Jah zeg, een mannenavond afkondigen, maar geen avondvullende programma hebben. Of duurde die lezing van Brain soms de hele avondquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah zeg, een mannenavond afkondigen, maar geen avondvullende programma hebben. Of duurde die lezing van Brain soms de hele avond
preciesquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt hè, jij bent tenminste gezellig.
wut wuuuuuuuuuuuuuuuuuutquote:
Jah ook, al zou dat nog wel kunnen, maar Voxs is dus expres haar minachting aan het etaleren voor onze mannenavond.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar ik ben weg voordat je het doorhebt.
Sorry, warhoofd evenquote:
Hoezo? ga je summerslam kijken oid?>quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah ook, al zou dat nog wel kunnen, maar Voxs is dus expres haar minachting aan het etaleren voor onze mannenavond.
mmm perceptie is de sleutel vrindquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
daarbij is het woord gezellig gewoon eng.
Wat wil je dan voor woord?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
daarbij is het woord gezellig gewoon eng.
ik weet niet eens wat dat is ...quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoezo? ga je summerslam kijken oid?>
Ik stel voor "gemoedelijk"quote:
hoho nee..echt niet expresquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah ook, al zou dat nog wel kunnen, maar Voxs is dus expres haar minachting aan het etaleren voor onze mannenavond.
Niks ervan, dat plaatje blijft, ik heb wel erger gezien.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
hoho nee..echt niet expres
Maar als je het echt vervelend vind dan pas ik het plaatje in de op aan
Nee hoor, ik vind het wel informatief om te weten dat Pave naast een Volkswagenbusje ook een Bike heeftquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
hoho nee..echt niet expres
Maar als je het echt vervelend vind dan pas ik het plaatje in de op aan
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het wel informatief om te weten dat Pave naast een Volkswagenbusje ook een Bike heeft
Hahaquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het wel informatief om te weten dat Pave naast een Volkswagenbusje ook een Bike heeft
Dat vinden sommige mannen hier wel fijn, een onderdanige vrouw.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hahamooi zo, want ik bedacht me dat ik wel erg toegeeflijk aan het doen was..
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat vinden sommige mannen hier wel fijn, een onderdanige vrouw.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat vinden sommige mannen hier wel fijn, een onderdanige vrouw.
ik vind dit erotischer dan een wijd liggende dubbel gepenetreerde iigquote:
nah, ik geloof niet in onderdanig. de basis voor een goede relatie is gelijkheid in alle opzichten zolang je er allebei goed bij voeltquote:
Je kunt er anders behoorlijk door geblesseerd raken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, dat nichtengedoe waar Burner zo gek op is, "het is wel degelijk een sport hoor" Yeah sure
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
nah, ik geloof niet in onderdanig. de basis voor een goede relatie is gelijkheid in alle opzichten zolang je er allebei goed bij voelt
owwwww ook daarbij moet er een wisselwerking zijn vind ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik had het niet over een relatie, over een onderdeel daarvan.
Ja, dat kun je van ballroom dansen voor hommo's ook ....quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt er anders behoorlijk door geblesseerd raken.
Ja duh.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
owwwww ook daarbij moet er een wisselwerking zijn vind ik
Je doet het alleen in de nacht?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
Maar graag weer een ander onderwerp, het is nog vroeg.
ben jij een ochtend of avond type ?quote:
Nee he?quote:
Ochtend is fijn, want warm en loom en soezerig..quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:35 schreef Pavement het volgende:
[..]
ben jij een ochtend of avond type ?
Ochtend loom idd, avond is meer aan mij besteed wat dat betreftquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ochtend is fijn, want warm en loom en soezerig..
Avond is fijn om alle andere redenen
Het komt wel een beetje dom over.quote:
ALL CAPSquote:
Het is de choco-dipquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:39 schreef Persefoneia het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begreep dat de mannenavond niet doorging.
Als een malle naar mijn pc gerend.
haar gezicht komt hier plat uit ben ik bangquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:39 schreef Persefoneia het volgende:
[ afbeelding ]
Mij beidenquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ochtend loom idd, avond is meer aan mij besteed wat dat betreft
hahaquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:39 schreef Persefoneia het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 17 augustus 2014 20:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat weten we nu wel, nog iets originelers?
Het ging ook over asielzoekers hoorde ik?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
er is niks aan mannenavonden als het alleen maar over voetbal mag gaan.
de bewoners van utopia leven ook in een asielzoekerscentrum.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het ging ook over asielzoekers hoorde ik?
Heb op een OC en op een AZC gewerkt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het ging ook over asielzoekers hoorde ik?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:43 schreef Jian het volgende:
Wat vinden jullie er nu van dat Joezi leren broeken en tank top's met gaatjes draagt...?
[ afbeelding ]
Kinkyquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:43 schreef Jian het volgende:
Wat vinden jullie er nu van dat Joezi leren broeken en tank top's met gaatjes draagt...?
[ afbeelding ]
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:43 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Heb op een OC en op een AZC gewerkt.
Was soms best heftig
dat vind ik te freddyquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:43 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg maar snel dan dat ie dat niet moet doen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks, maar ik denk ik vraag het toch even voor ik er wat van zeg
Het is idd een beetje te..hmm.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks, maar ik denk ik vraag het toch even voor ik er wat van zeg
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:43 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Is me verteld en aan de ene kant verwacht je het niet, aan de andere is het hem ook weer wel ....quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is idd een beetje te..hmm.
Dus Joez vindt dit geweldig?
hahaquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Is me verteld en aan de ene kant verwacht je het niet, aan de andere is het hem ook weer wel ....
Is dat zo? Nu je het zegt..er zitten wat beats in zijn muziek die aan triphop doen denken. (niet perse dit nr) Ik hoorde hem vanmiddag op de radio. Zijn stem is aangenaam.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wel geinig dat hij als trip-hop dj/producer gestart is
Nat koud washandje nodig?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:53 schreef PeZu het volgende:
Pats jij krijgt klap met een brommer
Gaat wat zeur je over kwel en kommer
parodouz,weet vast welquote:
Lekker voor de zondagavondquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is dat zo? Nu je het zegt..er zitten wat beats in zijn muziek die aan triphop doen denken. (niet perse dit nr) Ik hoorde hem vanmiddag op de radio. Zijn stem is aangenaam.
Lies neemt het mee naar achterquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:00 schreef Pavement het volgende:
3 uur lang bestaat dit topique al bijna, de aids druipt er vanaf is er geen mod met een aidsremmer opzak ?
in before the editquote:
Jammer is datquote:
Ja lekker ook deze.quote:
But it would be nothing....quote:
Die ken ik ja, alhoewel ik tegenwoordig niet gek veel meer naar triphop achtige dingen luister.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja lekker ook deze.
Ken je FKA Twigs?
Laatst ontdekt. Zo weird...ik weet niet eens of ik het echt mooi vind. Maar ik blijf er soms gefascineerd naar luisteren. En die clips zijn helemaal weird.
Ik had ook zo'n watjequote:
Ik ook nauwelijks. Maar soms kom je eens wat tegen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die ken ik ja, alhoewel ik tegenwoordig niet gek veel meer naar triphop achtige dingen luister.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook nauwelijks. Maar soms kom je eens wat tegen.
smaken verschillen maar is dit niet gewoon een drumcomputer ?quote:
Laat het maar aan mannen overquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:13 schreef Voxs het volgende:
ppft nog een foutje in tt ontdekt.. oh well.
Ook aardig. Nu ga ik even lowlandsstream aanslingeren.quote:
ach, de meeste trip-hop/electronica word toch door computers in elkaar gebrouwd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
smaken verschillen maar is dit niet gewoon een drumcomputer ?
Lul er maar overheenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
smaken verschillen maar is dit niet gewoon een drumcomputer ?
Voor KOTSE natuurlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ook aardig. Nu ga ik even lowlandsstream aanslingeren.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ach, de meeste trip-hop/electronica word toch door computers in elkaar gebrouwd.
Dit moet gewoon 'achmed the dead terrorist' zijn voordat hij zichzelf opblies... kan niet anders....quote:
Niet cool. Die gast moet zich doodschamen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit moet gewoon 'achmed the dead terrorist' zijn voordat hij zichzelf opblies... kan niet anders....
*silence!*
quote:
quote:
Met wat minder haar is het wel te doenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Niet cool. Die gast moet zich doodschamen.
ik vind hem zo tergend niet grappigquote:
Niets wat een scheermes niet kan oplossen..quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Met wat minder haar is het wel te doen
Jeff Dunham.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Met wat minder haar is het wel te doen
Ik vind dat niks.quote:
oke...dat is een afknapper ja.quote:
eddie eddie what have you done for me latleyquote:
Jeff Dunham is een beetje het zelfde als andre van duin, een keer in de tien jaar is het geinig om een show te zien, maar alles wat ze in de tussntijd doen is zo eentonig dat het de moeite niet waard is.quote:
De eerste keer dat ik hem zag vond ik het wel grappig. Maar hij doet steeds hetzelfde. Over and over.quote:
andre v duinquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jeff Dunham is een beetje het zelfde als andre van duin, een keer in de tien jaar is het geinig om een show te zien, maar alles wat ze in de tussntijd doen is zo eentonig dat het de moeite niet waard is.
Harsen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niets wat een scheermes niet kan oplossen..
Hahaquote:
ik kan er niet om lachen, echt niet gewoonquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:25 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik hem zag vond ik het wel grappig. Maar hij doet steeds hetzelfde. Over and over.
Far from funny inderdaad. Kennelijk hoef je dat ook niet te zijn om toch royaal van zulke onzin te kunnen leven.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan er niet om lachen, echt niet gewoon
Ach paul de leeuw loopt ook al 30 jaar rondquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Far from funny inderdaad. Kennelijk hoef je dat ook niet te zijn om toch royaal van zulke onzin te kunnen leven.
Vorig jaar was de prijs beterquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:30 schreef Baconbus het volgende:
De winnaar van Ranking The Stars gaat naar de B&B van Utopia.
Leuk als ze er zelf niet is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
twee dagen in het zomerhuisje van Catherine Keyl op Ameland.
Da Fuckquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
twee dagen in het zomerhuisje van Catherine Keyl op Ameland.
Deel het met ons. Misschien lucht het op.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:42 schreef PeZu het volgende:
Ik kan het nieuws van vandaag niet geloven
luister eens nd clip boven die post en vertaal de eerste zinquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:44 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Deel het met ons. Misschien lucht het op.
Hij krijgt zijn ogen niet gesloten om het uit zijn hoofd te krijgen........quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:44 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Deel het met ons. Misschien lucht het op.
En hoe lang moeten wij dat liedje zingen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij krijgt zijn ogen niet gesloten om het uit zijn hoofd te krijgen........
quote:
Ik hing aan mijn tv-scherm toen Bad bij Live Aid werd gespeeld.quote:
Uhh okquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:58 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik hing aan mijn tv-scherm toen Bad bij Live Aid werd gespeeld.
Daarna vond ik hem steeds minder leuk te vinden.
Ruiken die lekkerquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:03 schreef PeZu het volgende:
Dafuq, ik hoor gewoon een cavia een scheet laten, pfieeeeeeeeeeuw dafuq
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:03 schreef PeZu het volgende:
Dafuq, ik hoor gewoon een cavia een scheet laten, pfieeeeeeeeeeuw dafuq
ruik niksquote:
Volgens mij valt het wel meequote:Op zondag 17 augustus 2014 22:05 schreef Voxs het volgende:
[..]![]()
Je hebt teveel gedronken? gerookt? of ..heb je een cavia?
2 caafjensquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:05 schreef Voxs het volgende:
[..]![]()
Je hebt teveel gedronken? gerookt? of ..heb je een cavia?
Piepen die ook zo geinig als je de koelkast open doet?quote:
jups, of met een zak ritselst, of je ze roept, pavlov reactiequote:Op zondag 17 augustus 2014 22:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Piepen die ook zo geinig als je de koelkast open doet?
Tijdens mijn studie had iemand in het studentenhuis een caviaatje, maf lief beestje was dat.
Ging altijd op mijn schouder onder mijn haar zitten.
Twee piepende cavia's, wow..quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups, of met een zak ritselst, of je,zoept, pavlov reactie
en een grommend mini dwergkonijn erbij, die denkt dat hij een cavia isquote:
voetbal moet je kijken en er dan over lulen, dat achteraf gelul is zo zinloosquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:12 schreef Baconbus het volgende:
Arno Vermeulen, Kenneth Perez en Pi-Air bij Studio Voetbal. Episch.
Hahaquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
en een grommend mini dwergkonijn erbij, die denkt dat hij een cavia is
Day 1.quote:
En waar of hoe kunnen we dat zien?quote:
Help! Ik krijg ineens een déjà vu..quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
http://www.utopiatv.com/home
Ja (zet zware stem op)quote:
Jij gaat het wel volgen?quote:
Ik wilde Ygritte quoten. Maar ja meestal is dat leukerquote:
Aha! Nu begrijp ik je zware stem beterquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wilde Ygritte quoten. Maar ja meestal is dat leuker
Hehe lol.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wilde Ygritte quoten. Maar ja meestal is dat leuker
Je hebt een 'free passport' en een 'premium passport'.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Aha! Nu begrijp ik je zware stem beter
Ik kijk het nog even aan. Wie weet is er eerst een gratis stream.
Ik vraag me af of het echt 4 streams zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je hebt een 'free passport' en een 'premium passport'.
Free Passport;
* Watch two HD live streams
* Vote for new Utopians
* Chat with fan community
Premium Passport
* Get the ad-free experience
* 24/7 access to four HD live streams
* Control the 360° camera
* Vote for new Utopians
* View all exclusive news and videos
Vast 'net zo echt' als bij ons.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:42 schreef isax het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het echt 4 streams zijn.
Dank je..quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je hebt een 'free passport' en een 'premium passport'.
Free Passport;
* Watch two HD live streams
* Vote for new Utopians
Premium Passport
* Get the ad-free experience
* 24/7 access to four HD live streams
* Control the 360° camera
* Vote for new Utopians
* View all exclusive news and videos
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je..
Ik hoop dat ik dit over 11 dagen compleet vergeten ben
Ik ga vast uit nieuwsgierigheid wel voor de bijlquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je..
Het is gewoon een slechte droom ditquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je..
Ik vrees er ook voor. Stel je voor dat het net zulke pulp is dit Utopia.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ga vast uit nieuwsgierigheid wel voor de bijl![]()
schuim → foam , lather , head , froth , yeastquote:
Foamheadsquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
schuim → foam , lather , head , froth , yeast
schuim → spindrift , spray , spume , froth , foam , lather , suds , scum
Welke lijkt je wat?
Spume? Froth's ?
Uiteraardquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
schuim → foam , lather , head , froth , yeast
schuim → spindrift , spray , spume , froth , foam , lather , suds , scum
Welke lijkt je wat?
Spume? Froth's ?
Ik trek dat hele Utopia echt niet meer. Heel af en toe als ik echt niks te doen heb gooi ik de streams wel eens aan. Maar ja, dan zie ik Ruud, Billy, Lot, Lau, Vanes of Isa en dan heb ik direct geen zin meer.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vrees er ook voor. Stel je voor dat het net zulke pulp is dit Utopia.
Pulp is best oké, maar deze pulp.... En toch maar blijven volgen..pfft .
Ik denk dat het zo blijft doorsudderen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik trek dat hele Utopia echt niet meer. Heel af en toe als ik echt niks te doen heb gooi ik de streams wel eens aan. Maar ja, dan zie ik Ruud, Billy, Lot, Lau, Vanes of Isa en dan heb ik direct geen zin meer.Ik soort van hoop nog ergens dat het zonder Ruud en Billy wat leuker wordt of dat ze nu eindelijk eens een keer iets constructiefs gaan doen (tegen beter weten in).
Ja denk het ook. Of dat gore stel moet eindelijk eens naar huis.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo blijft doorsudderen.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:58 schreef PeZu het volgende:
Eensch, t was bagger, tis bagger en t blijft bagger
quote:
Huh? Ben je nog niet onderweg.of kom je weer terug?quote:
wij doen ruig en vertrekken op een maandag zonder files enzo.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Huh? Ben je nog niet onderweg.of kom je weer terug?
Snugger.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Huh? Ben je nog niet onderweg.of kom je weer terug?
Slimquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:34 schreef isax het volgende:
[..]
wij doen ruig en vertrekken op een maandag zonder files enzo.
Hoezo? Ze pakte, wat was het..donderdag? vrijdag? in. Veel kan gebeuren in een paar dagen.quote:
Enige reden die ik kan bedenken dat ze denken "alle dagen goed benutten".quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:36 schreef isax het volgende:
[..]
waarom weinig mensen dat doen snap ik niet. wij gaan nooit op zaterdags. soms op zondags.
quote:
Er staat toch inpakken? En dan ga jij vragen of ze weer terug is. Nu ben ik geen reisexpert, maar inpakken gebeurt toch in de meeste gevallen wel voordat iemand weggaat. Was ze terug gekomen, dan had ze waarschijnlijk iets geks als 'uitpakken' gezegd. Maar let verder niet op mij hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hoezo? Ze pakte, wat was het..donderdag? vrijdag? in. Veel kan gebeuren in een paar dagen.
woooooquote:
Ik zei: "Of kom je weer terug?"quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Er staat toch inpakken? En dan ga jij vragen of ze weer terug is. Nu ben ik geen reisexpert, maar inpakken gebeurt toch in de meeste gevallen wel voordat iemand weggaat. Was ze terug gekomen, dan had ze waarschijnlijk iets geks als 'uitpakken' gezegd. Maar let verder niet op mij hoor.
ik pak ook in als ik weer terug gaquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Er staat toch inpakken? En dan ga jij vragen of ze weer terug is. Nu ben ik geen reisexpert, maar inpakken gebeurt toch in de meeste gevallen wel voordat iemand weggaat. Was ze terug gekomen, dan had ze waarschijnlijk iets geks als 'uitpakken' gezegd. Maar let verder niet op mij hoor.
das een weekendje weg, geen vakantiequote:Op zondag 17 augustus 2014 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb vakanties gehad van 2 en een halve dag. Vrijdag inpakken, vrijdag avond weg, zondag avond weer terug, dus het is zeker wel mogelijk.
volgens mij hebben we het een keer gedaan. mijn broer en ik op de achterbank. hond er tussen. en hele dag in de file staanquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Enige reden die ik kan bedenken dat ze denken "alle dagen goed benutten".
En nemen die files op de koop toe.
Hoe laat vertrek je?
jaa dat vergeet je graag hehquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ohja, ik was even vergeten dat er mensen zijn die op vakantie op Fok! zitten.
Lol.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
geen ideequote:
Nee, inderdaadquote:
Omdat het in het weekend juist rustiger is op de weg zonder het over grote deel van het beroeps/forenzen verkeer...quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:36 schreef isax het volgende:
[..]
waarom weinig mensen dat doen snap ik niet. wij gaan nooit op zaterdags. soms op zondags.
ooh dat mag hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, inderdaadMaar in twee dagen kan veel gebeuren. Motor stuk, tent weggewaaid.. hondje achter koeien in wei aan..
Ik reageerde op de boze smiley en inpakken van Isax
aai aaiquote:
Der Wax.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:48 schreef waxmask het volgende:
Hier zijn ze hoor de die-hard strreamers....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |