiden over de gameRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Crossen moet wel een bruikbare tactiek blijven imo en zoveel crosses krijg ik nu niet meer tegen omdat ik ze nu beter kan verdedigen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:06 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
En crossen minder effectief. En meer skill moves dan ben ik blij![]()
Mensen die crossen OP vinden kunnen niet verdedigen. Is echt vrij simpel te verdedigen.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Niet de onrealistische skill-moves waarvan je het hele veld over kan gaan maar bijvoorbeeld Roulettes ofzo, en panna's etc.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
van mij mogen ze dat skillen er wel weer uit gooien. passend kom je nergens met dit spel
Enige youtuber die ik dan ook skills zie doen is FIFARalle, maar het is wel altijd leuk om naar te kijken.:)![]()
Nopequote:Op maandag 18 augustus 2014 14:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Veel plezier met Robijn van Persian.
Nederland heeft gewoon correcte namen![]()
Ik kan idd niet echt goed verdedigen maar soms is het wel zwaar irritant, of bijvoorbeeld bij corners. Die gaan er nog steeds heel vaak in.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:08 schreef gazhims3lv het volgende:
Mensen die crossen OP vinden kunnen niet verdedigen. Is echt vrij simpel te verdedigen.:)![]()
neequote:Op maandag 18 augustus 2014 14:08 schreef MeneerLogica het volgende:
Is de fifa 15 UT editie het extra geld waard?![]()
Dat zeggen mensen op het EA forum ook over de kick-off glitch. Maar wat als je keeper uitkomt en hij mist de bal?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:08 schreef gazhims3lv het volgende:
Mensen die crossen OP vinden kunnen niet verdedigen. Is echt vrij simpel te verdedigen.![]()
dat pes wordt niks meer he.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nope
Nederland heeft gewoon correcte namen![]()
Sorry maar dat ziet er echt crap uit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nope
Nederland heeft gewoon correcte namenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb dat nog nooit gehadquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen op het EA forum ook over de kick-off glitch. Maar wat als je keeper uitkomt en hij mist de bal?
Er is nog nooit tegen mij gescoord met de kick-off glitch.:)![]()
Ziet er uit als een enorm kutspelquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nope
Nederland heeft gewoon correcte namen:)![]()
Erger nog, Vonpeersquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Veel plezier met Robijn van Persian.althans laatste jaar
Maar vond PES 2014 wel lekker spelen hoor, ff wat anders dan Fifa. Alleen fut is niet te benaderen.![]()
Nee... die gaan ze echt niet krijgen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:12 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
FIFA gaat keihard concurrentie krijgen dit jaar. Ik ben er alleen maar blij mee
Fut 12 en 13 waren wel tof met ieder zijn eigen minpunten. Maar dit jaar vind ik het gewoon stom. Komt ook omdat ik er niet goed in ben en iedereen die probeert op zo'n vieze manier te winnen.![]()
Hoe lang speel je al FUT?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:10 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gehad
Er is nog nooit tegen mij gescoord met de kick-off glitch.![]()
Nee, gewoon nee...quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:12 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
FIFA gaat keihard concurrentie krijgen dit jaar. Ik ben er alleen maar blij mee![]()
PES heeft Champions League en Uefa Cup Licenties. Dat vind ik een heel groot gemis bij FIFA. FIFA moet heel gauw wat gaan doen aan die falende keepers zoals op de gamescom anders hebben ze een groot probleemquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee... die gaan ze echt niet krijgen.![]()
Dat hebben ze niet. iedereen blijft toch wel fifa spelen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
PES heeft Champions League en Uefa Cup Licenties. Dat vind ik een heel groot gemis bij FIFA. FIFA moet heel gauw wat gaan doen aan die falende keepers zoals op de gamescom anders hebben ze een groot probleemDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Voordat mensen daar achter zijn hebben ze al 100 miljoen spellen verkocht johquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
PES heeft Champions League en Uefa Cup Licenties. Dat vind ik een heel groot gemis bij FIFA. FIFA moet heel gauw wat gaan doen aan die falende keepers zoals op de gamescom anders hebben ze een groot probleem![]()
![]()
dat hebben ze iedere jaar due. Alleen niemand speelt pess omdat het zo verschrikkelijk saai is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
PES heeft Champions League en Uefa Cup Licenties. Dat vind ik een heel groot gemis bij FIFA. FIFA moet heel gauw wat gaan doen aan die falende keepers zoals op de gamescom anders hebben ze een groot probleem![]()
250+ wedstrijden denk ik, heb ook wel 300 wedstrijden Seasons gespeeld met normale clubs.quote:
Ik weet het, het is niks maar ja.:)![]()
Nee man...quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
PES heeft Champions League en Uefa Cup Licenties. Dat vind ik een heel groot gemis bij FIFA. FIFA moet heel gauw wat gaan doen aan die falende keepers zoals op de gamescom anders hebben ze een groot probleemDit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Voordat mensen daar achter zijn hebben ze al 100 miljoen spellen verkocht joh
En mensen wijken moeilijk af van dingen die ze gewend zijn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zolang er idioten zijn die voor honderden euros aan fut packs uitgeven wordt het financiële gat tussen EA en Konami alleen maar groter. En dus voor konami lastiger.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:12 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
FIFA gaat keihard concurrentie krijgen dit jaar. Ik ben er alleen maar blij mee![]()
Eens.. Master Leaguequote:Op maandag 18 augustus 2014 14:18 schreef Rijst het volgende:
Mja pes 5 en 6 was leuker dan dit Ut14.![]()
![]()
Iemand die snel kan typen? Succes met deze challenge.
http://www.sporcle.com/games/HenryFieldstone/typingchallenge3 .![]()
Ga je nu echt je mening baseren op een prebuild van FIFA 15 ? Die keepers zijn straks echt wel gefixedquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
![]()
Was jij er ook dan Maver? Oh wacht, je gaat puur af op filmpjes van YouTubersquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
![]()
44 uit de 52quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.sporcle.com/games/HenryFieldstone/typingchallenge3 .:)![]()
Wie houdt je tegen om op marktplaats een 2e hands console te kopen en pes 5 en 6? Als je dat leuker vindt zou ik dat gewoon doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:18 schreef Rijst het volgende:
Mja pes 5 en 6 was leuker dan dit Ut14.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geloof best dat de keepers nu nog kut zijn maar de versie die daar te spelen was is een Alpha geweest.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:19 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Was jij er ook dan Maver? Oh wacht, je gaat puur af op filmpjes van YouTubers![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.sporcle.com/games/HenryFieldstone/typingchallenge3 .
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]spoiler alertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam tot het woordje ant
De versie die ik heb gespeeld had echt goede keepers, weinig goals in ieder geval.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik geloof best dat de keepers nu nog kut zijn maar de versie die daar te spelen was is een Alpha geweest.![]()
Dus het zal allemaal wel meevallen uiteindelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
De versie die ik heb gespeeld had echt goede keepers, weinig goals in ieder geval.![]()
pes 5 en 6 waren echt geniaal goed.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:18 schreef Rijst het volgende:
Mja pes 5 en 6 was leuker dan dit Ut14.
deze komende PES zou weer naar de roots gaan van deeltje 5 en 6 dus ik ben erg benieuwd. Als dat zo is dan ga ik PES zeker weten halen.![]()
Ik ben een type dat zo'n challenge beslist wil halen dus na 10 pogingen ofzo lukte het ook.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:21 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
spoiler alert
Ik kwam tot het woordje ant![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
pes 5 en 6 waren echt geniaal goed.
deze komende PES zou weer naar de roots gaan van deeltje 5 en 6 dus ik ben erg benieuwd. Als dat zo is dan ga ik PES zeker weten halen.Je ging hem toch al halen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:06 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga zeker wel PES halen dit jaar voor de Xbox One. Ik hoor alleen maar positieve geluiden over de gameRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Behind closed door dan gespeeld want de versie op de beursvloer was echt beschamend slecht hoor ik uit veel reviews van mensen die daar zijn geweest. Bateson had het in zijn filmpje er ook al over dat de keepers zo slecht zijn, welke versie zou hij dan gespeeld hebben als hij behind closed doors het spel heeft gespeeldquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
De versie die ik heb gespeeld had echt goede keepers, weinig goals in ieder geval.![]()
Nou ik heb ze nog hoor. Ik wil alleen zeggen dat ik er destijds meer plezier aan heb beleft. Als ik het nu speel dan ziet alles er fucking gaar uit natuurlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wie houdt je tegen om op marktplaats een 2e hands console te kopen en pes 5 en 6? Als je dat leuker vindt zou ik dat gewoon doen.![]()
Mooiste is dat het enige wat Maver speelt FIFA 14 isquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Je ging hem toch al halen?![]()
![]()
Ik heb al die jaren ook PES gehad en veel gespeeld met vrienden maar de versie van dit jaar was echt heel erg slecht dus die overgeslagen. Ik was vroeger altijd meer voor PES als voor FIFA maar toen de PES serie ineens niet zo heel goed meer was ben ik naar FIFA overgestapt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooiste is dat het enige wat Maver speelt FIFA 14 is![]()
Die gaat dus mooi in de kast belanden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooiste is dat het enige wat Maver speelt FIFA 14 is![]()
Ik ben zo'n type dat zo is van "fuck it" en verder ga met mijn levenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben een type dat zo'n challenge beslist wil halen dus na 10 pogingen ofzo lukte het ook.
Ik heb je sinds de Xbox One misschien 1 keer Forza zien doen ouwequote:Op maandag 18 augustus 2014 14:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb al die jaren ook PES gehad en veel gespeeld met vrienden maar de versie van dit jaar was echt heel erg slecht dus die overgeslagen![]()
![]()
Ik verveel me zo erg dat ik dit soort dingen ga doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:26 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ik ben zo'n type dat zo is van "fuck it" en verder ga met mijn leven
O ja en lapoooooo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: