L2internetquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:43 schreef Persefoneia het volgende:
Had wel een leuk plaatje bij gekund geen idee hoe dat moet.
Quincy Jones is een vieze man.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
al die 3 op vinyl![]()
Salomon burke alles man
Quincy jones
briljant muzikantquote:
nee het album van quincy jonesquote:
tuu nu dunubtuu nudu nududuquote:
Donequote:Op zondag 17 augustus 2014 00:45 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Effe stoeien kijken of het wil.
Goede herinneringen aan dit nummer.quote:
Ip-Man.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:49 schreef hugecooll het volgende:
Mensen die hun 'klassieke' bazenfilms niet kennen
Beetje twerken dit datquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:49 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Op dit plaatje kun je retegyl dansen![]()
ok *danst retegeil*quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:49 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Op dit plaatje kun je retegyl dansen![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kort maar krachtig
En nee, dat is niet 'what she said'
Relaxedquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:54 schreef PeZu het volgende:
Bacon bacon
Martin, medeski & wood - uninvinsable
Zoveel boeren op klompen gezien vanmiddag.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:57 schreef PeZu het volgende:
Nu weet ik zelf niet wat ik.m op moet zetten
dan liever painkillerzquote:
Op het platteland geweest ?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zoveel boeren op klompen gezien vanmiddag.
neequote:Op zondag 17 augustus 2014 01:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
bij deze zeg je dan zeker liever dead dogs 2
Da's leukquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:02 schreef ChocoFan het volgende:
We kwamen party bussen op de snelweg tegen, geweldig, dronken tieners/twintigers rondrijden.
quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:03 schreef PeZu het volgende:
Dj format if you cant beat them, join them
En dan abominal - fast fod rap
Ik zou zo met je meegaanquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat lijkt me best leuk om te doen, en het zag er geweldig uit, al die gasten dronken in die bus.
nee stond op a right earful mixtape.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:04 schreef PeZu het volgende:
Of is hwt van music vmfor the mature b boy?
Any dj format ft abominal - fast food
juistquote:
Nee joh, zo heet dat dorp waar ik geweest ben.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
juist
I like my food fried untill everything has that uniform shade of brown
ja man zoveel muziek,ik vergeet het wel eens, vooral nuquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nee stond op a right earful mixtape.
Helemaal top, dan rijd ik en houd jij dat zooitje ongeregeld in de gaten zodat ik kan blijven rijden.quote:
Volgens mij houd jij van veel stijlen mzuiek of niet?quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man zoveel myziek,ik vergeet het wel eens, vooral nu
Lijkt me geweldigquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Helemaal top, dan rijd ik en houd jij dat zooitje ongeregeld in de gaten zodat ik kan blijven rijden.
jups van pearl ham tot publice eneymey, van pink floyd tot paul simon, van beethoven tot dj gizmo allesquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:07 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Volgens mij houd jij van veel stijlen mzuiek of niet?
Ik houd van bijna alle soorten muziek, behalve kamper en techno.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:07 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Volgens mij houd jij van veel stijlen mzuiek of niet?
Ah OK .. Was het leuk ? Beste truk gewonnen ?quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee joh, zo heet dat dorp waar ik geweest ben.
Hier ben ik geweest vandaag.
http://www.turftruckers.nl/
Jij plaatst ook veel dingen hier die ik wel kan waarderenquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik houd van bijna alle soorten muziek, behalve kamper en techno.
Het was wel leuk alleen waren we er vroeg en waren ze nog trucks aan het neerzetten en ik denk dat de uitslag morgen is, dat boeit me verder gelukkig ook niet, het ging om het uitje.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK .. Was het leuk ? Beste truk gewonnen ?
Paro is een uitstekende DJ.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:09 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Jij plaatst ook veel dingen hier die ik wel kan waarderen
Gek he dat je daar koppijn van krijg. Dubbele oren of neuzen is geen probleem maar bij ogen gaan je hersens rare dingen doen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Best wel een heel erg irritant plaatje.
Ik weet niet waar het door kwam maar het was erg irritant.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Gek he dat je daar koppijn van krijg. Dubbele oren of neuzen is geen probleem maar bij ogen gaan je hersens rare dingen doen.
dope nr ddquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik post hem volgensmij iedere week, maar echt wtf is dit nummer tof.
Zolang het gezellig was is het OK toch ..quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het was wel leuk alleen waren we er vroeg en waren ze nog trucks aan het neerzetten en ik denk dat de uitslag morgen is, dat boeit me verder gelukkig ook niet, het ging om het uitje.
Juist.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang het gezellig was is het OK toch ..
Doen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:15 schreef Persefoneia het volgende:
Zal ik er nog een wijntje bij pakken?
wat let je?quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:15 schreef Persefoneia het volgende:
Yolo.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:15 schreef Persefoneia het volgende:
to honor to adam damampquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
to honor to adam damamp
You only yolo once
Gewoon weer thuis.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
EN weer thuis of ergens daar in de regio ?
You only you only live once once?quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
to honor to adam damamp
You only yolo once
Volgens mij heeft Pezu hem goed zitten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
You only you only live once once?
Focus op haar neusquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Best wel een heel erg irritant plaatje.
Ja, dan dus nietquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, ik werd helemaal naar van dat plaatje.
nope, is een quote uit workaholicsquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Pezu hem goed zitten.
Mafketel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:24 schreef Fylax het volgende:
heb een tindermatch met dezelfde muzieksmaak als ik
ik denk dat ik met haar ga trouwen
quote:
super en daarquote:
ja daar doelde ik op jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
geinspireerd door een uitspraak van PeZu
quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
geinspireerd door een uitspraak van PeZu
De maat is echter iets groter.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Schat ik je toch nog een beetje op maat in
Je t'aime moi non plus?quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:29 schreef PeZu het volgende:
Ah kak, dat franse nummer met dat kreunen, hoe heette dat ook alweer?
pokkaa insert afro man - because i got highquote:
ja je t'aimequote:
Waar is zij te koop?quote:
Lol, 2 maten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als man ben je de gemmiddelde vrouw echt veiliger als je haar een maat of 2 kleiner inschat.
Is dat een Bill maat?quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt.
En dan bedoel ik de stelling.![]()
ich fahre auf der autobahn und höre mir die musik anquote:
nein nein neinquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
ich fahre auf der autobahn und höre mir die musik an
Eigenlijk weet ik het niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat een Bill maat?
Ik kwote op de verkeerde,,, ging over die maten .. Je weet wel
quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:29 schreef PeZu het volgende:
Ah kak, dat franse nummer met dat kreunen, hoe heette dat ook alweer?
Ik heb jaren in een kledingzaak gewerkt waar ook lingerie verkocht werd, en het is echt zelden voorgekomen dat een vrouw terug kwam omdat haar setje te wijd zat.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat een Bill maat?
Ik kwote op de verkeerde,,, ging over die maten .. Je weet wel
juistquote:
Hebben jullie het nu over lingeriematen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb jaren in een kledingzaak gewerkt waar ook lingerie verkocht werd, en het is echt zelden voorgekomen dat een vrouw terug kwam omdat haar setje te wijd zat.
Volgens mij wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:38 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Hebben jullie het nu over lingeriematen?
niet perse, meer over dingen waar vrouwen over kunnen kibbelen als leeftijd en omvang.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:38 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Hebben jullie het nu over lingeriematen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat nu een goede manier om borsten te zien te krijgen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik kan maten inschatten, maar bij de leeftijd zeg ik altijd 25.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:42 schreef [url=http://forum.fok. 8-) nl/user/profile/254196]ChocoFan[/url] het volgende:
[..]En die doe jij dan in maatje XXXL ? Kom maar langs hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als ze onder de 25 zijn vinden ze het leuk, en als ze boven de 25 zijn krijg je geen klap op je muil, lijkt me win/win.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is dat nu een goede manier om borsten te zien te krijgen?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als ze onder de 25 zijn vinden ze het leuk, en als ze boven de 25 zijn krijg je geen klap op je muil, lijkt me win/win.
Gelijk weer zo heel erg overdreven. Dus laat maar.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
En die doe jij dan in maatje XXXL ? Kom maar langs hoor
Ik bedoelde het liefquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, op een lieve manier mijn borsten zien.
Oh, gelukkig dan maar dat je het lief bedoelde.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:47 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik bedoelde het lief![]()
Voor geen goud dat ik met mijn borsten op het internet ga staan.
Stop er dan eens snel mee.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:47 schreef Inodder het volgende:
Ik zit ineens in een Duitse flow geloof ik
Tuurlijk. Choco is superliefquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh, gelukkig dan maar dat je het lief bedoelde.
Je hoeft er alleen maar een foto van te maken. dan word je een tweede ijsmeis.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:47 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik bedoelde het lief![]()
Voor geen goud dat ik met mijn borsten op het internet ga staan.
Maar het klinkt allemaal zo lekkerquote:
Echt niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:49 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar het klinkt allemaal zo lekker
Zoek dan maaar eens immer wieder sontags en ich kauf mir lieber ein tiroler hut van billy moquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:47 schreef Inodder het volgende:
Ik zit ineens in een Duitse flow geloof ik
Is die rar of zip nog ergens te vinden eigenlijk?quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je hoeft er alleen maar een foto van te maken. dan word je een tweede ijsmeis.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je hoeft er alleen maar een foto van te maken. dan word je een tweede ijsmeis.
kut nummer zijn datquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
Zoek dan maaar eens immer wieder sontags en ich kauf mir lieber ein tiroler hut van billy mo
wil je dat ik het over jou hebquote:
Haus am See vind ik niet zo leukquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:49 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar het klinkt allemaal zo lekker
kalkbrenner castles in the skyquote:
Daar komt ook niet veel meer van terecht.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vreemd, voorheen moest ik hier nog butler spelen vw Choco.
zulks een toeval, zibarquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:53 schreef Persefoneia het volgende:
[..]Ik post en jij vraagt ernaar in de volgende post.
doe dan...quote:
Nee want het klopt wel.quote:
Das mij een beetie te roeg, Ik sla eem over.quote:
sir mix-a-lot had er een diepere bedoeling mee.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe dan...
I like big butts and i can't...
quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:57 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Das mij een beetie te roeg, Ik sla eem over.
Er werd nu om gevraagd en jij doet het niet dus plaats ik hem maar.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
sir mix-a-lot had er een diepere bedoeling mee.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:01 schreef Inodder het volgende:
Wat mij betreft is het wel weer mooi geweest nu met die YT's iemand nog iets zinnigers te melden?
Wat mij betreft is de aarde rond en hebben vissen kieuwen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:01 schreef Inodder het volgende:
Wat mij betreft is het wel weer mooi geweest nu met die YT's iemand nog iets zinnigers te melden?
dan eaad je deze vast wel: oeh aah wolla,walla bing bingquote:
Ik ben er nog wel even.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:03 schreef Persefoneia het volgende:
Glas weer leeg![]()
Nog een doen dan maar? Of gaan jullie zo sluiten?
Witch Doctor die is wel grappig ja...quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan eaad je deze vast wel: oeh aah wolla,walla bing bing
Geen idee Ik vroeg min of meer hetzelfde alquote:Op zondag 17 augustus 2014 02:01 schreef Inodder het volgende:
Inderdaad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik weet nooit hoelang ik er ben, ik kan zomaar wegvallen en morgen een reprimande vanb Choco krijgen.
Ach ja in slaap vallen is toch lekker ..quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik weet nooit hoelang ik er ben, ik kan zomaar wegvallen en morgen een reprimande vanb Choco krijgen.
Zijn er hier nog mensen die gewoon werken normaal overdag?quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ikke niet, begin jij zou ik zeggen.
Als jullie het nodig vinden om op zondag ochtend om 2 uur een hoogwaardige discussie in een (elke willekeurige) SC te gaan voeren, kom dan maar eens met onderwerpen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee Ik vroeg min of meer hetzelfde al
Jawel, maar ikke niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:06 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zijn er hier nog mensen die gewoon werken normaal overdag?
Vraag me dat wel eens af met die nachtbrakers hier
Dat vind ik nou ook.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
[..]
Als jullie het nodig vinden om zondagochtend om 2 uur een hoogwaardige discussie in een SC te gaan voeren, kom dan maar eens met onderwerpen.
Ik ben een lui wijf.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:06 schreef Inodder het volgende:
[..]
zullen we het over koude fusie of nano technology of de laatste acu doorbraken gaan hebben?quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
[..]
Als jullie het nodig vinden om zondagochtend om 2 uur een hoogwaardige discussie in een (elke willekeurige) SC te gaan voeren, kom dan maar eens met onderwerpen.
Hoogwaardige discussies zijn nergens voor nodig... hoopte alleen dat iemand wellicht nog wat vermakelijkers had dan random music video's die we allemaal al kennen...quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
[..]
Als jullie het nodig vinden om zondagochtend om 2 uur een hoogwaardige discussie in een SC te gaan voeren, kom dan maar eens met onderwerpen.
Werken?quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:06 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik hang aan je lippen. Vertel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
zullen we het over koude fusie of nano technology of de laatste acu doorbraken gaan hebben?
Mijn accu laad nu in efectivo gewoon opquote:Op zondag 17 augustus 2014 02:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
zullen we het over koude fusie of nano technology of de laatste acu doorbraken gaan hebben?
Waarom niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van smaak, niet een kwestie van inhoud.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hoogwaardige discussies zijn nergens voor nodig... hoopte alleen dat iemand wellicht nog wat vermakelijkers had dan random music video's die we allemaal al kennen...
Dan vond ik die bikini crash bv. leuker... al was dat ook YT...
Vertel zelf dan iets of verzin een onderwerp.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hoogwaardige discussies zijn nergens voor nodig... hoopte alleen dat iemand wellicht nog wat vermakelijkers had dan random music video's die we allemaal al kennen...
Dan vond ik die bikini crash bv. leuker... al was dat ook YT...
boeiend, interressantquote:Op zondag 17 augustus 2014 02:10 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik hang aan je lippen. Vertel.
Precies...quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van smaak, niet een kwestie van inhoud.
after partey bij iemand, standaard, even afzakkertjequote:Op zondag 17 augustus 2014 02:12 schreef Persefoneia het volgende:
Stel, wij van de CS zitten aan de bar met zijn allen maar de tent gaat dicht.
Wat gaan we dan doen?
Naar iemand zijn huis en verder gaan met onzin praten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:12 schreef Persefoneia het volgende:
Wat gaan we dan doen?
Ik begon al over werk...quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vertel zelf dan iets of verzin een onderwerp.
Maar dan nog hoef je niet op YT linkjes te klikken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
Precies...
Ik heb ook nooit gezegd dat de inhoud hoogwaardiger moest....
Die conclusie had je waarschijnlijk zelf getrokken (onterecht)
Prima idee.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
after partey bij iemand, standaard, even afzakkertje
Je vraag is of we de trein bus of taxi pakken?quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:12 schreef Persefoneia het volgende:
Wat gaan we dan doen?
Je begrijpt het weer niet he.....quote:
En die van ons gesprek al helemaal niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar dan nog hoef je niet op YT linkjes te klikken.
jij hebt toch een kut?quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En die van ons gesprek al helemaal niet.
ik begrijp je dus te goedquote:Op zondag 17 augustus 2014 02:16 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Je begrijpt het weer niet he.....![]()
Jij gaat mij van alles vertellen over koude accu's en dan moet ik zeggen boeiend, interessant.
Ik begon al over werk...quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je vraag is of we de trein bus of taxi pakken?
Of te voet het centrum in en de kroeg verder... CS is toch vaak wel een kroeg in de buurt te vinden.
ooh hij is niet zodanig bedoeld meer als dat ik dus door had dat je dat ging zeggenquote:Op zondag 17 augustus 2014 02:19 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Confused...... waarom die venijnige smily
knap gedaan!quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik begon al over werk...
Moet zelf maandag weer beginnen en vroeg op...
Zo totaal geen zin in...
Slecht anderhalve week vakantie gehad eigenlijk... had er graag nog anderhalf bij aan geknoopt...
Je hebt gelijk.
En dat is wel ff kut dan om weer te gaan beginnen.
En ja hoor, de qoute verpest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |