SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:53 schreef Heeinz het volgende:
Ik ga straks lekkere dipstokjes met bruschetta pakken. Dat heb ik wel verdiend
Duh.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dit nou expres in de hoop dat mensen als ik gaan happen of... .
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dit nou expres in de hoop dat mensen als ik gaan happen of... .
Kan je eerst nog even heel boos doen omdat PSV minder slecht is dan Feyenoord? Dan mag je gaan.quote:
Adelaarshorst ook. Cambuur weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou De Krommedijk nog het enige stadion zijn dat hekken heeft om het veld?
Sorry vriend. Ik spreek jou nog wel in DM.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het heel jammer vinden, maar het is je eigen keuze.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry vriend. Ik spreek jou nog wel in DM.
Die is over de top. Oh wacht even, hij was nooit topquote:
Haha oke.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:57 schreef Tchock het volgende:
PSV speelt wel echt prima, afgezien van tussen de 2-0 en de 3-1.
Beide natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:57 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga even een sandwich maken. Ik twijfel tussen salami en kaas.
Wij zijn natuurlijk allemaal voor Dordt toch?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
De sfeer in het stadion is niet zo ongekend als Dordt 3-1 Sparta.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:58 schreef Tchock het volgende:
Het hele stadion van Dordt zingt "we gaan Europa in" en "wie niet springt die is een Eagle"
Aan de rechterkant is het doodstil.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:58 schreef Tchock het volgende:
Het hele stadion van Dordt zingt "we gaan Europa in" en "wie niet springt die is een Eagle"
Welk stadion?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:58 schreef Tchock het volgende:
Ik gun het Marco Boogers.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wij zijn natuurlijk allemaal voor Dordt toch?
Moet je nagaan hoeveel supporters Dort eigenlijk heeft...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:58 schreef Tchock het volgende:
Wat een boefjesquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:58 schreef Tchock het volgende:
De sfeer van het promotiefeest tegen Sparta wordt niet echt bereikt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel supporters Dort eigenlijk heeft...
ik vind alles best, zolang excelsior maar kansloos 18e wordtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wij zijn natuurlijk allemaal voor Dordt toch?
Die is de laatste speelronde, maar dat geheel terzijde.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:00 schreef Trebo het volgende:
Dordrecht - Ajax wordt lachen met al die Feyenoorders in die hoek.
Zullen ze het er om gedaan hebben?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is de laatste speelronde, maar dat geheel terzijde.
Zonde. Boateng is een goede voetbalnaam.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
De vader van Wijnaldum heet Boateng. Georginio koos echter om de naam van zijn moeder voort te zetten. #feiten.
Meer van dit soort #feiten graag.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
De vader van Wijnaldum heet Boateng. Georginio koos echter om de naam van zijn moeder voort te zetten. #feiten.
Als ik zie hoeveel moeite PEC heeft met Dort en hoe weinig moeite PEC de laatste paar wedstrijden had met Ajax, zie ik Dort een rechtstreekse confrontatie met Ajax wel winnenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is de laatste speelronde, maar dat geheel terzijde.
De vader van Seuntjes kan geen dochters krijgen. #feitjes.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Meer van dit soort #feiten graag.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:02 schreef Trebo het volgende:
[..]
De vader van Seuntjes kan geen dochters krijgen. #feitjes.
Voor Ten Rouwelaar?quote:
Zwolle heeft het niet moeilijk tegen Dort. Gewoon lekker rustig begonnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ik zie hoeveel moeite PEC heeft met Dort en hoe weinig moeite PEC de laatste paar wedstrijden had met Ajax, zie ik Dort een rechtstreekse confrontatie met Ajax wel winnen
Ja als je in een ghetto woontquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:03 schreef KingRoland het volgende:
Memphis is een mooie naam voor een jongen.
Nashville Depay klinkt niet echtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:03 schreef KingRoland het volgende:
Vreselijk. Mempvisquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:03 schreef KingRoland het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 20:03:50#Depay heeft nu 5 goals gemaakt in 186 minuten na het WK. De Engelsen worden gek. #¤¤¤¤¤¤¤ reageer retweet
Heeft niet eens bij Feyenoord gezeten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ten Rouwelaar was een groot talent in zijn Feyenoord tijd, hem werd een grote toekomst in het verschiet gelegd. Helaas bezweek hij onder de druk en luidde het tijdperk van de Kuipvrees in. #Feitjes
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 20:03:50#Depay heeft nu 5 goals gemaakt in 186 minuten na het WK. De Engelsen worden gek. #¤¤¤¤¤¤¤ reageer retweet
Feyenoord-tijd?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ten Rouwelaar was een groot talent in zijn Feyenoord tijd, hem werd een grote toekomst in het verschiet gelegd. Helaas bezweek hij onder de druk en luidde het tijdperk van de Kuipvrees in. #Feitjes
leuk weetje, ik verwacht nu wel dat je dit bijna elke dag gaat doenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Deze post rapporteer ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:04 schreef Intellectueel het volgende:
Memphis is een prachtig oud-Egyptische naam. [i]Niets mis mee.[/i]
Okquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
leuk weetje, ik verwacht nu wel dat je dit bijna elke dag gaat doen
Rik ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Probeer ik een keer stom grappig te doen, wordt het serieus genomen. Normaal neemt niemand me serieusquote:
Volgens Louis van Gaal is hij echt een Rai of sjunsjine.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zit er een naamgrap in de naam van Rai Vloet? #Caland #GGMM # Johannes
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:08 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeh die was slecht. Blij dat hij weg is.
Dat vind ik een leuke! Ik dacht aan Eppie Vloet ofzoquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens Louis van Gaal is hij echt een Rai of sjunsjine.
Iets kapot?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:09 schreef Tchock het volgende:
Speler van Dordt glijdt anderhalve meter buiten de lijnen en landt meteen op betonnen tegelsKrommedijk
Ja, het enige echte grassprietje wat tussen de tegels groeidequote:
Eet geen gele sneeuw.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC heeft nog linksbenige verdedigers nodig.
Hebben jullie nog tips?
Graag gedaan.quote:
Neuh, hij kwam goed terecht. Maar je moet niet een harde sliding inzetten richting de lijnen daar.quote:
Morgen stille tocht... Dat dit kan in Nederlandquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, het enige echte grassprietje wat tussen de tegels groeide
Ajacied422 met een linkerbeenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie nog tips?
Boumaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie nog tips?
Gewoon spelers met twee benen zoeken. Die zijn veel sneller.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie nog tips?
Ik vind dit best een leuke grap.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo zijn ze dan al 87 minuten bezig? xD
Wat tof.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit best een leuke grap.
Je krijgt een 6,5
Zonder benen kun je nog sneller zijn...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon spelers met twee benen zoeken. Die zijn veel sneller.
Ja maar dan ga je door deuren schieten en zo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zonder benen kun je nog sneller zijn...
Nos is ergerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij heb ik nu al zes keer "... de nieuwe Deen van FC Twente, Kasper Kusk" gehoord
Dordt - PEC.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:15 schreef RetRy32 het volgende:
Ik weet niet welke wedstrijd ik moet kijken...
Krijg je wel gratis kost en inwoning voor terugquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar dan ga je door deuren schieten en zo.
?quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij heb ik nu al zes keer "... de nieuwe Deen van FC Twente, Kasper Kusk" gehoord
Kristenen, Hansen > Kuskquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan ik me voorstellen. Meestal een prima keeper maar wat kon die soms grabbelen zeg. Dan zit je altijd met samengeknepen billen te wachten of hij hem niet laat glippen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben echt blij met Hansen. Eindelijk die onrustige Coutinho na jaren weg
hihi xdquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:17 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar ik kijk dan ook naar Dordt.
Uh, oké.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben echt blij met Hansen. Eindelijk die onrustige Coutinho na jaren weg
[..]
Kristenen, Hansen > Tusk
En in 5? jaar tijd geen bal klemvast. Die Hansen plukt ze gewoon lekker uit de lucht. Scheelt je ook weer 30 cornersquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Meestal een prima keeper maar wat kon die soms grabbelen zeg. Dan zit je altijd met samengeknepen billen te wachten of hij hem niet laat glippen.
het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voornaam Kamohelo. Kamohelomokotjo.
Goedquote:
Klinkt als iets uit Dragonball...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
KAMEHAMEHAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klinkt als iets uit Dragonball...
Haha ik snap hem om te vissen xdquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:21 schreef PicoMMP het volgende:
"Ajax biedt Ten Rouwelaar ¤400.000 salaris + een hengel".
Hoe gaat zoeits?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beetje respect jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe gaat zoeits?
"Hoe zullen we hem noemen?"
"Kamohelo, is dat niks"
"Jaaa, dat ik daar zelf niet aan heb gedacht!"
Misschien is dat wel een gebruikelijke naam in Zuid-Afrika.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe gaat zoeits?
"Kamohelo, is dat niks"
Hij komt uit een piepklein stadje midden in Zuid-Afrika, daar zal dat wel anders gaan dan hier denk ik.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe gaat zoeits?
"Kamohelo, is dat niks"
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Die scheids bij Dordt is ook een lulletje rozenwater zeg
Met een glimlach? Niet altijd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
zo volg jij de thuiswedstrijden van psv
welke andere club?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Boer keept weer uitstekend. Eigenlijk zou het jammer zijn als hij dan weer wegkwijnt op de bank van een andere club.
Klopt. Ik hoop ook enorm dat hij blijft. Maar hij heeft zelf al vaker gezegd dat hij graag een keer bij een grote club wil spelen en CL wil spelen, en dat hij het dan helemaal niet erg vindt om tweede keeper te zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Boer keept weer uitstekend. Eigenlijk zou het jammer zijn als hij dan weer wegkwijnt op de bank van een andere club.
Als ik ergens anders 3x zoveel kon verdienen ging ik ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. Ik hoop ook enorm dat hij blijft. Maar hij heeft zelf al vaker gezegd dat hij graag een keer bij een grote club wil spelen en CL wil spelen, en dat hij het dan helemaal niet erg vindt om tweede keeper te zijn.
Gaat hem niet om het geld. De beste kerel speelt al vijftien seizoenen bij PEC, dan was hij wel eerder naar FC Allah Ahkbar vertrokken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:28 schreef Trebo het volgende:
[..]
Als ik ergens anders 3x zoveel kon verdienen ging ik ook.
Ajax wil 1 miljoen voor Vermeer, dus dan hebben ze gratis keeperruil.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:28 schreef Intellectueel het volgende:
Zwolle wilt 1 miljoen voor Boer en ik zie Ajax dat niet betalen. Die blijft gewoon.
Maar wij willen toch ook Ten Rouwelaarquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax schijnt hem erg graag te willen als Vermeer wordt verkocht.
Maar zou het ondertussen niet om het geld gaan... Nog ff cashen voor je er mee ophoudt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gaat hem niet om het geld. De beste kerel speelt al vijftien seizoenen bij PEC, dan was hij wel eerder naar FC Allah Ahkbar vertrokken.
Die ruil mag Zwolle van mij wel aangaan dan. Zie Vermeer hier graag keepen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax wil 1 miljoen voor Vermeer, dus dan hebben ze gratis keeperruil.
Om 1 wedstrijdje te zien ok. Maar heel zo'n avond kijk ik toch liever op TV.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je moet wat als je geen kabel hebt (en ook niet wil)
Tuurlijk niet. Je kunt als speler van dat niveau echt bergen verdienen als je geen sportieve ambitie hebt. Kijk naar Sjoerd Ars of zo. Boer doet het voor de club en de sportquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar zou het ondertussen niet om het geld gaan... Nog ff cashen voor je er mee ophoudt.
Doe ik ook regelmatig... Gewoon streamen naar de TV. Geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:30 schreef Martgod het volgende:
[..]
Om 1 wedstrijdje te zien ok. Maar heel zo'n avond kijk ik toch liever op TV.
Zo bedoelde ik hem niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die ruil mag Zwolle van mij wel aangaan dan. Zie Vermeer hier graag keepen.
Waterreus heeft hem weggepestquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:30 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]Dat wist ik helemaal niet.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
blessuretijd; dus doelpunt Twente
Qua buitenland heb jij een geweldige clubkeuze, maar in Nederland niet. Waarom.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zit ook niet vol volgens mij.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Sfeervol die Krommedijk.
Net alsof er een Topklasseploeg speelt.
Ha Mansfielderquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Qua buitenland heb jij een geweldige clubkeuze, maar in Nederland niet. Waarom.
En Utrecht dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:32 schreef Tchock het volgende:
Ik zou er precies 0 seconden om rouwen als ADO degradeert.
Mag van mij ook wel oprottenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:32 schreef Tchock het volgende:
Pff triest inderdaad. Excelsior er ook nog bij..quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Sfeervol die Krommedijk.
Net alsof er een Topklasseploeg speelt.
Wie wordt de volgende die naar Twente vertrekt?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:31 schreef Intellectueel het volgende:
Zwolle-spelers doen het weer voor Twente.
Saymak of zo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie wordt de volgende die naar Twente vertrekt?
Utrecht heeft gras. Die mogen blijven.quote:
Dan geniet ik nog meer van nummer 79quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als ADO degradeert trekt die Chinees de stekkel eluit
Klasse clubje, voegt meer toe aan de eredivisie dan de helft van de eredivisie clubs.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:32 schreef Tchock het volgende:
Ik zag het, Mansfieldquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
2-1 gewonnen van Oxford, gaat lekker hé.
Ik heb het niet zo met Twente.
Gras is overrated... Kunstgras werkt ook goedquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Utrecht heeft gras. Die mogen blijven.
Dost of Saymak.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie wordt de volgende die naar Twente vertrekt?
Ik vind het niks.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gras is overrated... Kunstgras werkt ook goed
ADO is ADO niet meer met de verhuizing naar het nieuwe stadion.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klasse clubje, voegt meer toe aan de eredivisie dan de helft van de eredivisie clubs.
Jammer dat ze er nooit wat van kennen
Liverpool-Southamptonquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen op de half1-wedstrijd na wel kutwedstrijden zeg.
Groningen - Heraclesquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Premier League, Stijn. Premier League.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze voegen niets toe. Smerige ploeg, spelen gemeen en dom voetbal en afgezien van incidenteel winnen van Feyenoord ook geen leuke uitslagen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klasse clubje, voegt meer toe aan de eredivisie dan de helft van de eredivisie clubs.
Jammer dat ze er nooit wat van kennen
Idd. Premier League it is then.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorig seizoen nog een reeks van 10 overwinningen met onder andere Twente als Vitessequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze voegen niets toe. Smerige ploeg, spelen gemeen en dom voetbal en afgezien van incidenteel winnen van Feyenoord ook geen leuke uitslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |