Jah zeg, een mannenavond afkondigen, maar geen avondvullende programma hebben. Of duurde die lezing van Brain soms de hele avondquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah zeg, een mannenavond afkondigen, maar geen avondvullende programma hebben. Of duurde die lezing van Brain soms de hele avond
preciesquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt hè, jij bent tenminste gezellig.
wut wuuuuuuuuuuuuuuuuuutquote:
Jah ook, al zou dat nog wel kunnen, maar Voxs is dus expres haar minachting aan het etaleren voor onze mannenavond.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar ik ben weg voordat je het doorhebt.
Sorry, warhoofd evenquote:
Hoezo? ga je summerslam kijken oid?>quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah ook, al zou dat nog wel kunnen, maar Voxs is dus expres haar minachting aan het etaleren voor onze mannenavond.
mmm perceptie is de sleutel vrindquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
daarbij is het woord gezellig gewoon eng.
Wat wil je dan voor woord?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
daarbij is het woord gezellig gewoon eng.
ik weet niet eens wat dat is ...quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoezo? ga je summerslam kijken oid?>
Ik stel voor "gemoedelijk"quote:
hoho nee..echt niet expresquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah ook, al zou dat nog wel kunnen, maar Voxs is dus expres haar minachting aan het etaleren voor onze mannenavond.
Niks ervan, dat plaatje blijft, ik heb wel erger gezien.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
hoho nee..echt niet expres
Maar als je het echt vervelend vind dan pas ik het plaatje in de op aan
Nee hoor, ik vind het wel informatief om te weten dat Pave naast een Volkswagenbusje ook een Bike heeftquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
hoho nee..echt niet expres
Maar als je het echt vervelend vind dan pas ik het plaatje in de op aan
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het wel informatief om te weten dat Pave naast een Volkswagenbusje ook een Bike heeft
Hahaquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het wel informatief om te weten dat Pave naast een Volkswagenbusje ook een Bike heeft
Dat vinden sommige mannen hier wel fijn, een onderdanige vrouw.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hahamooi zo, want ik bedacht me dat ik wel erg toegeeflijk aan het doen was..
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat vinden sommige mannen hier wel fijn, een onderdanige vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |