SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast leent dit topicdeel zich er voor om Thadcastle te adoreren. Wees niet verlegen!![]()
Gewoon in een goldteam erbij. EAids handicapping shit jeweettoooccch ma spliggaquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
neeee ik vind hem dit jaar zo goed als gold heHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
wie erin dan eto?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:17 schreef Rijst het volgende:
hoop dat we lomperson niet meer terug zien in de 2e helft![]()
Viel zomaar een paar keer op zijn buik die mafquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:17 schreef Rijst het volgende:
hoop dat we lomperson niet meer terug zien in de 2e helft![]()
Waarom zou dat middenveld nou weer "non-existent" zijnquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:21 schreef Rijst het volgende:
goed topic
http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/2914779.page#32869005
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
iksnapte dat ook nietquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou dat middenveld nou weer "non-existent" zijn![]()
![]()
Gewoon fer nemenquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:26 schreef Maver24 het volgende:
Ik wil ook TOTS Gerrard aanschaffen maar ik ben bang dat hij gaat tegenvallen![]()
![]()
Dat is echt wel iets om bang van te worden ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:26 schreef Maver24 het volgende:
Ik wil ook TOTS Gerrard aanschaffen maar ik ben bang dat hij gaat tegenvallen![]()
Schweinsteiger vind ik ook niet fijn en dat is precies een zelfde soort spelerquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is echt wel iets om bang van te worden ja.![]()
Ja ga ik ook doen hehequote:Op zondag 17 augustus 2014 13:29 schreef Rijst het volgende:
Thaddiefreddy door dat filmpje krijg je toch gewoon zin om met Legend RvN te spelen
NJIETVET die kut moet verkopen.
Denk alleen dat Ruud in 352 niet zo geniaal is. Dan prop ik hem wel even in een 433. Vieri was in 352 ook maar meh![]()
Waarom wil je dan precies een zelfde type speler als Schweinsteiger kopen, terwijl je Schweinsteiger niet fijn vindt?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Schweinsteiger vind ik ook niet fijn en dat is precies een zelfde soort speler![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom wil je dan precies een zelfde type speler als Schweinsteiger kopen, terwijl je Schweinsteiger niet fijn vindt?![]()
![]()
Gerrard heeft iets meer pace en kan het misschien wat beter belopen dan Schweinsteiger. door die HIGH/HIGH workrates en niet zo veel pace kom je overal te laatquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom wil je dan precies een zelfde type speler als Schweinsteiger kopen, terwijl je Schweinsteiger niet fijn vindt?![]()
je hoeft niet te SCHREEUWEN hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gerrard heeft iets meer pace en kan het misschien wat beter belopen dan Schweinsteiger. door die HIGH/HIGH workrates en niet zo veel pace kom je overal te laat![]()
Neem je Ramires. Alleen heeft Gerrard een geniaal schot, pass, corner, free kick, 92 strength meen ik zelfs. Zo'n speler moet je niet uitputten met keihard rennen, zo'n speler moet je de lijnen mee uitzetten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gerrard heeft iets meer pace en kan het misschien wat beter belopen dan Schweinsteiger. door die HIGH/HIGH workrates en niet zo veel pace kom je overal te laat![]()
hoeremkotsAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |