xdquote:
Komt pas na de tijd als de speelronde klaar is denk ik.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij mijn Fantasy Premier League is Barkley trouwens niet automatisch vervangen, hoe zit dat?
Oh ja, de Liverpool spelers hebben ook nog niet gespeeld.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:49 schreef alors het volgende:
[..]
Komt pas na de tijd als de speelronde klaar is denk ik.
Dit hoef je niet te pikken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Er staan buiten twee mensen bij een bestelbusje met elkaar te praten, hard. Een man en een vrouw.
gvd
Kom op Stijn, open er een topic over, dat zal ze leren!quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Er staan buiten twee mensen bij een bestelbusje met elkaar te praten, hard. Een man en een vrouw.
gvd
Het lijkt erop dat de man, die chillt tegen het bestelbusje, van de kaart is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit hoef je niet te pikken.
Wat een rare dingen maak jij toch mee.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
gvd
Kun je hier wat meer over vertellen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
gvd
Dopingquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Noord Korea staat 1-1 tegen USA.
Vrouwenvoetbal WK onder20.
Zeg het maar jongens.
Die vrouwen uit Noord-Korea zijn in werkelijkheid geen Noord Koreanen maar zijn omgekocht. Ik voel het.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Noord Korea staat 1-1 tegen USA.
Vrouwenvoetbal WK onder20.
Zeg het maar jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |