SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is maar een speler die deze kans kan missen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:00 schreef Geo4kant het volgende:
Je ziet het gewoon aan komen dat die gast gaat falen
Immers?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is maar een speler die deze kans kan missen.
Waarschijnlijk veel, slimme mensen gebruiken niet het woord kanker in hun zinnetjes.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat zegt dat over iemands intelligentie?
Hupperts?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is maar een speler die deze kans kan missen.
Dokters niet slim vindenquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarschijnlijk veel, slimme mensen gebruiken niet het woord kanker in hun zinnetjes.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:01 schreef Tchock het volgende:
Iemand .gif van Siggy? Volgens mij was het nog een keiharde schwalbe ook.
lijkt me duidelijke penaltyquote:
Dezequote:Op zondag 17 augustus 2014 14:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lijkt wel op een struikelpartij van Boerrigter
Boerrigter zou met zijn lijf een meer dramatische houding aannemen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lijkt wel op een struikelpartij van Boerrigter
Klopt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Als hij zich niet laat vallen kan die nog gewoon vrij uithalen.
Boilesen ookquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar jongens, Sigthorsson heeft uitstekend getraind.
De 2de keer ben je niet interessanter als je dit zegt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:● Go Ahead is ongeslagen in de laatste drie Eredivisiewedstrijden bij Excelsior (W1, G2), ondanks het feit dat de Deventenaren in deze drie duels steeds slechts één keer scoorden.
● Excelsior hield in eigen huis slechts één keer de nul tegen Go Ahead; in seizoen 1980/81 werd het 3-0 voor de Rotterdammers.
Moet viergever ook oprotten?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou terecht zijnquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe slecht kan je aanvallen, Ajax.
In before de 2-2.
In laatste drie wedstrijden ongeslagenquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:07 schreef Tchock het volgende:
Kan ik niet lezen of kan dit niet allebei waar zijn?
[..]
ze scoorden STEEDS een keer, niet in alle gevallenquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:07 schreef Tchock het volgende:
Kan ik niet lezen of kan dit niet allebei waar zijn?
[..]
Ooooohquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:08 schreef franklop het volgende:
[..]
ze scoorden STEEDS een keer, niet in alle gevallen
Mijne stopt ookquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
stream is stervendeheb ik wat gemist?
okéquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:09 schreef RetRy32 het volgende:
Ben gestopt met kijken, ik schakel om 14:30 in voor een degelijke wedstrijd.
Je gaat toch niet naar de Eredivisie kijken, hé?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:09 schreef RetRy32 het volgende:
Niemand zal je missenquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:09 schreef RetRy32 het volgende:
Die van Fox werkt hier nog goedquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
iemand een werkende stream? die van mij is terminaal
Waarom in fucking godsnaam zou je bij 1-2 in eigen huis in de 88e minuut weg gaanquote:
komt nog welquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:15 schreef PicoMMP het volgende:
Stel je eens voor dat je Eto'o had gehad ipv Sigthorsson. Dan was het gewoon 1-6 ofzo
uitgeschreeuwd, wedstijd interesseert ze niksquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom in fucking godsnaam zou je bij 1-2 in eigen huis in de 88e minuut weg gaanIk snap dat gewoon echt niet
okquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
El Ghazastrook schiet goed, die sloeg in als een bom
Die zaten tot een paar jaar geleden nog bij Ajax.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:17 schreef Tchock het volgende:
Kijk al die mensen weglopenStadionverbod zouden ze moeten krijgen.
Waarom, ze hebben toch al betaald?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:17 schreef Tchock het volgende:
Dit ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:17 schreef Tchock het volgende:
Ben het er ook niet mee eens, voorstander van zeg maar, maar dit slaat nergens opquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:17 schreef Tchock het volgende:
Je heet natuurlijk niet voor niks Guus Hupperts.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Huppertsga lekker terug naar Roda
anders zijn ze niet op tijd voor het 1 euro dinner bij de IKEAquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit ja.gvd.
Het is niet alsof je er uren over doet om weg te rijden
is die toch nog ergens als 1e erbijquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:19 schreef 16meter het volgende:
hahahaha tokkies kunnenj het niet handelen
El Ghazigod
Van der Hoorngod voorop in het opstootje
rtquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:19 schreef Paul het volgende:
El Ghazi!
Wij zijn gewoon de BESTE
Ajax kampioenen 2014/2015!
Gewoon de BESTE!
Jij was toch Utrecht-fan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:19 schreef Paul het volgende:
El Ghazi!
Wij zijn gewoon de BESTE
Ajax kampioenen 2014/2015!
Gewoon de BESTE!
Je bent m'n moeder nietquote:
okequote:Op zondag 17 augustus 2014 14:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
VERMEER FLIRT MET HEERENVEEN
Gouweleeuw is wat gefrustreerd. Die heeft in de media grote woorden uitgeslagen dus hij is very mad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Esteban
Gouweleeuw![]()
![]()
wat een tokkie.. Stuur hem lekker terug naar Friesland
Zivkovic linksbuiten zetten? Wat?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:21 schreef Tchock het volgende:
Zivkovic - Eto'o - El Ghazi
Godverdomme heerlijke aanval is dat.
Vermeer moet gewoon lekker naar het buitenlandquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
VERMEER FLIRT MET HEERENVEEN AZ
Je bent hier niet alleen op je zolderkamertje, er zijn hier ook andere mensen. Dus gedraag je gewoon eens.quote:
idd ze kunnen P1 alvast vrijmaken voor de huldigingquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:21 schreef ajacied4lf het volgende:
AZ net als Vitesse heel eenvoudig verslagen. Nog even van PSV winnen en Ajax is zo goed als kampioen.
Hij heeft gelijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
el gaza daar de schuld van geven :")
Hij lokt uit, dat is niet slim. Was trouwens ook niet zo heel veel aan de hand, veroverde gewoon de bal, die verdediger.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
el gaza daar de schuld van geven :")
Dat heet mentaliteit. Iets wat Psv al zeker 7 jaar mist.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
Competitie net begonnen en dan nu al zo gefrustreerddan ga je echt nog een kut seizoen krijgen
hopelijk heeft Fox daar ook de beelden vanquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks rellen in kleedkamer van AZ
Kan nog kiezen voor Marokko dus.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaHeeft al vijf (jeugd)interlands gespeeld.
Groot deel van de spelers wel jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heet mentaliteit. Iets wat Psv al zeker 7 jaar mist.
Het is voetbal. Geen kroeggevechtquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:22 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hij lokt uit, dat is niet slim. Was trouwens ook niet zo heel veel aan de hand, veroverde gewoon de bal, die verdediger.
Gewoon mannelijk verdedigd maar dat moet El Gasi nog een beetje aan wennen natuurlijkquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:22 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hij lokt uit, dat is niet slim. Was trouwens ook niet zo heel veel aan de hand, veroverde gewoon de bal, die verdediger.
Tuurlijk doe je dat in 90e minuutquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het is voetbal. Geen kroeggevechtuitdagen? donder toch op
Jij begrijpt het niet. Kennelijk is het Psv eigenquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Groot deel van de spelers wel jamaar waarom PSV hier opeens bij gehaald wordt snap ik niet.
Zivkovicquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kan nog kiezen voor Marokko dus.
Dit zijn wel spelers voor Oranje in de toekomst
Depay, El Ghazi, Kishna![]()
Mooie Hollandse namen ook![]()
Kishna is gewoon een Hageneesquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kan wel ja, maar ik hoop dat hij dat niet doet. Kan echt de topspits van Oranje worden als Van Persie en Robben op hun retour zijn over een jaar of vier.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik praatte over AZ hoor, misschien dat je je aangevallen voelde omdat jij dacht dat ik het over ajax hadquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij begrijpt het niet. Kennelijk is het Psv eigen
Nic0twitter:dijkshoorn twitterde op zondag 17-08-2014 om 14:23:18Je mag geen schijnbewegingen meer maken als je voor staat, hoor ik net, want dan verneder je je tegenstander. #azaja reageer retweet
En zo leert hij.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon mannelijk verdedigd maar dat moet El Gasi nog een beetje aan wennen natuurlijk
Ja, hij daagt uit, kom maar, pak hem maar af. En dat doet de verdediger dan... op een mannelijke manier.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het is voetbal. Geen kroeggevechtuitdagen? donder toch op
Nee hoor. Ik vind het wel mooi als een club zich niet zomaar laat slachten. Daarbij gebeurde er ook helemaal niks met Gouweleeuw. Ja El Ghazi deed alsof hij geraakt werdquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik praatte over AZ hoor, misschien dat je je aangevallen voelde omdat jij dacht dat ik het over ajax had
Waar komt hij vandaan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ook mooi eigen talent uit de opleiding van Ajax
Donder toch op man. Hij is gewoon sneller en beter, dat is niet "uitdagen". Eens met nico.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:25 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
En zo leert hij.
[..]
Ja, hij daagt uit, kom maar, pak hem maar af. En dat doet de verdediger dan... op een mannelijke manier.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:25 schreef Evertjan het volgende:
Nic0twitter:dijkshoorn twitterde op zondag 17-08-2014 om 14:23:18Je mag geen schijnbewegingen meer maken als je voor staat, hoor ik net, want dan verneder je je tegenstander. #azaja reageer retweet
![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ook mooi eigen talent uit de opleiding van Ajax
Ik dacht dat het over El Ghazi ging.excuusquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Groningen natuurlijk. Daar speelde hij een maand geleden nog.
Die trucjes en schijnbewegingen zijn natuurlijk gewoon leuk. Maar ik snap best dat je als verdediger dan wil laten zien dat je er bent en dat je niet met je laat dollen. En nogmaals, er was helemaal niks aan de hand, geen overtreding niks, dus waar hebben we het over.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Donder toch op man. Hij is gewoon sneller en beter, dat is niet "uitdagen". Eens met nico.
[..]
Echte Grunnse naam inderdaad!quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Groningen natuurlijk. Daar speelde hij een maand geleden nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |