quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:33 schreef Nightwish_1990 het volgende:
Heb nu naast tong80 een nieuwe held... BEVERTON
Ja ongeveer wel ja, vannacht dacht ik ff dat ik een meisje werd, was denk ik geen 4cm grootquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:48 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
zelfde lengte???... maar jij bent jah een paard... kom jij verder als mij (PAARDlants)
De laatste 5cm meter is er altijd bij gelogenquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:43 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
En BTW... 18 cm vind ik niet bepaald klein
haha speed gehad??? krijg je ook altijd een klein piemeltje vanquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:49 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja ongeveer wel ja, vannacht dacht ik ff dat ik een meisje werd, was denk ik geen 4cm groot
slap jah... stijf 18quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:50 schreef oxy88 het volgende:
[..]
De laatste 5cm meter is er altijd bij gelogen. 13 cm, nee dat is niet groot.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:51 schreef Nightwish_1990 het volgende:
haha speed gehad??? krijg je ook altijd een klein piemeltje van
haha.. deed ik vroeger ook wel es (toen ik 15 a 16 was)quote:
Ik heb al 2 jaar geen speed meer gehad, en van de week op internet kwam ik op zo'n site en heb ik 5gr gehaald, heb er nu alweer spijt van hahaquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:52 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
haha.. deed ik vroeger ook wel es (toen ik 15 a 16 was)
Tevenwoordig gestopt... een blow vind ik nog wel lekker zo 1 keer in de 2 weken
ach... keertje speed kan geen kwaad... en al helemaal niet na 5 jaarquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:53 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik heb al 2 jaar geen speed meer gehad, en van de week op internet kwam ik op zo'n site en heb ik 5gr gehaald, heb er nu alweer spijt van haha
Blowtje doe ik standaard wel
Gozer, je ruikt gewoon naar poep.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
En toch gaat ze dan nog door met de daad? Als ik een chick had die naar poep stonk trapte ik haar eruit.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:56 schreef beverton het volgende:
[..]
Gozer, je ruikt gewoon naar poep.
Oh nee, dat moet jij toch echt zijn want jij ruikt blijkbaar alles op kilometers afstand, wat kook ik nu?quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:01 schreef beverton het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt sprekend op je vader
Nee, je verward mij inderdaad met je vaderquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh nee, dat moet jij toch echt zijn want jij ruikt blijkbaar alles op kilometers afstand, wat kook ik nu?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:06 schreef beverton het volgende:
[..]
Nee, je verward mij inderdaad met je vader.
Hoe kun jij dan ruiken dat ik naar poep ruik als jij niet zo'n neus hebt? Of wil je beweren dat je mijn vader bent, want die weet niet eens hoe een pc aanmoet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:56 schreef beverton het volgende:
[..]
Gozer, je ruikt gewoon naar poep.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:38 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
hij is nu gewoon chill... Deatprez vind ik ook gewoon een dikke kneus
quote:
Jeweetzelluf, marketing is belangrijk in deze wereldquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
Jezelf aanprijzen middels nietszeggende kloontjes
Ik heb nooit begrepen wat er zo tof aan deadprez is. Hij word hier een soort van aanbeden en zijn gedrag laat zien dat hij dat weet. Het enige wat ik hem zie doen is een beetje kankeren op andere users. En dat is dan zelden op een grappige manier.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:36 schreef Spongeboss het volgende:
Man man man, eerst was hij een idioot nu is hij nog een idioot. Ik snap niet waarom Beverton opeens zo in waarde is gestegen, massa hysterie omdat Deadprez en andere users hem misschien een high five hebben gegeven. Dan komt de rest en die willen dan meedoen fuckin zielig als je het mij vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |