Geen flauw idee.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:52 schreef Brannagh het volgende:
Jullie zijn verdomd ingewikkeld. Daten jullie nou allemaal met elkaar of los?
Ik date niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:52 schreef Brannagh het volgende:
We zijn geen mummies in ieder geval.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:52 schreef Brannagh het volgende:
Ik heb er nooit gezeur mee gehad eigenlijk. Maar goed, ik hield het ook altijd wel achter de schermen.quote:
Dan doe jij dus iets goedquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb er nooit gezeur mee gehad eigenlijk. Maar goed, ik hield het ook altijd wel achter de schermen.
Sommige mummies zijn inderdaad beter geconserveerdquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We zijn geen mummies in ieder geval.
Dat zeker. En we zijn niet opgesloten in een piramide. Al komt voor velen de zolderkamer akelig dicht in de buurt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:55 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Sommige mummies zijn inderdaad beter geconserveerd
Mijn zolder heeft een schuin dakquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zeker. En we zijn niet opgesloten in een piramide. Al komt voor velen de zolderkamer akelig dicht in de buurt.
Ik heb nog niemand uit dit topic gedate.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:52 schreef Brannagh het volgende:
Ik ben wel Quicksilver dan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is deze Kaneel?
En waarom ben ik niet gewoon Spiderman?
Ik wil geen DC character zijn.
We wisselen elkaar gewoon constant af. Elke week weer een ander.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:52 schreef Brannagh het volgende:
Kan iemand mij het schema even mailen, ik ben het kwijt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
We wisselen elkaar gewoon constant af. Elke week weer een ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |