Niet dat ik weet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:28 schreef Inodder het volgende:
Was er vandaag trouwens nog iets noemenswaardigs te zien op de streams?
u wanna,ave at it mat?quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
i wanna a caravan for me mum, aye.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op de camping is het altijd feest.
Hou deze maar gewoon.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geniet ervan, voor je 't weet heb ik weer een nieuwe.
Weet ik. Die van eerder vanavond vond ik vaag. Ben je nog een beetje zoekende naar een goede of wissel je sowieso graag af?quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geniet ervan, voor je 't weet heb ik weer een nieuwe.
Prima.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Doe maar niet praten tegen mij. Alvast bedankt.
pancetta!quote:
Die van eerder was de shit. Eigenlijk zijn ze allemaal de shit. Moeilijk kiezen. Plus ik hou van variaties, dus nieuwe UI's zijn op komst. Rise of the Planet of the UI's.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet ik. Die van eerder vanavond vond ik vaag. Ben je nog een beetje zoekende naar een goede of wissel je sowieso graag af?
Vanavond nog gegeten. Schuld van de slowchat met al die praatjes over bacon.quote:
Ok, ik laat me wel verrassen. Maar deze vind ik leuk want had je vanaf het begin toch?quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die van eerder was de shit. Eigenlijk zijn ze allemaal de shit. Moeilijk kiezen. Plus ik hou van variaties, dus nieuwe UI's zijn op komst. Rise of the Planet of the UI's.
Ja ik begrijp dat het een hele herkenbare UI is. Soort van hedendaagse Braveheart.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok, ik laat me wel verrassen. Maar deze vind ik leuk want had je vanaf het begin toch?
Weet nog dat ik in het begin altijd baalde als ik hem zag bij discussies, kwam jij je er ook nog even tegen aan bemoeien. En ik maar uitleggen keer op keer.
Er zit nog wel wat vocht onder de toppen maar het neemt af, Heb vandaag veel gespeeld, ik voel ze maar niet noemenswaardig. Er was een dag dat ik de hele dag kloppende vingertoppen had, ook als ik niet speelde.quote:
Kun je al wat liedjes spelen, of is het nog ploeteren?quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zit nog wel wat vocht onder de toppen maar het neemt af, Heb vandaag veel gespeeld, ik voel ze maar niet noemenswaardig. Er was een dag dat ik de hele dag kloppende vingertoppen had, ook als ik niet speelde.
Maar al met al best snel doorheen gekomen.
Nou Braveheart is niet het eerste wat in me opkwam hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat het een hele herkenbare UI is. Soort van hedendaagse Braveheart.![]()
Ik ga Shrink (2009) met Kevin Spacey (en ook Robin Williams) kijken.
Ik snap het. Het was zeker Che Guevara, of een andere legendarische vrijheidsheld. Vind ik ook goed hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou Braveheart is niet het eerste wat in me opkwam hoor.
Titel zegt me niets natuurlijk.
Have fun!
Shrink is ook niet zo'n goede film, zo te lezen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik snap het. Het was zeker Che Guevara, of een andere legendarische vrijheidsheld. Vind ik ook goed hoor.![]()
Misschien een andere keer Shrink kijken. Workaholics is op Comedy Central.
Oh jawel, lijkt me juist een film die ik kan waarderen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Shrink is ook niet zo'n goede film, zo te lezen.
Mja, laten we het erop houden dat ik al veel meer kan dan een week geleden en dan ik akkoorden makkelijker kan pakken. En dat ik het voorlopig op GGDDCCCC houd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je al wat liedjes spelen, of is het nog ploeteren?
Hmm, ik lees nu wat andere en betere commentaren. Lijkt me nu wel een interessante film.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh jawel, lijkt me juist een film die ik kan waarderen.
Workaholics is gewoon de shit.
Beetje jammer dat ik me geen personages voor de geest kan halen die beter voldoen. Een beetje een Cartman misschien. Ben jij dik?quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik snap het. Het was zeker Che Guevara, of een andere legendarische vrijheidsheld. Vind ik ook goed hoor.![]()
Misschien een andere keer Shrink kijken. Workaholics is op Comedy Central.
Weet er niet veel van, behalve dat het een psychiater is die zelf een beetje depri is en een beetje rock&roll is. Sowieso is Kevin Spacey gewoon een baas, en ik zag dat een acteur uit Breaking Bad ook erin zit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ik lees nu wat andere en betere commentaren. Lijkt me nu wel een interessante film.
Uiteindelijk gaat het natuurlijk ook om spiergeheugen op te bouwen en dat kan alleen maar door saaie herhalingen. Valt de overlast voor de buren een beetje mee, denk je? Ik denk er ook een beetje aan een gitaar te kopen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, laten we het erop houden dat ik al veel meer kan dan een week geleden en dan ik akkoorden makkelijker kan pakken. En dat ik het voorlopig op GGDDCCCC houd.
In principe zou ik al meer kunnen spelen, en dat probeer ik ook af en toe wel maar daar raak ik van in de war als ik dat teveel doe, want bij die GGDDCCCC is er al teveel om op te letten. Zoveel kennis in één keer is een beetje overweldigend voor me.
Cartman?quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik me geen personages voor de geest kan halen die beter voldoen. Een beetje een Cartman misschien. Ben jij dik?
De titel zegt me niets, maar ik zie tosh?
Gelukkig maar...quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zit nog wel wat vocht onder de toppen maar het neemt af, Heb vandaag veel gespeeld, ik voel ze maar niet noemenswaardig. Er was een dag dat ik de hele dag kloppende vingertoppen had, ook als ik niet speelde.
Maar al met al best snel doorheen gekomen.
Kevin Spacey is inderdaad een beste baas.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Weet er niet veel van, behalve dat het een psychiater is die zelf een beetje depri is en een beetje rock&roll is. Sowieso is Kevin Spacey gewoon een baas, en ik zag dat een acteur uit Breaking Bad ook erin zit.
Just big boned.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Cartman?![]()
Noem je me nu een zeikerige bitch?![]()
Ja het is alweer afgelopen, was even 2 afleveringen.
Mijn bovenburen zijn op vakantie (maar ik ben bang dat ze morgen terugkomen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het natuurlijk ook om spiergeheugen op te bouwen en dat kan alleen maar door saaie herhalingen. Valt de overlast voor de buren een beetje mee, denk je? Ik denk er ook een beetje aan een gitaar te kopen.
Lijkt me wel tof om te kunnen spelen... maar kan moet je ook wel uit je kop redelijk wat liedjes goed kunnen... Vraag me af hoeveel tijd daar wel niet in gaat zitten...quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, laten we het erop houden dat ik al veel meer kan dan een week geleden en dan ik akkoorden makkelijker kan pakken. En dat ik het voorlopig op GGDDCCCC houd.
In principe zou ik al meer kunnen spelen, en dat probeer ik ook af en toe wel maar daar raak ik van in de war als ik dat teveel doe, want bij die GGDDCCCC is er al teveel om op te letten. Zoveel kennis in één keer is een beetje overweldigend voor me.
In het begin? Met de oude garde? En de gifjesgate? Misschien is Cartman overdreven maar ik vond je ook geen superheld ofzo.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Cartman?![]()
Noem je me nu een zeikerige bitch?![]()
Ja het is alweer afgelopen, was even 2 afleveringen.
zou het ergens in de verte een beetje te vergelijken zijn met blind leren typen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het natuurlijk ook om spiergeheugen op te bouwen en dat kan alleen maar door saaie herhalingen. Valt de overlast voor de buren een beetje mee, denk je? Ik denk er ook een beetje aan een gitaar te kopen.
Ik kan waarschijnlijk wel een gitaar lenen. Ik speelde vroeger altijd toetsinstrumenten en ik raakte langzamerhand steeds minder geïnteresseerd. Misschien helpt het eens een ander instrument te proberen. Mijn buren zijn overdag wel weg, dus dan kan ik dan oefenen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn bovenburen zijn op vakantie (maar ik ben bang dat ze morgen terugkomen.) mijn directe buren komen volgende week terug ofzo. Die zullen er beiden last van hebben, het is hier erg gehorig, en dat overdrijf ik niet. Mijn andere buurman heeft er denk ik minder last van want mijn gang en de gang van mijn bovenburen zitten er tussen.
Lol, het werkt aanstekelijk he? Ik, Brain en ik las dat BDS zijn gitaar ook weer uit de schuur heeft gehaald. Als je 100 euro makkelijk kan missen zou ik het gewoon doen, het is leuk!
Ik ben ook net begonnen en ken er nog weinig van maar het is makkelijker dan je denkt. Je hoeft maar een paar akkoorden te kennen om een heel nummer te spelen. Er is gewoon veel sprake van herhaling. Luister maar eens naar de gitaar van dit nummer. Dan hoor je dat ze steeds hetzelfde doen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof om te kunnen spelen... maar kan moet je ook wel uit je kop redelijk wat liedjes goed kunnen... Vraag me af hoeveel tijd daar wel niet in gaat zitten...
Valt het jou mee of tegen hoe het leerproces verloopt?
Ik heb zelf totaal nul muziek achtergrond...
Lijkt me geen verkeerde vergelijking eigenlijk. Bij instrumenten heb je nog de timing en dat sommige veranderingen van vingerzettingen etc. lastiger zijn dan andere.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
zou het ergens in de verte een beetje te vergelijken zijn met blind leren typen?
Muziekachtergrond heb ik ook niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof om te kunnen spelen... maar kan moet je ook wel uit je kop redelijk wat liedjes goed kunnen... Vraag me af hoeveel tijd daar wel niet in gaat zitten...
Valt het jou mee of tegen hoe het leerproces verloopt?
Ik heb zelf totaal nul muziek achtergrond...
Nou dan zou ik het zeker proberen. Je hebt het voordeel dat je al muziekachtergrond hebt denk ik, je snapt maten, ritme.... Ik niet. Gewoon kijken of het wat voor je is toch?quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan waarschijnlijk wel een gitaar lenen. Ik speelde vroeger altijd toetsinstrumenten en ik raakte langzamerhand steeds minder geïnteresseerd. Misschien helpt het eens een ander instrument te proberen. Mijn buren zijn overdag wel weg, dus dan kan ik dan oefenen.
Dat van dat herhalen was me idd bekend...quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben ook net begonnen en ken er nog weinig van maar het is makkelijker dan je denkt. Je hoeft maar een paar akkoorden te kennen om een heel nummer te spelen. Er is gewoon veel sprake van herhaling. Luister maar eens naar de gitaar van dit nummer. Dan hoor je dat ze steeds hetzelfde doen.
Tja, ik ben nogal snel boos op mezelf als het niet direct lukt. Toch lijkt me het wel een goed plan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dan zou ik het zeker proberen. Je hebt het voordeel dat je al muziekachtergrond hebt denk ik, je snapt maten, ritme.... Ik niet. Gewoon kijken of het wat voor je is toch?
Ik ben bang dat ik de interesse te snel zou verliezen... en dat het me niet snel genoeg zal gaan... ben juist niet zon oefenaar...quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Muziekachtergrond heb ik ook niet.
Als ik heel eerlijk ben? (Ook al heb ik vanavond tot in de treure tegen Jian lopen klagen dat het allemaal zoveel info is en ik de draad een beetje kwijt) valt het me mee. Het is moeilijk, echt. En het is pijnlijk, ook echt, ik ben echt geen mietje, maar dat duurt niet lang. Maar akkoorden die mij in het begin amper lukten, lukken me nu 8 van de 10 keer wel ofzo, zeker als ik ze los speel. Je begint niet met liedjes. Je begint met het "alfabet" leren. En dan pas woorden (liedjes) En die aan elkaar verbinden, zonder hakken en plakken. Met die basis kan je heel veel spelen. En ja ik speel veel, maar dat komt meer omdat het verslavend is.
Ik vergat frustrerend inderdaad. Boos je gitaar wegleggen want het lukt toch niet, om hem een paar minuten later weer in je handen te hebben om nog een keer te proberen. En daar zit een loop in, Tot hij opeens wel lukt. n dan weer 20x niet maar de frequentie goed neemt toe. Daarom pak je die gitaar steeds weer.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ik ben nogal snel boos op mezelf als het niet direct lukt. Toch lijkt me het wel een goed plan.
Hier speelt iemand 100 nummers met dezelfde 3 akkoorden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat van dat herhalen was me idd bekend...
Eerst gaan drummen dan, valt het gitaarspel weer mee later.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn bovenburen zijn op vakantie (maar ik ben bang dat ze morgen terugkomen.) mijn directe buren komen volgende week terug ofzo. Die zullen er beiden last van hebben, het is hier erg gehorig, en dat overdrijf ik niet. Mijn andere buurman heeft er denk ik minder last van want mijn gang en de gang van mijn bovenburen zitten er tussen.
Lol, het werkt aanstekelijk he? Ik, Brain en ik las dat BDS zijn gitaar ook weer uit de schuur heeft gehaald. Als je 100 euro makkelijk kan missen zou ik het gewoon doen, het is leuk!
Ik ga het niet terugzoeken maar volgens mij zei ik letterlijk dat voor ik hem kocht. Het was een reden voor mijn twijfel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik de interesse te snel zou verliezen... en dat het me niet snel genoeg zal gaan... ben juist niet zon oefenaar...
Drummen bij het kampvuur is ook wat lastig. Maar nee, het is goed zo. Mijn gitaar.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eerst gaan drummen dan, valt het gitaarspel weer mee later.
Het is in ieder geval een heel stuk beter voor je grijze massa dan cookie clicker.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vergat frustrerend inderdaad. Boos je gitaar wegleggen want het lukt toch niet, om hem een paar minuten later weer in je handen te hebben om nog een keer te proberen. En daar zit een loop in, Tot hij opeens wel lukt. n dan weer 20x niet maar de frequentie goed neemt toe. Daarom pak je die gitaar steeds weer.
Het is leuk!
Trommels bij een vuur zijn anders niet ongewoon.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Drummen bij het kampvuur is ook wat lastig. Maar nee, het is goed zo. Mijn gitaar.
Je hoeft ook geen uren achter elkaar te oefenen. Ik oefen 10 minuten, leg die gitaar weer weg, pak hem, speel weer 10 minuten........Dat doe ik zo 6 keer per dag.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een heel stuk beter voor je grijze massa dan cookie clicker.En van vroeger weet ik dat oefenen soms wel leuk is, maar soms heb je dan ook een periode dat het opeens niet beter gaat, zelfs als je oefent. Dat zijn de afhaakmomenten.
Ik bedoelde meer toen ik nog piano speelde, dat ik toen soms een ingewikkeld stuk oefende en dat ik dan steeds weer ergens vastliep. Dan oefende ik dat stukje en liep ik weer ergens anders vast etc. Uiteindelijk kun je dan helemaal vast komen te zitten in zo'n stuk en dan heb je echt geen zin meer.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen uren achter elkaar te oefenen. Ik oefen 10 minuten, leg die gitaar weer weg, pak hem, speel weer 10 minuten........Dat doe ik zo 6 keer per dag.
quote:
Ja! zulke filmpjes heb ik vaker gezien... Ook met een paar gasten op een podium die er een show van maakten... was wel lachenquote:Op zondag 17 augustus 2014 03:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hier speelt iemand 100 nummers met dezelfde 3 akkoorden.
Ik snap dat ze haar nepborsten niet onder een gordel wil hebben, maar dat ze haar heupgordel niet vast had, was wel redelijk kansloos.quote:
Whaha... dat spelletje heb ik ook eens geprobeerd ja! Dan lijkt me gitaar spelen idd beter...quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een heel stuk beter voor je grijze massa dan cookie clicker.En van vroeger weet ik dat oefenen soms wel leuk is, maar soms heb je dan ook een periode dat het opeens niet beter gaat, zelfs als je oefent. Dat zijn de afhaakmomenten.
Ja dat had ik ook bij WOW... met 3 karakters telkens weer rond het zelfde level de motivatie verliezen...quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer toen ik nog piano speelde, dat ik toen soms een ingewikkeld stuk oefende en dat ik dan steeds weer ergens vastliep. Dan oefende ik dat stukje en liep ik weer ergens anders vast etc. Uiteindelijk kun je dan helemaal vast komen te zitten in zo'n stuk en dan heb je echt geen zin meer.
Die schoot los geloof ik...quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik snap dat ze haar nepborsten niet onder een gordel wil hebben, maar dat ze haar heupgordel niet vast had, was wel redelijk kansloos.
Het is de bedoeling dat het er zo uit ziet. Er staan wel meer van dat soort filmpjes online.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik snap dat ze haar nepborsten niet onder een gordel wil hebben, maar dat ze haar heupgordel niet vast had, was wel redelijk kansloos.
Frustrerende momenten, ik heb ze al gehad. Zit er nu in één. Maar het fijne na zo'n dag is dat het morgen opeens weer allemaal beter gaat.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Een normale gordel schiet natuurlijk niet los, die muts heeft dat ding niet goed genoeg dicht gedaan. Ik vond haar niet echt aantrekkelijk, een beetje een zloty hoertje eigenlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die schoot los geloof ik...
Al moet ik eerlijk zeggen dat dat niet hetgeen was waar mijn aandacht het meest op gefocust was
Dat probleem met strummen irriteerde me vandaag. Die vent in dat Snow Patrol filmpje vermeldde ook helemaal niet dat je bij de D alleen de onderste 4 snaren moet spelen. Dat deed ik dus steeds fout.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Frustrerende momenten, ik heb ze al gehad. Zit er nu in één. Maar het fijne na zo'n dag is dat het morgen opeens weer allemaal beter gaat.
Positief denken!quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Frustrerende momenten, ik heb ze al gehad. Zit er nu in één. Maar het fijne na zo'n dag is dat het morgen opeens weer allemaal beter gaat.
Maar jij hebt dan natuurlijk ook veel leukere dames voor het oprapenquote:Op zondag 17 augustus 2014 03:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Een normale gordel schiet natuurlijk niet los, die muts heeft dat ding niet goed genoeg dicht gedaan. Ik vond haar niet echt aantrekkelijk, een beetje een zloty hoertje eigenlijk.
Het gaat meer om het irritante gedrag. Ik vind er niets aan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 04:01 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan natuurlijk ook veel leukere dames voor het oprapen![]()
Mijn ideaalbeeld is het ook niet.
Dat boeit toch niet, je hoeft er niet mee te trouwen hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 04:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Het gaat meer om het irritante gedrag. Ik vind er niets aan.
Voor mij maakt het zo'n vrouw echt onaantrekkelijk en fake.quote:Op zondag 17 augustus 2014 04:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat boeit toch niet, je hoeft er niet mee te trouwen hoor.
Ik wist niet dat we het daar over gehad hadden maar alsjeblieft dan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 04:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een Wodka-Dr Pepper was een goed idee van jou. Een gewone wodka-cola vind ik niet lekker.
Zou mij voor "een avondje plezier" niet boeien...quote:Op zondag 17 augustus 2014 04:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor mij maakt het zo'n vrouw echt onaantrekkelijk en fake.
Een tijdje geleden had je het erover dat je twee DR Peppers had en een fles wodka. Ik had er nog nooit aan gedacht om die te mixen. Het smaakt goed.quote:Op zondag 17 augustus 2014 04:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we het daar over gehad hadden maar alsjeblieft dan.
Dat dronk je op je verjaardagquote:Op zondag 17 augustus 2014 04:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we het daar over gehad hadden maar alsjeblieft dan.
Haha, grappig. Ik kwam er achter bij old mc Donalds, Of niet ik, Jian, na het zien van het filmpje. Ik zei ook zoiets, van huh? Waarom zegt die vent het er niet even bij dan? Waarschijnlijk omdat het vanzelfsprekend is. maar dat was gelukkig in het begin. C speel je ook niet alle snaren he?quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat probleem met strummen irriteerde me vandaag. Die vent in dat Snow Patrol filmpje vermeldde ook helemaal niet dat je bij de D alleen de onderste 4 snaren moet spelen. Dat deed ik dus steeds fout.
A, E en D heb ik uitentreuren geoefend. Ik ben nog maar heel even met een video over Let it be bezig. Ik heb dat printschema dubbel uitgeprint en nu ga ik ze allemaal uitknippen. Als ik dan een gedeelte van een nummer wil oefenen dan leg ik ze op de goede volgorde. Goed idee hè?quote:Op zondag 17 augustus 2014 04:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha, grappig. Ik kwam er achter bij old mc Donalds, Of niet ik, Jian, na het zien van het filmpje. Ik zei ook zoiets, van huh? Waarom zegt die vent het er niet even bij dan? Waarschijnlijk omdat het vanzelfsprekend is. maar dat was gelukkig in het begin. C speel je ook niet alle snaren he?
En dat moet het voor jou ook worden. Ken je akkoorden, bro! Dan ga je geen liedjes meer aanleren maar meelezen, Oefen op je overgangen. Saai maar effectief.
Haha ik ben gedrild.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 04:22 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga naar mijn bed. Fijne nacht verder.![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 04:23 schreef Inodder het volgende:
[..]to you...
En veel plezier nog voor de rest!
quote:Op zondag 17 augustus 2014 04:22 schreef ChocoFan het volgende:
Weet ik veel. Goed bezig dude.quote:Op zondag 17 augustus 2014 04:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
A, E en D heb ik uitentreuren geoefend. Ik ben nog maar heel even met een video over Let it be bezig. Ik heb dat printschema dubbel uitgeprint en nu ga ik ze allemaal uitknippen. Als ik dan een gedeelte van een nummer wil oefenen dan leg ik ze op de goede volgorde. Goed idee hè?
Trouwens als die vent er vanuit gaat dat we al wat weten waarom legt hij dan wel uit welke vinger je op welke snaar moet leggen bij een bepaald akkoord. Dan hoeft hij dat ook niet te vertellen.
Slaaplekker xxquote:Op zondag 17 augustus 2014 04:22 schreef ChocoFan het volgende:
Hou op hoor, we krijgen vast nog een geweldige nazomer.quote:
Ik hoop het wel. De vooruitzichten op korte termijn zijn niet zo goed helaas.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hou op hoor, we krijgen vast nog een geweldige nazomer.
Lol. Je bent te goed voor deze wereld.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:21 schreef Joezi het volgende:
Ik heb even deze tabel gemaakt in Excel
[ afbeelding ]
Saaiquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Afgemeten, klaar, ga maar ergens in een hoekje zitten grienen
Heb niet veel tegen Ajax hoor, ben alleen niet voor de favoriet. Vind het ook al jaren een saai elftal met weinig cultheldenquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen als je uit Arnhem komt ...
Nee. Maar geef ff antwoord dan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zou jij in dat bad blijven zitten, hopend op de next in line?
lol. Dat is de dochter des huizes.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Er is er een full version dan? Heb t van geenstijl, staat nu op frontpage.
Met dit filmpje hebben ze dr ouders gechanteerd. Helaas is ze redelijk incognitoquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. Dat is de dochter des huizes.
Ja het is duidelijk stiekem gemaakt, iedereen stil en shit. Sneaky mofo's.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Met dit filmpje hebben ze dr ouders gechanteerd. Helaas is ze redelijk incognito
lol en er is ook nog voor betaald denk ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja het is duidelijk stiekem gemaakt, iedereen stil en shit. Sneaky mofo's.
Yup, stond erbij ja. Gelukkig heeft kleine Dries 't wel naar z'n zin gehad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol en er is ook nog voor betaald denk ik
Nice.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:22 schreef Ygritte het volgende:
'k ben weer bijna bij met True Blood.![]()
(zondag series bijkijken dag)
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:18 schreef Jian het volgende:
Vanaf 17.00 uur de 4 x 100 mannen en de 4 x 100 vrouwen.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:46 schreef Joezi het volgende:
Daarna studio sport eredivisie, ik las een SC mannenavondje in. Mag wel weer een keer!
Vrouwtjes ga lekker tutten! Na 23:00 uur mogen jullie weer irriteren! Have fun!
Hij is echt BIZAR!quote:
Ben ik ook mee aan het kijken... 2 seizoenen gezien nu...quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:22 schreef Ygritte het volgende:
'k ben weer bijna bij met True Blood.![]()
(zondag series bijkijken dag)
Wat een slecht kut beeld... Helemaal met dat logo er overheen...quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:05 schreef 5thencounter het volgende:
Geweldig beest, hulde! Jammer dattie zijn kwelgeest niet pakte, maar de toon is iig wel weer gezet..
Wilde beesten blijven wilde beesten
http://www.telegraaf.nl/t(...)rijpt_lerares__.html
Ik geef toe, de beelden van de ISIS-moorden zijn veel beterquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wat een slecht kut beeld... Helemaal met dat logo er overheen...
Lekker veel info ook erbij.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:05 schreef 5thencounter het volgende:
Geweldig beest, hulde! Jammer dattie zijn kwelgeest niet pakte, maar de toon is iig wel weer gezet..
Wilde beesten blijven wilde beesten
http://www.telegraaf.nl/t(...)rijpt_lerares__.html
Heb je daar misschien een gifje van?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geef toe, de beelden van de ISIS-moorden zijn veel beter
Blijf het nieuws volgen..quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb je daar misschien een gifje van?
Zo gemeen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:46 schreef Joezi het volgende:
Daarna studio sport eredivisie, ik las een SC mannenavondje in. Mag wel weer een keer!
Vrouwtjes ga lekker tutten! Na 23:00 uur mogen jullie weer irriteren! Have fun!
Ik zou niemand en niets meer vertrouwen als ik jou was..quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het nieuws, klinkt als een betrouwbare bron.
Ik geloof wel dat die leeuw Andy Serkis was. Get it.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zou niemand en niets meer vertrouwen als ik jou was..
Dat met die leeuw was vast ook wel een circus-act
Maar wie gaat er dan op jullie letten, heb je daar al over nagedacht?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is al zolang geleden. Zoals Joez zegt, dat mag wel weer een keer.
Jian mod wel even voor jequote:Op zondag 17 augustus 2014 17:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wie gaat er dan op jullie letten, heb je daar al over nagedacht?
Jian natuurlijk. Wie anders.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat zou mooi zijn, voelen we ons niet zo bekeken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:36 schreef Joezi het volgende:
[..]Mannenavond loopt goed, hopelijk zijn ze niet aan het lurken
Je mag een avondje fluffen als je perse wil?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:59 schreef Ygritte het volgende:
Mannenavond?![]()
(dit is eigenlijk een verkapte 'mag ik dan ook komen')
Goeie vergelijking.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Joden zijn cool. Ze zijn een beetje de Galliërs uit Asterix en Obelix in het Midden-Oosten.
APK.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je mag een avondje fluffen als je perse wil?
Krijg je een stijve plasser van dat programma? Of van Politie op je hielen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:23 schreef Braindead2000 het volgende:
Border Security is bezig. Leuk programma.
Ja, heerlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Krijg je een stijve plasser van dat programma? Of van Politie op je hielen?
Kom je dan ook klaar als ze zeggen 'Nee meneer, u moet helaas weer terug naar eigen land.' ?quote:
Dan spuit ik heel het scherm vol.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kom je dan ook klaar als ze zeggen 'Nee meneer, u moet helaas weer terug naar eigen land.' ?
En dan te bedenken dat jij lang niet de enige bent. Het is wat.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dan spuit ik heel het scherm vol.
Heb je nou ook al medelijden met criminelen of illegalen die Australië niet binnenkomen? Ben je ongesteld vandaag of zo?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat jij lang niet de enige bent. Het is wat.
Sja, wie is voor jou niet een crimineel of illegaal. Misschien Art Rooijakkers ofzo, maar dan houdt 't ook wel op.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb je nou ook al medelijden met criminelen of illegalen die Australië niet binnenkomen? Ben je ongesteld vandaag of zo?
Jij praat alles goed. Je bent ook zeker fan van Badr Hari.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sja, wie is voor jou niet een crimineel of illegaal. Misschien Art Rooijakkers ofzo, maar dan houdt 't ook wel op.
Vertel me hoe je tot die lumineuze conclusie komt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij praat alles goed. Je bent ook zeker fan van Badr Hari.
Dat was een inschatting. Aangezien je je nogal verontrust over het lot van criminelen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vertel me hoe je tot die lumineuze conclusie komt.
Tegenwoordig IS hè, fokking extremistische idioten. "Aardig" filmpje!quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:23 schreef Joezi het volgende:
Wel aardige docu over onze vrienden van ISIS
Ik verontrust me over het lot van mensen. Daar horen criminelen ook bij, of je dat nou ontkent of niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat was een inschatting. Aangezien je je nogal verontrust over het lot van criminelen.
babu srs dag 2 met die shit?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik verontrust me over het lot van mensen. Daar horen criminelen ook bij, of je dat nou ontkent of niet.
Een linkje voor je. Je hebt vast een kamer of bankje over voor een uitgeprocedeerde asielzoeker. Oh stom van me, dat heb je natuurlijk al lang gedaan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik verontrust me over het lot van mensen. Daar horen criminelen ook bij, of je dat nou ontkent of niet.
Ja nee deze logica gaat er niet in. Ik help iedereen, maar dat ik een fuck geef betekent niet dat ik moet doen wat jij zegt. Hopelijk snap je dat dan weer wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een linkje voor je. Je hebt vast een kamer of bankje over voor een uitgeprocedeerde asielzoeker. Oh stom van me, dat heb je natuurlijk al lang gedaan.
http://www.legerdesheils.nl
ik wou net zeggen dat ik dol ben op manke cavia's maar ik ben bang dat ik dan zo alle zielige dieren in huis moet nemenquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja nee deze logica gaat er niet in. Ik help iedereen, maar dat ik een fuck geef betekent niet dat ik moet doen wat jij zegt. Hopelijk snap je dat dan weer wel.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou net zeggend at ik doel ben op manke cavia's maar ik ben bang dat ik dan zo alle zielige dieren in huis moet nemen
Op de pizza op het moment, en ff offtopique wat is het Neerlandsch voetbal toch bagger zeg man man manquote:
5 5 5 5 5quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
Op de pizza op het moment, en ff offtopique wat is het Neerlandsch voetbal toch bagger zeg man man man
3e op het WK, alweer ....quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
Op de pizza op het moment, en ff offtopique wat is het Neerlandsch voetbal toch bagger zeg man man man
veel nederlandse speler in top competities, wat een armoequote:
Babu, Babu, Babu, werp die politiek-correcte ketenen van je af. Ga op zoek naar jezelf. Wees eerlijk tegen jezelf. Je zal slechte dingen in jezelf tegen komen maar zo zit de mens nu eenmaal in elkaar. Straks is het winter, temperatuur daalt 's nachts tot -10 en lopen er uitgeprocedeerde asielzoekers zonder onderdak op straat. Het enige wat je hoeft te doen is ze een plaatsje in je woonkamer of in een extra slaapkamer te geven.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja nee deze logica gaat er niet in. Ik help iedereen, maar dat ik een fuck geef betekent niet dat ik moet doen wat jij zegt. Hopelijk snap je dat dan weer wel.
En al jaren een spannende competitie, hebben ze in Spanje niet hoor, je kan dit jaar hooguit voorspellen met hoeveel punten los Real kampioen wordt ....quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
veel nederlandse speler in top competities, wat een armoe
quote:
Ik zit ff studio sport te kijken maar er is geen enkele club met een elftal dat op alle posities sterk staat. Of de verdediging, middenveld of aanval is gewoon knudde. Zo komen we nooit ver in een EU toernooi.quote:
staat gewoon half miljard op het veldquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:17 schreef Jian het volgende:
[..]
En al jaren een spannende competitie, hebben ze in Spanje niet hoor, je kan dit jaar hooguit voorspellen met hoeveel punten los Real kampioen wordt ....
Ik zou het doen, er zit trouwens een groot verschil tussen bepaalde asielzoekers maar in mijn ogen is geen mens illegaal en zeker kinderen niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Babu, Babu, Babu, werp die politiek-correcte ketenen van je af. Ga op zoek naar jezelf. Wees eerlijk tegen jezelf. Je zal slechte dingen in jezelf tegen komen maar zo zit de mens nu eenmaal in elkaar. Straks is het winter, temperatuur daalt 's nachts tot -10 en lopen er uitgeprocedeerde asielzoekers zonder onderdak op straat. Het enige wat je hoeft te doen is ze een plaatsje in je woonkamer of in een extra slaapkamer te geven.
Maar je doet het niet BECAUSE YOU DON'T GIVE A FUCK.
Zou, dus nog niet gedaan. Waarom niet?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik zou het doen, er zit trouwens een groot verschil tussen bepaalde asielzoekers maar in mijn ogen is geen mens illegaal en zeker kinderen niet.
Wie zegt dat je ver moet komen in een EU toernooi? Voor Engelsen geldt bijvoorbeeld eerst het belang van de Premier League, zo moeten wij naar de eredivisie kijken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
[..]
Ik zit ff studio sport te kijken maar er is geen enkele club met een elftal dat op alle posities sterk staat. Of de verdediging, middenveld of aanval is gewoon knudde. Zo komen we nooit ver in een EU toernooi.
Alleen wint in Nederland niet de beste ploeg maar de meest constante, ze moeten gewoon een maximum aan buitenlandse spelers invoeren, is nog beter voor onze economie ook. Clubs beter meer geld dat doorstroomt ipv alles naar spanje en daar nog eu steunfonds aan betalen ookquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:17 schreef Jian het volgende:
[..]
En al jaren een spannende competitie, hebben ze in Spanje niet hoor, je kan dit jaar hooguit voorspellen met hoeveel punten los Real kampioen wordt ....
voor geld en voor verbetering van je spelers.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Wie zegt dat je ver moet komen in een EU toernooi? Voor Engelsen geldt bijvoorbeeld eerst het belang van de Premier League, zo moeten wij naar de eredivisie kijken.
de meest constante is de bestequote:Op zondag 17 augustus 2014 19:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
Alleen wint in Nederland niet de beste ploeg maar de meest constante, ze moeten gewoon een maximum aan buitenlandse spelers invoeren, is nog beter voor onze economie ook. Clubs beter meer geld dat doorstroomt ipv alles naar spanje en daar nog eu steunfonds aan betalen ook
Niet in mijn eigen huis wel op een locatie waar dat toen mogelijk was.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zou, dus nog niet gedaan. Waarom niet?
quote:
Waar een wil is is een weg. Zo'n verkleumde asielzoeker is al hartstikke blij met een plekje op je bank of op de vloer in je woonkamer.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
Niet in mijn eigen huis wel op een locatie waar dat toen mogelijk was.
Je kent me niet, maar toch leuk dat je doet alsof. Ik waardeer je poging.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Babu, Babu, Babu, werp die politiek-correcte ketenen van je af. Ga op zoek naar jezelf. Wees eerlijk tegen jezelf. Je zal slechte dingen in jezelf tegen komen maar zo zit de mens nu eenmaal in elkaar. Straks is het winter, temperatuur daalt 's nachts tot -10 en lopen er uitgeprocedeerde asielzoekers zonder onderdak op straat. Het enige wat je hoeft te doen is ze een plaatsje in je woonkamer of in een extra slaapkamer te geven.
Ze krijgen gewoon onderdak van jouw belastingcentenquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg. Zo'n verkleumde asielzoeker is al hartstikke blij met een plekje op je bank of op de vloer in je woonkamer.
Ik heb een tijd in een kraakpand gezeten met meerdere mensen. Dat was goed te doen toenquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg. Zo'n verkleumde asielzoeker is al hartstikke blij met een plekje op je bank of op de vloer in je woonkamer.
Nee hoor, jij beziet het verkeerd, het Europese systeem deugt niet de voorwaarden voor de clubs zijn in de verschillende landen totaal verschillend. De Champions League is een lachertje, een gescripte rls met ongelijke kansen. Moet je niet moeilijk over doen, de leuke wedstrijden eruit pikken en verder je schouders over ophalen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:22 schreef Pavement het volgende:
[..]eigenlijk wel ja maar je snapt t wel
Dat script van Ajax-Barca was genieten. Hulde voor de auteur.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, jij beziet het verkeerd, het Europese systeem deugt niet de voorwaarden voor de clubs zijn in de verschillende landen totaal verschillend. De Champions League is een lachertje, een gescripte rls met ongelijke kansen. Moet je niet moeilijk over doen, de leuke wedstrijden eruit pikken en verder je schouders over ophalen.
sowieso is de champleauge een rls helemaal mee eens, alleen vind ik dat de kwaliteit van Nederlandse voetballers totaal niet terug te vinden is in de competitie net als de Engelse alleen dan omgekeerdquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:28 schreef Jian het volgende:
De Champions League is een lachertje, een gescripte rls met ongelijke kansen. Moet je niet moeilijk over doen, de leuke wedstrijden uit p
Ik ben bang voor mensen zoals jij.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De Engelsen ondervinden weer problemen op nationaal niveau. Het land waar het voetbal is geboren stelt op EK's en WK's geen donder meer voor omdat de jeugdopleiding verwaarloosd wordt en er alleen maar buitenlandse voetballers worden aangekocht. De Spaanse topclubs mogen voor honderden miljoenen in de schuld staan terwijl men in Nederland geen schuld mag hebben. De Champions Leauge en de Uefa league zijn gewoon lachertjes, daar moet je je niet teveel van aantrekken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
sowieso is de champleauge een rls helemaal mee eens, alleen vind ik dat de kwaliteit van Nederlandse voetballers totaal niet terug te vinden is in de competitie net als de Engelse alleen dan omgekeerd
Ja makkelijk praten, dat kraakpand is niet van jou. Het probleem is dat mensen zeggen dat ze anderen wel willen helpen, maar het komt er op neer dat het geen tijd, geld en energie van hun zelf moet kosten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb een tijd in een kraakpand gezeten met meerdere mensen. Dat was goed te doen toenmaar dan ben je 18 haha
Moet er nu niet meer aan denken
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:36 schreef Jian het volgende:
[..]
De Engelsen ondervinden weer problemen op nationaal niveau. Het land waar het voetbal is geboren stelt op EK's en WK's geen donder meer voor omdat de jeugdopleiding verwaarloosd wordt en er alleen maar buitenlandse voetballers worden aangekocht. De Spaanse topclubs mogen voor honderden miljoenen in de schuld staan terwijl men in Nederland geen schuld mag hebben. De Champions Leauge en de Uefa league zijn gewoon lachertjes, daar moet je je niet teveel van aantrekken.
Je ziet het verkeerd, er zijn genoeg mogelijkheden om andere te helpen en in Nederland gebeurt dat op een goede manier, van stichtingen voor eenzame ouderen tot juridische hulp voor asielzoekers. Nederland en is een mooi land maar je moet het wel willen zien. En ja er zijn mensen die het niet doen maar daar moet je focus niet op leggen, dat is zonde vd energie, focus op de helpende mede mens dat werkt beterquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja makkelijk praten, dat kraakpand is niet van jou. Het probleem is dat mensen zeggen dat ze anderen wel willen helpen, maar het komt er op neer dat het geen tijd, geld en energie van hun zelf moet kosten.
mee eens btwquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:36 schreef Jian het volgende:
[..]
De Engelsen ondervinden weer problemen op nationaal niveau. Het land waar het voetbal is geboren stelt op EK's en WK's geen donder meer voor omdat de jeugdopleiding verwaarloosd wordt en er alleen maar buitenlandse voetballers worden aangekocht. De Spaanse topclubs mogen voor honderden miljoenen in de schuld staan terwijl men in Nederland geen schuld mag hebben. De Champions Leauge en de Uefa league zijn gewoon lachertjes, daar moet je je niet teveel van aantrekken.
Wel positief blijven he!!quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:50 schreef Pavement het volgende:
bijna deel 500 van deze vieze vuile tering sc
dit was positief bedoeld sjoefquote:
Er stapte een vrouw binnen op SC gay mannen night en jij vraagt je af waarom het ineens stil isquote:
Weet ik veel, Josti had dat afgekondigd maar die is 'm gesmeerd, wat ik me dan ook wel weer kan voorstellen met dat gejengel over asielzoekers. Brain schijnt zo nog wat te willen voordragen uit de verzamelde werken van Breivik, maar dat vind ik op voorhand ook niet veel, dus wat mij betreft is het afgelopen.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet ik veel, Josti had dat afgekondigd maar die is 'm gesmeerd, wat ik me dan ook wel weer kan voorstellen met dat gejengel over asielzoekers. Brain schijnt zo nog wat te willen voordragen uit de verzamelde werken van Breivik, maar dat vind ik op voorhand ook niet veel, dus wat mij betreft is het afgelopen.
Mooiquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet ik veel, Josti had dat afgekondigd maar die is 'm gesmeerd, wat ik me dan ook wel weer kan voorstellen met dat gejengel over asielzoekers. Brain schijnt zo nog wat te willen voordragen uit de verzamelde werken van Breivik, maar dat vind ik op voorhand ook niet veel, dus wat mij betreft is het afgelopen.
Bewijs is geleverd, zonder vrouwen is er geen zak aan hier.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mooi
Wel jammer dat de men's night geen succes wasVolgende week zondag nog maar 's proberen
Breivik en geouwehoer over asielzoekers...tttsk wat een onderwerpen ook voor een men's night. Volgende keer toch wat betere zaken verzinnen hoor! ;D
Hullo lovequote:Op zondag 17 augustus 2014 20:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bewijs is geleverd, zonder vrouwen is er geen zak aan hier.
Hey skattie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hullo love
Hoe was het vrachtwagen kiek'n ?
Deden ze ook van die vrachtwagenpull's?quote:
Geen idee, we waren er vroeg en ook weer vroeg weg, op een gegeven moment heb je het wel gezien.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Deden ze ook van die vrachtwagenpull's?
Naar zusje. Die heeft een baby gekregen. Was gezelligquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee, we waren er vroeg en ook weer vroeg weg, op een gegeven moment heb je het wel gezien.
Heb jij nog iets leuks gedaan dit weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |