Het is geen port, dat is het grote verschil. Nieuwe puzzels, nieuwe mogelijkheden qua controller, alles. Dus helaas, jammer, een mislukte trolquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weer een port
Een pr-dude die ik ken zei ooit eens dat hij liever nieuwe games ziet.
Port, remaster, remake, het blijft dezelfde game in een nieuw jasje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is geen port, dat is het grote verschil. Nieuwe puzzels, nieuwe mogelijkheden qua controller, alles. Dus helaas, jammer, een mislukte trol
Je leest niet: het is niet dezelfde game.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Port, remaster, remake, het blijft dezelfde game in een nieuw jasje.
Het is hetzelfde als Resident Evil en de REmake, Wind Waker en Wind Waker HD. Een enhanced port. Zelfde game, nieuw jasje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je leest niet: het is niet dezelfde game.
Mario gaat om een loodgieter, betekent dat Super Mario World een port is van SMB1?
Heerlijk eigenwijs.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als Resident Evil en de REmake, Wind Waker en Wind Waker HD. Een enhanced port. Zelfde game, nieuw jasje.
Ja, Mario wordt ook elke keer weer opnieuw verteld, prinses wordt ontvoerd, Mario erachter en Bowser is de baas en het is een platformer. Dus zijn alle Mario's ook een port?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony noemt het zelf ook gewoon een retelling... Hoe is dat niet dezelfde game dan? Een warme chocomel met slagroom is ook nog gewoon chocomel.
Als het nou van platformer naar first person shooter was gegaan, okay, dan is het een nieuwe game
Een warme chocomel met slagroom telt meer caloriënquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony noemt het zelf ook gewoon een retelling... Hoe is dat niet dezelfde game dan? Een warme chocomel met slagroom is ook nog gewoon chocomel.
Als het nou van platformer naar first person shooter was gegaan, okay, dan is het een nieuwe game
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:09 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Een warme chocomel met slagroom telt meer caloriën
Een enhanced chocomel dus. Precies mijn punt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:09 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Een warme chocomel met slagroom telt meer caloriën
Mooi, dan kan ik voortaan alle Mario's een port noemenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een enhanced chocomel dus. Precies mijn punt.
Als jij daar heel gelukkig van wordt moet je dat zeker doen!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik voortaan alle Mario's een port noemen
Het toont alleen aan hoe vol onbegrip ik ben dat je zoiets een port kunt noemen. Dan heb je of totaal niet gelezen, of geen previews gezien. Of je bent enorm aan het trollen, zoals alleen jij dat kan op alles wat niet Nintendo isquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als jij daar heel gelukkig van wordt moet je dat zeker doen!
Ik geloof echt wel dat ze zaken hebben toegevoegd, andere personges, extra gebieden, andere gameplay (duh, andere controls) maar in de basis is het gewoon dezelfde game.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het toont alleen aan hoe vol onbegrip ik ben dat je zoiets een port kunt noemen. Dan heb je of totaal niet gelezen, of geen previews gezien. Of je bent enorm aan het trollen, zoals alleen jij dat kan op alles wat niet Nintendo is
In bide gevallen is er dus geen discussie mogelijk, dus gaat mijn energie weer naar previews schrijven, en Hyrule Warrior spelen als die gamepad weer eens is opgeladen
geen idee, maar de reis naar de ps4 kan nog wel even durenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:28 schreef Vault-Boy het volgende:
Is er eigenlijk al wat bekend wanneer Journey naar de PS4 komt?
Zeker niet al die andere titels gezien? En de games die al aangekondigd zijn? Ik ben wel tevreden met de balans aan games die ze hebben. En gezien veel mensen van een andere console naar de PS4 zijn overgestapt kunnen zij er ook nog van genieten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Port, remaster, remake, het blijft dezelfde game in een nieuw jasje.
Voor het einde van dit jaar in ieder gevalquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee, maar de reis naar de ps4 kan nog wel even duren![]()
Misschien bedoelden ze voor PS5?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:00 schreef RRuben het volgende:
Ik hoop ook dat planetside snel komt! Die wilden ze bij de release al klaar hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |