Beffertonquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:55 schreef beverton het volgende:
[..]
Het is beverton. Waarom zou ik een kneus moeten zijn? Ik heb er spijt van dat ik vreemgegaan ben
[..]
Ja, blijkt dat ze geen knip voor de neus waard zijn. Wat is er mis met een groepsapp voor het dorp? Zo kun je mooi contact houden over uitverkoop en bijvoorbeeld buurtveiligheid
[..]
Dat zou goed kunnen. Ik hoop het niet.
Ik heb er zeker wel spijt vanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:57 schreef Tinos85 het volgende:
Je hebt geen spijt van het vreemdgaan maar je hebt spijt dat je ex erachter gekomen is
Was die chick wel minimaal een 8/10?
Dat weet ik nog niet helemaal. Voor mijn dinnie maakt het niet meer uit helaas, dat komt niet meer goedquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:02 schreef Pharkus het volgende:
Had je ook spijt gehad als je niet betrapt was?
Klopt, daar heb je ook helemaal gelijk in. Het had ook niet mogen gebeuren natuurlijk, maar als je jeuk aan de knie van iemand anders hebt, moet je wel even krabben natuurlijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:27 schreef -supergirl- het volgende:
Terecht gedumpt. TS je bent een lul! En alcohol is nooit de schuldige
Ik ben weer vrijgezelquote:
Mijn dank voor de waarderingquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:35 schreef GrumpyCat het volgende:
[..]
Een ware streling voor het brein m'n beste! Zou even je nazimatties klappen als ik u was
Die dingen zijn toch onbreekbaar?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:37 schreef beverton het volgende:
[..]
Mijn dank voor de waardering. Ik zit er al over na te denken om de banden van hun trekkers lek te prikken
humor heb je ook al nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:31 schreef beverton het volgende:
[..]
Klopt, daar heb je ook helemaal gelijk in. Het had ook niet mogen gebeuren natuurlijk, maar als je jeuk aan de knie van iemand anders hebt, moet je wel even krabben natuurlijk
[..]
Ik ben weer vrijgezel
Het is ook niet grappig, ik vind het heel erg dat het uit is. Ik begrijp mijn vriendin heel goed.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |