quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:59 schreef RRuben het volgende:
[..]eigenlijk is het dus een zaadspelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Hij is vandaag verstuurd, dus morgen binnenquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:51 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Zeg als je hem binnen hebt oke? Dan bestel ik gewoon FIFA 15 is lekker goedkoop.
i...guess....quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:30 schreef RRuben het volgende:
[..]
als je het zo wilt noemen, dan jamaarja daar lijkt het toxh ook op?
Zin in morgen!quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:27 schreef Jimbo het volgende:
man zin in volgende maand.
Destiny
en dan weer lekker traden met FUT 15
Dat Destiny lijkt me eigenlijk helemaal niksquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:27 schreef Jimbo het volgende:
man zin in volgende maand.
Destiny
en dan weer lekker traden met FUT 15
Vond het heerlijk wegspelen. Ben echt totaal niet van de sci-fi games enzo (mass effect vond ik wel tof, maar verder eigenlijk niet)quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat Destiny lijkt me eigenlijk helemaal niks. Schijnt er wel goed uit te zien, wat is jouw ervaring?
protip, gooi xbox one sticks op je ps4 controllerquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:23 schreef MeneerLogica het volgende:
Heb vorig weekend de knoop doorgehakt, xbox 360 + 40 games de deur uit en last of us pack gekocht. Heel gaaf spel en de controller is zo veel beter dan de ps3. Nu bezig me Watch Dogs, wel grappig maar vind m wat minder.
Mensen nog tips voor leuke games op ps4? Even de tijd volgamen tot fifa 15
resogunquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:23 schreef MeneerLogica het volgende:
Heb vorig weekend de knoop doorgehakt, xbox 360 + 40 games de deur uit en last of us pack gekocht. Heel gaaf spel en de controller is zo veel beter dan de ps3. Nu bezig me Watch Dogs, wel grappig maar vind m wat minder.
Metro Redux volgende week?quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:23 schreef MeneerLogica het volgende:
morgen weer schoolquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:32 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Zin in morgen!
PvZ, Counterspy, Hotline Miami, Diablo![]()
![]()
![]()
of aan mij doorverkopen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:59 schreef Maraca het volgende:
Allemachtig, had blijkbaar een preorder geplaatst in december 2013 voor Diablodie gaan we even terugsturen
herkenbaarquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:59 schreef Maraca het volgende:
Allemachtig, had blijkbaar een preorder geplaatst in december 2013 voor Diablodie gaan we even terugsturen
diablo ga ik sowieso niet op de ps4 spelen. heb hem wel op de PC, maar dat terzijde.quote:
Destiny ga ik denk ik wel halen, toch een soort Halo gevoel haha. Hoe bedoel je xbox one sticks erop gooien?quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
resogun
destiny
battlefield als je er van houd
watch_dogs
infamous second son (eenmalig)
de lego hobbit / marvel avengers games.
guacamelee
Ja, en verlies maken zekerquote:
Check youtubequote:Op maandag 18 augustus 2014 13:26 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Destiny ga ik denk ik wel halen, toch een soort Halo gevoel haha. Hoe bedoel je xbox one sticks erop gooien?
Speel al ff14 en 1 zo'n spel vind ik wel genoegquote:
je kan je controller openschroeven en de sticks van de xbox one erin zettenquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:26 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Destiny ga ik denk ik wel halen, toch een soort Halo gevoel haha. Hoe bedoel je xbox one sticks erop gooien?
niet te vergelijken die 2quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Speel al ff14 en 1 zo'n spel vind ik wel genoeg
Diablo is toch ook een mmorpg?quote:
Het is een Action RPG die je co-op met anderen kunt spelen.quote:
Ah! Duidelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is een Action RPG die je co-op met anderen kunt spelen.
52 bij mediamarktquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah! Duidelijk.
Maar hij gaat alsnog terug, want 65 euro is teveel. Wacht wel tot hij goedkoper is
nopequote:
Saturn heeft zo'n 3=2 actie deze week, dus wellicht interessant icm met anderen die de game kopen, of als je nog 2 andere games op het oog had van ruwweg dezelfde prijs.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah! Duidelijk.
Maar hij gaat alsnog terug, want 65 euro is teveel. Wacht wel tot hij goedkoper is
Naja persoonlijk verkoop ik nooit mijn games, maar ik koop ook lang niet alles.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lekker handy als je wilt doorverkopen
zit jij niet op Chineese servers danquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Haal dan ook een ps4. Dan kunnen we samen Diablo spelen.\
En DESTINY
niet voor preorders toch ?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Saturn heeft zo'n 3=2 actie deze week, dus wellicht interessant icm met anderen die de game kopen, of als je nog 2 andere games op het oog had van ruwweg dezelfde prijs.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:45 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Naja persoonlijk verkoop ik nooit mijn games, maar ik koop ook lang niet alles.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:53 schreef Vault-Boy het volgende:
The Last Of Us Remastered en Tomb Raider Definitive Edition te koop.
Nog niet, maar heb ze wel besteldquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:50 schreef MeneerLogica het volgende:
Hebben veel mensen hier x1 sticks?
Het is jammer dat de goedkoopste gratis is, en dat er niet 33% verrekend wordt. Ik zou South Park (PS3), TLOU (PS4) en Wolfenstein (PS4) wel willen kopen maar dat is 'ongunstig'. Al is gemiddeld 33 euro per game ook niet duur. Maar goed, ik mag van mezelf nog geen games kopen dus het doet er eigenlijk niet eens toequote:Op maandag 18 augustus 2014 13:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Saturn heeft zo'n 3=2 actie deze week, dus wellicht interessant icm met anderen die de game kopen, of als je nog 2 andere games op het oog had van ruwweg dezelfde prijs.
En die dingen gaan niet zo snel kapotquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog niet, maar heb ze wel besteldMijn normale stickjes waren alweer kapot en ik heb geen zin om alles op te sturen. Gewoon stickjes voor een paar euro uit china laten komen. Zit nu ergens in een zeecontainer gok ik
Ja ja dat klopt idd, maar de reden is dat ik digitaal wilquote:
Passen ze echt precies? Ik wil dit ook eigenlijk want dat rubbertje gescheurd (that's what she said).quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:52 schreef Rossdale het volgende:
Nog niet, maar heb ze wel besteldMijn normale stickjes waren alweer kapot en ik heb geen zin om alles op te sturen. Gewoon stickjes voor een paar euro uit china laten komen. Zit nu ergens in een zeecontainer gok ik
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |