Knuffelsex wordt knuffeldrama. Koeien werken niet mee. Geen geld om te eten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:22 schreef Mirjam152 het volgende:
Die Billy ... Ruud helemaal in de wei gaan halen om seks te hebben. En dan alleen maar ruzie in de douche. Wel opvallend dat er een SL volgt na de douchebeelden.
Rienk sloopt haar gewoon,een soort lover boy.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:22 schreef D-B het volgende:
Nico gaat nou al huilen ze zijn nog maar net begonnen met praten.
hij mist de looksquote:Op zondag 17 augustus 2014 10:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Rienk sloopt haar gewoon,een soort lover boy.
nee heb weinig streams aangehad gisteren maar ik geloof jequote:Op zondag 17 augustus 2014 10:25 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Is het gisteren niemand opgevallen dat bil dus al alleen bier tapt en opzuipt.
Gisteren voordat ze ging zwemmen deed ze dat ook.
Ze zal zo wel weer over eten beginnen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:24 schreef ericahysterica het volgende:
rienk is weer ontstemd krijgt te weinig aandacht en nico met een druilorengezicht poeh poeh
De ring van oma die ze vol trots droeg, zie ik al dagen niet meer,quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee heb weinig streams aangehad gisteren maar ik geloof je
Ze neemt op dit moment alles wat gratis is of ze jat het. Dus zuipt ze evenementenbier, omdat ze meent dat dat gratis is en gewoon kan. Idem postmix. En verder eet ze brood, kwark en bietst ze bij en steelt ze van anderen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:25 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Is het gisteren niemand opgevallen dat bil dus ook al alleen bier tapt en opzuipt.
Gisteren voordat ze ging zwemmen deed ze dat ook.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:27 schreef cobain1994 het volgende:
Het komt helemaal niet meer over bij Nico..
Ja klopt, zag het gisteren ook biertje tappen, opzuipen en toen gaan zwemmen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee heb weinig streams aangehad gisteren maar ik geloof je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |