Niet als het Michael Johnson is, maar die is er niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij de BBC zitten ze ook steeds te schakelen naar gare presentatoren en analisten, minstens net zo irritant
Ik leer net van Sporza dat die de meeste meter aflegt.quote:
Anders win je toch niet met de rest van zo'n team, je moet die risico's wel nemen.quote:
Daar hadden we met Schippers sowieso een seconde onder gelopen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:28 schreef Max23 het volgende:
Die winnende tijd had me trouwens niet eens onmogelijk geleken voor Nederland
Er rijd ook zo'n zelfde auto op ware grootte rond.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik die auto zag dacht ik dat het een normale auto was.![]()
Die is wel te pruimen, maar dan nog vind ik het persoonlijk irritant dat ze dat tussendoor steeds doen als er bijvoorbeeld nog geworpen of gesprongen wordt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet als het Michael Johnson is, maar die is er niet.
Ik vind het echt zieligquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:28 schreef DeeBee het volgende:
Wow, Kambundji vergeet het stokje, aaw...
Was toch wel erg duidelijk te zien dat Schippers haar geen kans gaf om het stokje goed over te geven want die ging als een dolle weg. Het is ook een kunst om goed te kunnen wisselen en niet enkel voor je eigen belang te gaan....quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:28 schreef tralalala het volgende:
Ja kut, duw die stok dan goed in haar handen.
Volgens mij hebben ze in Finland ergens een grote hal voor de werponderdelen. Niet gek als je je bedenkt dat Finland het land is waar ze denken over een schansspringhalquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:36 schreef franklop het volgende:
PR van Pitkamaki indoor;
Javelin Throw
2
65.11 12 March 2000 Kemi Indoor
in wat voor hal hebben ze dat gedaan ?
Dat ding moet 300m lang ofzo zijnquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze in Finland ergens een grote hal voor de werponderdelen. Niet gek als je je bedenkt dat Finland het land is waar ze denken over een schansspringhal
Ik heb er ook al een tijdje niks meer over gelezen, maar zou toch mooi zijnquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat ding moet 300m lang ofzo zijn
Das wel een dubbele facepalm waard ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:28 schreef franklop het volgende:
Zwitsere raakt bij start t stokje kwijt
Hoop echt dat ze zich nu 100% op het sprinten gaat richten. Die malle zevenkamp kan later wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:51 schreef heywoodu het volgende:
"Ik denk dat er 1 vrouw is die na dit EK door kan gaan en de komende 2 jaren goud kan winnen op het WK en de OS, en dat is Schippers."
Aldus Maurice Greene
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |