abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143505651
Hey daar!

Ik ben al een tijdje niet meer actief aan het posten op het fok forum; en ik weet mijn oude account info ook niet meer, daarom maar even een nieuwe aangemaakt..

On-topic:

Wij zijn onze badkamer volledig aan het verbouwen en zijn daarom op zoek gegaan naar nieuw sanitair. Na een aantal winkels gehad te hebben zijn we uiteindelijk bij de Sanidump terecht gekomen waar men erg graag Hotbath spullen verkocht. De (keramische) kranen voelen degenlijk aan en naast het lelijke lettertype wat ze gebruikt hebben is het mooi en betaalbaar spul. Sanidump zelf heeft na wat zoekwerk inderdaad erg scherpe prijzen.

Echter heb ik nog nooit bij iemand sanitair van het betreffende Hotbath merk gezien en ik vraag me af of dit merk inderdaad in het rijtje van V&B en Grohe past. Heeft iemand van jullie hier ervaringen mee? We willen uiteraard niet over 5 jaar opgescheept zitten met matig functionerende inbouw kranen...

Verslag van onze renovatie volgt snel btw! :)

Website: www.hotbath.nl
pi_143505952
een low end prijsvechter en hun eigen merk, dat zal wel chinees spul zijn van niet al te beste kwaliteit.
Verders lijkt het op spam.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_143506253
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:56 schreef longinus het volgende:
een low end prijsvechter en hun eigen merk, dat zal wel chinees spul zijn van niet al te beste kwaliteit.
QFT
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  Moderator zondag 17 augustus 2014 @ 13:13:04 #4
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_143506477
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:56 schreef longinus het volgende:
Het lijkt betrekkelijk redelijk spul; maar er zijn weinig onafhankelijke reviews over te vinden.
http://www.hotbath.nl/

*edit*
Er is in K&W ook al eens een topic geweest waar ze ter sprake kwamen.
K&W / Inbouw douchethermostaat vragen
pi_143507036
Dat topic was ik ook tegen gekomen en zijn nagenoeg geen echte gebruikters ervaringen te vinden online over dit merk, helaas. Het zou overigens in Italie geproduceerd worden, waar China (naar eigen ervaring) niet per definitie slecht is. Maar ook in Italie (of enige andere plek in de wereld) word rotzooi geproduceerd...

Hopenlijk zijn hier ook daadwerkelijke gebruikers van Hotbath die hun ervaringen willen/kunnen delen..
pi_143507505
Eigenlijk is het alleen van belang of jij ze mooi en goed vindt om te kopen, er is altijd een garantie op van 2 jaar.
En een goede ervaring met een ding van een merk wil niet zeggen dat alles goed is, of andersom.
Dus ben je tevreden en is de prijs goed gewoon kopen, werken zullen ze echt wel.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_143769652
We zijn toch nog even wat verder gaan zoeken en kwamen al vrij snel tot de conclusie dat de Grohe a-series (dus niet de 1000/bouwmarkt series) vaak nog zelfs een tikje goedkoper zijn. Hier zijn we uiteindelijk ook voor gegaan. Nu hebben wel alleen maar echte a-merk spullen voor zelfs nog net een paar 100 euro minder als bij de Sanidump.

Mensen moeten goed opletten bij de Sanidump; zij verkopen alleen maar A-merken, maar van de bekende merken hebben ze alleen maar de budget series die toch echt van andere kwaliteit zijn als je zou verwachten.
pi_143884714
Voor opbouwkranen maakt het niet uit, die vervang je eventueel. Inbouwkranen moeten in één keer goed voor de komende 30 jaar. Die vervang je niet even door een ander merk/type.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')