SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Serero erbij, Viergever als wissel. Of Serero als rechtshalf en Klaassen in de spits.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:33 schreef j0rdiiii het volgende:
dit middenveld houden zo? of blind op 6?![]()
Je maakt eigenlijk de keuze tussen Serero en Viergever dan. Ik kies voor Viergevert.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:33 schreef j0rdiiii het volgende:
dit middenveld houden zo? of blind op 6?![]()
Ik ook.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je maakt eigenlijk de keuze tussen Serero en Viergever dan. Ik kies voor Viergevert.![]()
Viergever goede speler om erbij te hebben. Hij brengt flink wat extra power op het middenveld. Wat we goed kunnen gebruiken. Tevens is hij een extra wapen tijdens de dode spelsituaties.
Serero Out
Viergever In![]()
Serero speelde primaquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:39 schreef Ooku het volgende:
Viergever goede speler om erbij te hebben. Hij brengt flink wat extra power op het middenveld. Wat we goed kunnen gebruiken. Tevens is hij een extra wapen tijdens de dode spelsituaties.
Serero Out
Viergever In![]()
Daar ben ik ook erg blij mee ja, nu hebben we het probleem dat we maar twee fitte buitenspelers hebben, als we kunnen rouleren met El Ghazi, Kishna, Muric en Fischer..quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:40 schreef Kopsterk het volgende:
Eindelijk weer eens buitenspelers die een goede actie in huis hebben en een man kunnen passeren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch ook een prima begin van het seizoen![]()
![]()
Schöne telt ook als buitenspeler.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daar ben ik ook erg blij mee ja, nu hebben we het probleem dat we maar twee fitte buitenspelers hebben, als we kunnen rouleren met El Ghazi, Kishna, Muric en Fischer..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch ook een prima begin van het seizoenOh.![]()
Goeie actie bij de 1-3, die pass van Sigi daarna was alsnog slecht maar goedquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serero ook lekker op het middenveld houden.![]()
![]()
Ik denk bijna elke keer weer dat ik liever een echte buitenspeler heb daar, maar weer bewijst hij zijn waarde, luxeproblemen dusquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne telt ook als buitenspeler.![]()
Ja soms begint hij ook aan acties dat hij beter niet aan kan beginnen maar hij is altijd beslissendquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk bijna elke keer weer dat ik liever een echte buitenspeler heb daar, maar weer bewijst hij zijn waarde, luxeproblemen dus
Oh.![]()
Gewoon een goede speler, zeker met ruimte.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Goeie actie bij de 1-3, die pass van Sigi daarna was alsnog slecht maar goedOh.![]()
Heerlijke goals van El Ghazi en Schöne zegBazen. Waarom krijgt Sigthorsson in godsnaam nog speeltijd? Wat een amateur.
![]()
Omdat hij zo goed getraind heeft deze week.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:44 schreef Tchock het volgende:
Heerlijke goals van El Ghazi en Schöne zegBazen. Waarom krijgt Sigthorsson in godsnaam nog speeltijd? Wat een amateur.
![]()
Oh.![]()
Soort van etalage denk ik dan, al zal deze wedstrijd geen positief effect hebbenquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:44 schreef Tchock het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:40 schreef Kopsterk het volgende:
Eindelijk weer eens buitenspelers die een goede actie in huis hebben en een man kunnen passeren![]()
Hahahahaquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij zo goed getraind heeft deze week.![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: