SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast leent dit topicdeel zich er voor om Thadcastle te adoreren. Wees niet verlegen!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Rijst ik kan je bericht niet afluisteren
e: Nu wel![]()
Dat vieze Aziatische Amsterdams accent![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gelukkig kun jij m gezelschap houdenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:43 schreef Revontulet het volgende:
IsaacCuenca is niet de slimste in dit topic.![]()
![]()
Want?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:43 schreef Revontulet het volgende:
IsaacCuenca is niet de slimste in dit topic.![]()
![]()
Nou dit is wel een nieuwe categorie. Hij gelooft al een aantal dagen dat ik een bekende YT-er ben die fifa 15 al heeft.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gelukkig kun jij m gezelschap houdenwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Zit de regieleider daar nou steeds te roepen bij Studio Voetbal?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
![]()
Lavezzi genomen ipv Hazard, ik merk geen verschilMiddenveld is pretty much non-existent dus Mascherano en Kroos gaan weg denk ik
![]()
![]()
lekker paar tomaatjes kweken voor 13k aan stroom per jaarquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Waarschijnlijk is hij gewoon naïef. Jij bent per definitie domquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:49 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nou dit is wel een nieuwe categorie. Hij gelooft al een aantal dagen dat ik een bekende YT-er ben die fifa 15 al heeft.![]()
Nee die Cuenca is wel echt een domme josti hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij gewoon naïef. Jij bent per definitie dom![]()
net als Reemi aka Tom Deaconquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:49 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nou dit is wel een nieuwe categorie. Hij gelooft al een aantal dagen dat ik een bekende YT-er ben die fifa 15 al heeft.![]()
![]()
nee ik ben niet naïef, ik vraag naar zijn kanaal omdat ik het niet geloof en dan geloof ik hetquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij gewoon naïef. Jij bent per definitie dom![]()
![]()
Flikker op manquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee die Cuenca is wel echt een domme josti hoor.![]()
![]()
hahahahahaquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Rijst ik kan je bericht niet afluisteren
e: Nu wel![]()
Dat vieze Aziatische Amsterdams accent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |