De ex van m'n broer, mopquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:40 schreef Aberella het volgende:
He? Je ex broer? Je had een broer die uit de familie is verstoten? Waarom zou je die nou weer versieren
Neeeheee de ex van zijn broer, gekkie toch.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:40 schreef Aberella het volgende:
He? Je ex broer? Je had een broer die uit de familie is verstoten? Waarom zou je die nou weer versieren
Voor inspiratie, kijk andera even naar mijn post!quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:16 schreef Aberella het volgende:
Verwarrende OP. Ik weet nog even niet wat voor reactie ik nu ga plaatsen.
snoeihard towerbridgen die sletquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:00 schreef remcom00 het volgende:
Goed voor de band tussen jou en je broer, kun je er samen overheen.
Dit dacht ik ook.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:40 schreef Aberella het volgende:
Ja, maar het is zijn ex-broer, dat is zijn broer dus niet meer. Hoe kan dat eigenlijk, is het nu zijn zuster?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:22 schreef Meliae. het volgende:
Ik zou nooit gaan waar mijn broer was geweest. Vies.
Als ze net zo slecht geschreven zijn..quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:45 schreef Psy-freak het volgende:
ik vraag me af hoe jullie krantenkoppen interpreteren
Lekker in hetzelfde potje roeren!quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
Je wil toch geen vrouw waar je broer overheen is geweest.
Tenzij het je moeder is!quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
Je wil toch geen vrouw waar je broer overheen is geweest.
quote:
je moeder ahaha ;Dquote:
Dit!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:30 schreef Dophertje het volgende:
Regel een blind date voor je broer met die ex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |