Beverton is weer terug en verzint geen topics. Toch bedankt voor je reactiequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:22 schreef SPIRO het volgende:
Befferton weer op hol geslagen ja met zijn verzonnen topics!!![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:31 schreef beverton het volgende:
[..]
Klopt, daar heb je ook helemaal gelijk in. Het had ook niet mogen gebeuren natuurlijk, maar als je jeuk aan de knie van iemand anders hebt, moet je wel even krabben natuurlijk
[..]
Ik ben weer vrijgezel
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:25 schreef beverton het volgende:
[..]
Beverton is weer terug en verzint geen topics. Toch bedankt voor je reactie
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:42 schreef TheMechanic het volgende:
Dit was toch die gekke TS? Klacht match niet met voorgaande topics.
Klopt, maar het is goed om te zien dat veel mensen tegen vreemdgaan zijn en dat vind ik mooi, ook al komt dat waarschijnlijk doordat 90% van FOK! nooit een vriendin zal krijgenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:01 schreef Nikmans het volgende:
Je klacht maakt nogal wat los zie ik
ik vind je ex wel een jankerd jaquote:
Is ze stiekem ook, kun je niet bij Samantha op bezoek gaanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:52 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
ik vind je ex wel een jankerd ja
Is goed swaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:52 schreef beverton het volgende:
[..]
Is ze stiekem ook, kun je niet bij Samantha op bezoek gaan? Jij bent een echte vriend en ik weet dat jij goed kunt omgaan met vrouwen
Ze lopen alleen maar te janken, ben weggegaanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:52 schreef beverton het volgende:
[..]
Is ze stiekem ook, kun je niet bij Samantha op bezoek gaan? Jij bent een echte vriend en ik weet dat jij goed kunt omgaan met vrouwen
Dacht ik al, typisch Samanthaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:08 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze lopen alleen maar te janken, ben weggegaan
Beter ff laten die chi'squote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |