Grapje toch.quote:
Eigenlijk niet zo heel veel. Ik heb er sowieso wel aanleg voor.quote:
Trage stofwisseling zeker.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk misschien dat ik wel geen aanleg heb maar gewoon te veel at en dus maar zei aanleg te hebben.. want toen ik bij ging houden wat ik at aan kcal enzo toen was 't gewoon oké.
Klinkt niet echt als aanleg, nee.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk misschien dat ik wel geen aanleg heb maar gewoon te veel at en dus maar zei aanleg te hebben.. want toen ik bij ging houden wat ik at aan kcal enzo toen was 't gewoon oké.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:49 schreef Crack_ het volgende:
Oh, Kaneel.. ik heb echt iets bij mn navel wat er niet hoort. Ik heb Tchock laten voelen en die zei 'ohja nee dit heb ik écht niet' en mn mama zei 'WAT IS DAT?!?!!?!"![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest denken aan die scčne uit Alienquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:49 schreef Crack_ het volgende:
Oh, Kaneel.. ik heb echt iets bij mn navel wat er niet hoort. Ik heb Tchock laten voelen en die zei 'ohja nee dit heb ik écht niet' en mn mama zei 'WAT IS DAT?!?!!?!"![]()
![]()
![]()
![]()
Gast, ik zit te eten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moest denken aan die scčne uit Alien
quote:
Je kunt pas weten of je aanleg hebt of niet wanneer je je kcal voor een hele lange periode heel precies gaat bijhouden en dat is nogal schijtquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als aanleg, nee.
[..]![]()
En wanneer ga je naar de dokter om te laten kijken wat het is?
Wanneer ik een afspraak hebquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als aanleg, nee.
[..]![]()
En wanneer ga je naar de dokter om te laten kijken wat het is?
Ja, maar zoals je weet overdrijft ze nogal veel en was die reactie ook overdreven.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moest denken aan die scčne uit Alien
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik had vandaag om 11.00 avondeten op. Friet met knoflooksaus.
Bah. bahbahbah.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik had vandaag om 11.00 avondeten op. Friet met knoflooksaus.
Maar Tchockie, zeg eens. Hoe voelde het? Hoe zag het er uit?quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huisgemaakte knoflooksaus, vet lekker
Precies zoals je je een hele lichte navelbreuk voor zou stellen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar Tchockie, zeg eens. Hoe voelde het? Hoe zag het er uit?
:Squote:Op zondag 17 augustus 2014 19:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies zoals je je een hele lichte navelbreuk voor zou stellen.
Mag beiden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:57 schreef Crack_ het volgende:
Fera, ik wil je huisje wel zien hoor. Pics of irl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |