Hoe kom je daar bij??quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:56 schreef Tchock het volgende:
Het punt is dat jij elke kritiek op Ajax niet kunt hebben
Ook gelul. Ik moest gewoon lachen dat je vanwege de score opeens vindt dat PSV kampioen kan worden. Dat soort meningen na één wedstrijd kan ik niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:56 schreef Tchock het volgende:
en elk positief punt aan PSV niet ziet.
Weet je zelf wel wat je zegt?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:56 schreef Tchock het volgende:
Lul dan niet zo dom, als je zelf ook toegeeft dat elke club potjes verliest en dat de vorm verschilt per wedstrijd.
Over 2 wedstrijden dus gewoon prima beslissing.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Compensatie voor vorige week.
Die ploeg die won van United?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Castaignos. De man die zich te goed voelt voor Swansea.
Gastquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij??We hadden het over PSV.
"vanwege de score". Leuk verzonnen.quote:Ook gelul. Ik moest gewoon lachen dat je vanwege de score opeens vindt dat PSV kampioen kan worden. Dat soort meningen na één wedstrijd kan ik niet serieus nemen.
Natuurlijk. Dat jij het niet snapt staat totaal los van wat er staat of wat ik bedoel.quote:Weet je zelf wel wat je zegt?Ik snap er iig niks van.
Nee, dat zei je pas nadat ik moest lachen. Niet jokken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:01 schreef Tchock het volgende:
GastDit slappe excuus van een discussie begon omdat ik zei dat PSV combinaties op de mat legde die Ajax niet liet zien.
Ja, en vanwege de 'combinaties'quote:
Het was eigenlijk een retorische vraag in de hoop een toelichting te krijgen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:01 schreef Tchock het volgende:
Natuurlijk. Dat jij het niet snapt staat totaal los van wat er staat of wat ik bedoel.
Tong is je idool?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:03 schreef GGMM het volgende:
Eghan.
Ik heb ooit een Eghan-topic geopend.
Niet echt.quote:
Robin ook niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Morgen Pierre
J0rdiiii vindt dit niet leuk.
In duels van Vitesse wordt eenmaal veel gescoord, knotsgek.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jan Roelfs zit vaker bij Vitesse dan Arno bij AZ.
Interessant.
Ik moet zeggen dat de Groningen-hype die ik bij jou heb aangewakkerd leuk heeft uitgepakt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Morgen gaat Groningen naar 6 punten.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de Groningen-hype die ik bij jou heb aangewakkerd leuk heeft uitgepakt.Heeft je echt wat meer persoonlijkheid gegeven.
twitter:wilfredgenee twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 23:18:16Als volstrekt objectief verslaggever vind ik deze treffer van Cambuur bijzonder sneu voor Vitesse. Maar wel lekker! http://t.co/FTTWI5E7cG reageer retweet
Bedankt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 23:18:16Als volstrekt objectief verslaggever vind ik deze treffer van Cambuur bijzonder sneu voor Vitesse. Maar wel lekker! http://t.co/FTTWI5E7cG reageer retweet
en als depay straks ook nog weggaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |