quote:
Dit dus en die chicks zijn nog makkelijker te hosselen ookquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:23 schreef Grietje-tit het volgende:
Terechte klacht.
Ik vind VMBOers intelligenter.
Neej man ik rentenier. Ben 35btwquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:25 schreef Mark-J het volgende:
En je studeert zelf sociologie aan de uni?
Klopt, zij kunnen in ieder geval nog iets (praktisch). Hbo-ers zijn te dom om op operationeel niveau te functioneren en weten al totaal niet wat op strategisch niveau gebeurd. Ze zijn net intelligent genoeg om dat wat van strategisch niveau komt te vertalen naar operationeel niveau en wachten daarna weer totdat ze aan het werk worden gezet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:23 schreef Grietje-tit het volgende:
Terechte klacht.
Ik vind VMBOers intelligenter.
www.itshbo.nl doet t niet?quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:27 schreef KoningPils het volgende:
Is er vanavond nog een leuke serie op HBO?
quote:
De garp is er nu wel van af inderdaad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:25 schreef KreKkeR het volgende:
Dit begint een beetje vermoeiend te worden![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:12 schreef VarkensHart het volgende:
Laatst hebben ze de maximum snelheid van de heftruck hier afgesteld naar 6km/h. 6km/h weet je hoe langzaam dat is als je het hele bedrijf door moet rijden? De reden is dat de vloer slecht is en daardoor vaak de monteur moet komen voor de heftrucks. DOE DAN IETS AAN DIE VLOER.
Klacht: lijkt me duidelijk.
Anti-klacht: ik neuk jullie allemaal de moeder
Sukkel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:34 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Broer wat is deze niet mijn naam oneerbiedig gebruiken a sahbi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |