Aha. Maar als iemand hier zegt dat PSV beter speelt ga jij lopen lachen. Van wie gaat Ajax dan verliezen? Dordrecht of zo? Of weer PEC?quote:
Doe dit inderdaad voortaan via DM.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je ooit nog twijfelt over je spelling mag je me gerust een berichtje sturen
Dit is lief van jequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je ooit nog twijfelt over je spelling mag je me gerust een berichtje sturen
Elke club verliest wel een paar potjes in een seizoen. Het is niet zo dat als je van PSV wint dat dat betekent dat je van iedereen wint. Bespottelijke conclusies die laat zien dat je er geen reet van snapt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aha. Maar als iemand hier zegt dat PSV beter speelt ga jij lopen lachen. Van wie gaat Ajax dan verliezen? Dordrecht of zo? Of weer PEC?
quote:
Het punt is dat jij elke kritiek op Ajax niet kunt hebben en elk positief punt aan PSV niet ziet. Lul dan niet zo dom, als je zelf ook toegeeft dat elke club potjes verliest en dat de vorm verschilt per wedstrijd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elke club verliest wel een paar potjes in een seizoen. Het is niet zo dat als je van PSV wint dat dat betekent dat je van iedereen wint. Bespottelijke conclusies die laat zien dat je er geen reet van snapt.
ADO zet goed druk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:57 schreef Tchock het volgende:
En ik snap niet waarom Twente met een prima selectie zo hemeltergend slecht voetbalt
Castaignosquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:57 schreef Tchock het volgende:
En ik snap niet waarom Twente met een prima selectie zo hemeltergend slecht voetbalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |