zijn ze ook sterk?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die kisten zijn grappig.
niet echtquote:
balonnen worden exponentieel sterker. De rest lineair.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:11 schreef Berkery het volgende:
Tering, wat zijn die ballonnen waardeloos.![]()
Ik wordt net aangevallen door iemand met 145 boogschutters en 7 ballonnen, weet hij net 50000 elixer te jatten, door drie keer een lightning spell te gebruiken. En die ballonnen hebben wel één kanon kunnen slopen voor ze de lucht uit werden geschoten.
Vanaf welk level wordt dat dan interessant? Level 3 stelt nog niet zoveel voor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:07 schreef blow... het volgende:
balonnen worden exponentieel sterker. De rest lineair.
ballonen zijn leuk als je paar lucht schilden plaatst(die lv 1 dark bijvoorbeeld)quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Vanaf welk level wordt dat dan interessant? Level 3 stelt nog niet zoveel voor.
#28QROU8G Lion of judahquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:29 schreef jamesdeen het volgende:
Iemand nog een leuke clan voor mij?
Th5, bijna al mij verdediging en aanval gemaxt en zit in league silver 2. Ik ben actief.
glaswaterquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:29 schreef jamesdeen het volgende:
Iemand nog een leuke clan voor mij?
Th5, bijna al mijn verdediging en aanval gemaxt en zit in league silver 2. Ik ben actief.
Als je het balkje ziet zie je dat op level 3 amper 1/3e gevuld is. Ze worden baas vanaf L5.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Als je het balkje ziet zie je dat op level 3 amper 1/3e gevuld is. Ze worden baas vanaf L5.
L6 is dodelijk.
6. de kracht verdubbelt (ongeveer) elke keer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
True. Dan zorg ik gewoon dat je zoveel als mogelijk versliest.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:14 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan mensen die dit doen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |