SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast leent dit topicdeel zich er voor om Thadcastle te adoreren. Wees niet verlegen!![]()
Alles zit in teams. En heb Freire laatst 200k gegeven.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh jammerDacht dat je ook wel miljonair was.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Een jinx TT zou zijn: Jovetic gaat scoren
Niet dit.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Oke oke. Jinx86quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:34 schreef Tim86 het volgende:
Een jinx TT zou zijn: Jovetic gaat scoren
Niet dit.![]()
Wanne pauperquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:35 schreef Zhano het volgende:
Qua verbinding zou het kunnen Tim, alleen hij speelt zonder Gaames.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Precies.. en de rest van de kinderen die helemaal gehersenspoeld zijn. Gaat nog problemen opleveren in de toekomst..quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die van Zwitserland smijt zo d'r stokje weg tijdens het sporteni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Kutjong had nog moeten passen naar JoveticAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
twitter:peterwekking twitterde op zondag 17-08-2014 om 17:40:54Hakim Ziyech (21) kiest voor #fctwente. Middenvelder van SC Heerenveen wordt voor vier seizoenen gecontracteerd. Zie #vi.nl reageer retweet
![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:45 schreef Zhano het volgende:
twitter:peterwekking twitterde op zondag 17-08-2014 om 17:40:54Hakim Ziyech (21) kiest voor #fctwente. Middenvelder van SC Heerenveen wordt voor vier seizoenen gecontracteerd. Zie #vi.nl reageer retweet
![]()
![]()
Niet slecht, voor een 1-jarig contract.quote:De hoogte van het bedrag is niet bekend gemaakt, maar naar verluidt gaat het om een bedrag tussen de 3 en 4 miljoen euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |