Jaa, die heb ik al gezien! Maar dat is zo kaaalll, helemaal naar je eigen smaak is leukquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag beiden.Ik heb pics op facebook, maar die zijn niet zo goed. Even snel gemaakt met telefoon tijdens de rondleiding.
Geen geldquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:58 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat deze het wordt. Twintig euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima. Robuuste tafel. Kan jaren mee.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:58 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat deze het wordt. Twintig euro.
Gewoon iedere dag foto's maken nadat je klaar bent met klussen. Daarna allemaal achter elkaar bekijken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag beiden.Ik heb pics op facebook, maar die zijn niet zo goed. Even snel gemaakt met telefoon tijdens de rondleiding.
Vreeeeeeemd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, gewoon een soort hard bultje. Klein, maar heel duidelijk te voelen. MIsschien is het alsnog geen navelbreuk maar een mega groot litteken of weet ik het
Die pics komen er zeker nog wel hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, die heb ik al gezien! Maar dat is zo kaaalll, helemaal naar je eigen smaak is leuk!
Dacht ik ook.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:59 schreef Tchock het volgende:
Feitje van de dag:Ik vind dit een ranzig feitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, maar ik heb het echt al vet lang en wist niet dat andere mensen een andere navle hadden. Dat is ook best raarquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima. Robuuste tafel. Kan jaren mee.
[..]
Gewoon iedere dag foto's maken nadat je klaar bent met klussen. Daarna allemaal achter elkaar bekijken.
[..]
Vreeeeeeemd..
Baby darling doll face honey
Jaa, leuk!!!quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Die pics komen er zeker nog wel hoor.Ook wel tussendoor, want dat is leuk.
[..]
Dacht ik ook.
Eerder ook zo'n tafel gehad idd. Grenen. Net als de eettafel, dus dan zijn ze straks mooi in dezelfde kleur als ik ga beitsen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima. Robuuste tafel. Kan jaren mee.![]()
Precies.quote:[..]
Gewoon iedere dag foto's maken nadat je klaar bent met klussen. Daarna allemaal achter elkaar bekijken.![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:59 schreef Tchock het volgende:
Feitje van de dag:Ik heb een quiz gevonden die ik zou willen kunnen, maar niet kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.jetpunk.com/us(...)he-transformers-quizNooit naar andere navels gekeken? Van vriendjes ofzo?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dit een ranzig feitje.
[..]
Ja, maar ik heb het echt al vet lang en wist niet dat andere mensen een andere navle hadden. Dat is ook best raar.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Je ziet er niets van, Crack's buik is gewoon plat. Je voelt het wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een quiz gevonden die ik zou willen kunnen, maar niet kan.
http://www.jetpunk.com/us(...)he-transformers-quiz
[..]
Nooit naar andere navels gekeken? Van vriendjes ofzo?
Nooit zo aangezeten, nee.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een quiz gevonden die ik zou willen kunnen, maar niet kan.
http://www.jetpunk.com/us(...)he-transformers-quiz
[..]
Nooit naar andere navels gekeken? Van vriendjes ofzo?
Is die bult heel erg hard?quote:
Sowieso gaan inderdaad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:06 schreef Crack_ het volgende:
Maar alsnog ga ik er van uit dat het iets anders is hoor![]()
. Maar voor de zekerheid maar even dokter
.
Niks meer van gehoord. Ik wilde zelf nog bellen, maar ik vergeet dat steeds.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was er nog iets uit jouw bloedprik-gedoetje gekomen?
Fijnquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Niks meer van gehoord. Ik wilde zelf nog bellen, maar ik vergeet dat steeds.![]()
Maar volgens mij is het al een heel eind over.
Keertje kan toch wel?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:15 schreef Fera het volgende:
Tering hé. Ga je in Spanje op vakantie en bestel je daar een kroket of frikandel speciaal. Blijf dan aub thuis.
He, die zit ik ook te kijkenquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:15 schreef Fera het volgende:
in Spanje op vakantie en bestel je daar een kroket of frikandel speciaal. Bl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |