Ja maar het zijn jou blaadjes die in mijn tuin vallen. En dat pik ik niet.quote:Op zondag 14 september 2014 21:40 schreef alpeko het volgende:
Ik snap dat gezeur over bomen ook nooit. Als je je er aan stoort, dan ruim je het toch op?
Je hoeft ze niet te pikken. Je mag ze hebben.quote:Op zondag 14 september 2014 21:41 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Ja maar het zijn jou blaadjes die in mijn tuin vallen. En dat pik ik niet.
die varkenquote:Op zondag 14 september 2014 21:55 schreef ejvdb het volgende:
Die varken zit ook in de bijstand... huilen om wat blaadjes
Waar slaat dit eigenlijk op met die bomen?quote:Op zondag 14 september 2014 22:18 schreef ejvdb het volgende:
Het ham onderkinnetje waggelt ook wel leuk heen en weer
Ik wel, die vent.quote:Op zondag 21 september 2014 21:40 schreef kalinhos het volgende:
Wat een flauwekul dit eigenlijkIk weet niet voor welke buur ik moet zijn.
Wilde het net zeggenquote:Op zondag 21 september 2014 21:40 schreef hunter2011 het volgende:
Tokkie-gehalte weer gestegen deze aflevering
Nou, die vent lijkt me ook wel een beetje een aso figuur. Zo eentje die tot midden in de nacht met een paar maten in z'n tuin zit te zuipen bij de vuurkorf en steeds harder gaat schreeuwen naarmate íe steeds meer zuipt, en dan met zo'n schetterende radio erbij met foute Nederlandstalige hits.quote:Op zondag 21 september 2014 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wel, die vent.
Zijn gewoon van die typische figuren die van alles en iedereen last hebben.
Heerlijk, ik hoiu wel van een beetje tokkie-gehalte! Kom ik de week tenminste weer door!quote:
Niks mis met foute nederlandstalige hits.quote:Op zondag 21 september 2014 21:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
schetterende radio erbij met foute Nederlandstalige hits.
Radiotokkiequote:Op zondag 21 september 2014 21:49 schreef Caland het volgende:
Die radiotokkie ziet er wel uit alsof hij nooit buiten komt. Zou hij op fok zitten?
Die hele toon van dat wijf bevalt me gewoon niet 'hij heeft zich aan regels te houden, blabla' serieus, dat soort figuren moeten gewoon hun muil houden, zelf zijn ze geen steek beter.quote:Op zondag 21 september 2014 21:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nou, die vent lijkt me ook wel een beetje een aso figuur. Zo eentje die tot midden in de nacht met een paar maten in z'n tuin zit te zuipen bij de vuurkorf en steeds harder gaat schreeuwen naarmate íe steeds meer zuipt, en dan met zo'n schetterende radio erbij met foute Nederlandstalige hits.
Een wat met watquote:Op zondag 21 september 2014 21:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wie heeft er nou serieus een étagère gevuld met éclair's op tafel staan?
Ah ok zeg dat dan.quote:Op zondag 21 september 2014 21:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Stapelborddinges met cake'jes.
[ afbeelding ]
(na googlen): een soort schaal-op schaal - op schaal-toren met koekjes er opquote:
quote:Op zondag 21 september 2014 22:00 schreef hunter2011 het volgende:
Zo tokkie was het bij RTL toch nooit geweest? Of lokken Patty en Jochem het gewoon uit?
quote:
Ja, maar dat's over SBS houdt Bonje met de Buren gewoon, en John zul je nooit zien bij SBS6 zienquote:
quote:Op zondag 21 september 2014 22:02 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, maar dat's over SBS houdt Bonje met de Buren gewoon, en John zul je nooit zien bij SBS6 zien
Net zo gestoord als d'r moeder waarschijnlijk.quote:Op zondag 21 september 2014 22:02 schreef kalinhos het volgende:
Wat een vervelend wijf zeg
Gozer heeft gewoon gelijk. Als de krantenjongen het hekje open doet, moet hij 'm toch ook dicht doen.
Die ga ik onthoudenquote:
quote:Op zondag 21 september 2014 22:04 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Die Patty wordt ook elke aflevering bruiner, ze is een soort omgekeerde Michael Jackson!
Neveneffect van al die anusbleekingen, de melanocyten verschuiven gewoon van positie.quote:Op zondag 21 september 2014 22:04 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Die Patty wordt ook elke aflevering bruiner, ze is een soort omgekeerde Michael Jackson!
Ja maar ze heeft in een interview gezegd dat ze nooit onder de hoogtezon gaat, misschien pilletjes of selftannerquote:Op zondag 21 september 2014 22:04 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Periode Ron Brandstederquote:Op zondag 21 september 2014 22:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Neveneffect van al die anusbleekingen, de melanocyten verschuiven gewoon van positie.
Patty doet wel meer dingen die niet horen.quote:Op zondag 21 september 2014 22:13 schreef kalinhos het volgende:
Hey maar serieus Patty, een muts draag je als het buiten koud is, niet als je binnen aan tafel zit.
En dan nog hem aanspreken op zijn etiquette he, met een hand geven als je binnenkomt.quote:Op zondag 21 september 2014 22:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Patty doet wel meer dingen die niet horen.
[ afbeelding ]
*broek uitquote:Op zondag 21 september 2014 22:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Patty doet wel meer dingen die niet horen.
[ afbeelding ]
Van Patty Brard, de ironie.quote:Op zondag 21 september 2014 22:18 schreef kalinhos het volgende:
tis wel een soort backfire eigenlijk. Bart schakelt het programma in, en eindstand krijgt hij nu een les in omgangsvormen,
was altijd bij RTL en doordeweeksquote:Op zondag 21 september 2014 22:23 schreef kalinhos het volgende:
Hoe kan ik dit programma nu pas ontdekt hebben trouwensfantastisch dit.
Tja, als de buren niet willen praten houdt het natuurlijk op. Ik zou er ook niet op zitten te wachten als ik een conflict met mijn buren heb en zij opeens een cameraploeg op m'n dak sturen.quote:Op zondag 21 september 2014 22:23 schreef tompsv18 het volgende:
Nu opeens afgelopen? Wat een slecht programma is dit geworden zeg
Er wordt nu inderdaad anders geselecteerdquote:Op zondag 21 september 2014 22:26 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Maar het tokkie/white trash gehalte was veeeel lager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |