SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast leent dit topicdeel zich er voor om Thadcastle te adoreren. Wees niet verlegen!Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:41 schreef Toefjes het volgende:
Ik zag op mijn gsm in de FUT app dat Rijst een wedstrijd gewonnen had
Gefeliciteerd Rijst![]()
![]()
![]()
![]()
Holy shitquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:44 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga deze denk ik even undercutten![]()
![]()
gekocht voor 9 ofzo tochquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:44 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga deze denk ik even undercutten
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ZivkogollllllllllAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Toch 3 keer kijken met zo'n telefoon app of je echt geen nulletje te weinig invult![]()
14.75 miljoen. Wie m wilt mag hem hebben![]()
![]()
als je naar het grafiekje kijkt staat er regelmatig geen een op de markt er is maar 1 gek nodigquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
8.85 miljoen. Maar ik zal vast niet de enige zijn met dit lumineuze idee![]()
verkoop nog regelmatig robben of neuer voor 300K boven laagste BIN, heb zelfs 80 cech's weten te slijten 1K plus laagste BIN
#FreeTrapz![]()
Tering hequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:50 schreef Toefjes het volgende:
Toch 3 keer kijken met zo'n telefoon app of je echt geen nulletje te weinig invult![]()
14.75 miljoen. Wie m wilt mag hem hebben![]()
![]()
wel goed afgemaakt voor een verdedigerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:50 schreef rolls-reus het volgende:
Die dier verdiend wel een hele flinke pace upgrade zeg![]()
![]()
Van Aanholt ook een assist
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Spanning tijdens de werkdag in elk gevalquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je naar het grafiekje kijkt staat er regelmatig geen een op de markt er is maar 1 gek nodig![]()
verkoop nog regelmatig robben of neuer voor 300K boven laagste BIN, heb zelfs 80 cech's weten te slijten 1K plus laagste BIN![]()
![]()
Precies zoals ik het op fifa ook altijd doequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wel goed afgemaakt voor een verdediger![]()
![]()
Kanequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Koop ronaldo nou eens als ibra verkocht isquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Spanning tijdens de werkdag in elk geval![]()
![]()
op hoeveel miljoenen staat je teller nuquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Spanning tijdens de werkdag in elk geval![]()
hier nog 700K aan cash daar kan je echt net niets mee kopen tegenwoordig
#FreeTrapz![]()
kan je een zooitje legends mee kopen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
op hoeveel miljoenen staat je teller nu![]()
oh wacht![]()
![]()
![]()
als ik toch een een xbox had iddquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan je een zooitje legends mee kopen.
oh wacht![]()
had ik een hele serie legends gehaald
#FreeTrapz![]()
Arsenal FC @Arsenal · 2m
#Arsenal team to play Palace: Szczesny, Debuchy, Koscielny, Chambers, Gibbs, Arteta, Wilshere, Ramsey, Alexis, Cazorla, Sanogo #AFCvCPFC
Arsenal FC @Arsenal · 1m
#Arsenal subs: Martinez, Monreal, Coquelin, Rosicky, Oxlade-Chamberlain, Campbell, Giroud #AFCvCPFCAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog maar even wachten met Sanchez te verkopen dus.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:58 schreef Tim86 het volgende:
Arsenal FC @Arsenal · 2m
#Arsenal team to play Palace: Szczesny, Debuchy, Koscielny, Chambers, Gibbs, Arteta, Wilshere, Ramsey, Alexis, Cazorla, Sanogo #AFCvCPFC
Arsenal FC @Arsenal · 1m
#Arsenal subs: Martinez, Monreal, Coquelin, Rosicky, Oxlade-Chamberlain, Campbell, Giroud #AFCvCPFC![]()
Lucasquote:
Al is Payet ook een baasje
En je gaat toch niet echt die versie van Luiz halen he?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wacht even en je kan SIF Lucas regelen.quote:http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Kinderscheids bakt er weinig vanquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind Ronaldo niet zo'n aardige kerel, dat houdt me tegenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:53 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Koop ronaldo nou eens als ibra verkocht is
Maar veel miljoen hebben is wel leukquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
op hoeveel miljoenen staat je teller nu![]()
Het team:
Hier moet een 522K van af omdat Robben niet verhandelbaar is. Heb nog een TOTS de Rossi en een IF Armero. En 696K cash. En 467 squad fitness dingetjes![]()
en dat is dan ex, ibra? die is al 10 ofzo of is de rest maar 4 miljoen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind Ronaldo niet zo'n aardige kerel, dat houdt me tegen
[..]
Maar veel miljoen hebben is wel leuk
Het team:
[ afbeelding ]
Hier moet een 522K van af omdat Robben niet verhandelbaar is. Heb nog een TOTS de Rossi en een IF Armero. En 696K cash. En 467 squad fitness dingetjes
valt het nog mee dacht dat je echt al het dubbele van mij had inmiddels.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja. Al stond Ibra een paar momenten eerder op 14.9 miljoen, dus heel veel waarde aan dat getal kun je niet echt hechten. Heb er idd voor gekozen 1 bazenteam te maken. Misschien nog een leuk teampje erbij met Neymar ofzo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en dat is dan ex, ibra? die is al 10 ofzo of is de rest maar 4 miljoen?
valt het nog mee dacht dat je echt al het dubbele van mij had inmiddels.![]()
en dan waarschijnlijk nog een miljoen aan consumables in de club of heb je niet zo heel veel buiten die squad fitness om ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Al stond Ibra een paar momenten eerder op 14.9 miljoen, dus heel veel waarde aan dat getal kun je niet echt hechten. Heb er idd voor gekozen 1 bazenteam te maken. Misschien nog een leuk teampje erbij met Neymar ofzo.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lucas
Al is Payet ook een baasje
En je gaat toch niet echt die versie van Luiz halen he?Nee die is veel te duurquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:02 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Wacht even en je kan SIF Lucas regelen.![]()
Sif Lucas zal ook wel duur worden denk ik.![]()
We hadden niet alleen spelers moeten traden maar ook gewoon FUT coins
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
xbox was het mogelijk geweest jequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:33 schreef Tim86 het volgende:
We hadden niet alleen spelers moeten traden maar ook gewoon FUT coinsPS was je er weinig mee opgeschoten denk ik.
(of dat kan nog... je weet het niet)
#FreeTrapz![]()
Achterin wordt er geschutterd en voorin schiet Depay elke bal blind op doel, ja het seizoen is weer begonnen.![]()
Goeie jinxquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:50 schreef DutchSL het volgende:
Achterin wordt er geschutterd en voorin schiet Depay elke bal blind op doel, ja het seizoen is weer begonnen.
thanks boi
IF Wijn make it hepppen iam going to be heppy![]()
Is nu ook een vedette na het WKquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:56 schreef DutchSL het volgende:
Wijnaldum speelt wel goed ja, ook buiten de goal om.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
NAC
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goeie jinxquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:57 schreef ThadCastle het volgende:
Dit vind ik als goal voor Arias tellen
IF Arias
thanks boi![]()
AidspalaceAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
AidsthadAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cazorla kreeg een spuitbus cumshot van de scheids in zijn face. Ingewikkeld hoor die dingen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Of het ligt aan de rechtsback (s)quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:09 schreef DutchSL het volgende:
Elke linksbuiten van de tegenstander speelt de wedstrijd van zijn leven tegen ons
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
BosssssscielneyAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die verdediging van PSV
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:09 schreef DutchSL het volgende:
Elke linksbuiten van de tegenstander speelt de wedstrijd van zijn leven tegen onsPak een zakdoek en snuit je neus erbij. Dan krijg je wat meer luchtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:50 schreef DutchSL het volgende:
Achterin wordt er geschutterd en voorin schiet Depay elke bal blind op doel, ja het seizoen is weer begonnen.![]()
![]()
Tis rust hij kan even rustig adem happen en de hartslag laten zakken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Pak een zakdoek en snuit je neus erbij. Dan krijg je wat meer luchtPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Klagen dat de rust te lang duurt. Of te kortquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Tis rust hij kan even rustig adem happen en de hartslag laten zakken.![]()
![]()
bohh tim 25K packshelemaal jouw ding toch
#FreeTrapz![]()
bohh MemphisAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
IK vond NIF Neuer beter dan TOTS Leno. Slaat nergens op qua stats, maar ja..quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:40 schreef rolls-reus het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met tots leno? Stats zijn veel beter dan die van nif neuerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je haalt 25k packs en kip door elkaar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:38 schreef FCsuarez het volgende:
bohh tim 25K packshelemaal jouw ding toch
Maar player packs zijn chill ja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
rijke mannen zoals jij moeten gewoon 88 neuer op de goal gooienquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:40 schreef rolls-reus het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met tots leno? Stats zijn veel beter dan die van nif neuerdie wint wedstrijden voor je.
#FreeTrapz![]()
bohh LocadiaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
PSV wel dodelijk vandaag zeg. Zo kut spelen en dan 4-1 voor.
Hebben we geen data editors van PSV hier? Locadia inmiddels 5* weak foot jongeuhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
1 goal en een assist is niet genoeg denk ik.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb if marcelo en tots pepe gehaald voor in mn eerste team dus heb niet heel veel centjes meerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
rijke mannen zoals jij moeten gewoon 88 neuer op de goal gooiendie wint wedstrijden voor je.
heb nog wel een tots chiellini en tots pogba die ik kan verkopen maar ik weet niet waarom maar die twee wil ik gewoon graag houden
en als ik tim hoor hoef ik leno ook niet te halen dus nif neuer blijft nog even
![]()
![]()
IF Gini dusAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
jammer IF depay had nog wat handel in gezetenquote:
#FreeTrapz![]()
Eerst een geweldige redding van Zoet vlak na rust (anders 2-2) en daarna opeens elke kans een goal voor ons![]()
![]()
chelsea speelt niet dus zag het nut er niet van in.quote:
meestal duiden dit soort posts op een mooie goal of een goede actie.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
chelsea speelt niet dus zag het nut er niet van in.
meestal duiden dit soort posts op een mooie goal of een goede actie.![]()
![]()
Hazard zit in zijn nieuwe team, dus hij zal hem wel goed vinden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
chelsea speelt niet dus zag het nut er niet van in.
meestal duiden dit soort posts op een mooie goal of een goede actie.![]()
Depay lijkt me. 2 vrije trappen zie je ook niet vaakquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:02 schreef ThadCastle het volgende:
IF Depay of Wijn ik weet het niet meer
haha
je weet het nooiit met ea
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mihajlovic scoorde ooit een hattrick aan vrije trappen bij Lazioquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Depay lijkt me. 2 vrije trappen zie je ook niet vaak![]()
![]()
Wat een eindbaas was dat tochquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mihajlovic scoorde ooit een hattrick aan vrije trappen bij Lazio
Best ver ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nee je speelt niet eens met rvn pff loserquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers op mijn legends he gele pikachu![]()
RAMSEYYYYYYYYYYYYYAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, wil je dan dat mensen hier oude vrouwtjes gaan beroven? Nu is iedereen tenminste van de straat, kunnen ze daar geen rottigheid uithalen.quote:![]()
Vorig jaar heeft hij er zoveel gemaakt dat de celebs op warenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohhh Ramsey!!
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Door dit forum een beetje te volgen heb ik helemaal geen livescore nodigquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:22 schreef Dudeweiser het volgende:
ZAL IK HET OOK NOG EEN KEER HERHALEN DAN
RAMSEY
!!!!![]()
![]()
hoeft alleen chelsea nog te winnenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:22 schreef ThadCastle het volgende:
de aidsclubs uit londen komen goed weg![]()
struikelde hij over zijn eigen poten zeker, foutje van de scheidsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:23 schreef Tim86 het volgende:
Boerrigter gewoon geschorst vanwege een schwalbe..hij kan ook echt niks hèPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:22 schreef ThadCastle het volgende:
de aidsclubs uit londen komen goed weg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
matige counterquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoeft alleen chelsea nog te winnenzo moet het kevinquote:![]()
plaatjes posten is geen counterquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
matige counter
[..]
zo moet het kevin![]()
Olle
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vrees wel dat die vroege vorm van Depay nu tot een snelle transfer zal leiden..Wel erg vroeg voor hem na 1 jaartje basis, maarja..
Dan hebben we echt amper nog smaakmakers in de Eredivisie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF MokotjoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jonge El Ghazi gaat doorbrekenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:29 schreef Tim86 het volgende:
Vrees wel dat die vroege vorm van Depay nu tot een snelle transfer zal leiden..Wel erg vroeg voor hem na 1 jaartje basis, maarja..
Dan hebben we echt amper nog smaakmakers in de Eredivisie![]()
![]()
gelukkig hebben we milik nogquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:29 schreef Tim86 het volgende:
#FreeTrapz![]()
Dit jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:22 schreef ThadCastle het volgende:
de aidsclubs uit londen komen goed weg![]()
![]()
Bij Twente roept de speaker altijd de voornaam van de doelpuntenmaker en dan moeten de fans de achternaam roepen, maar dat ging bij Mokotjo niet helemaal soepel
Normaal is de naam wel herkenbaar, maar nu was het een collectief gemompel omdat de helft niet doorhad wie het was ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij vindt Tottenham te min en ik zie nog geen clubs van het niveau City komen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:29 schreef Tim86 het volgende:
Ik denk dat hij met van Gaal heeft afgesproken dat hij volgend jaar naar ManU kan.![]()
Ligt doorgaans eerder aan EA dan XBL tochquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:35 schreef Poepz0r het volgende:
Xbox Live die weer eens loopt te fucken2x achterelkaar disconnect in de game fuck dit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Hemmen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bietje geflatteerd
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
dacht dat vitesse het nog wel leuk zou gaan doen dit seizoen, speelde tegen ajax ook zeker niet slecht. maar dit...quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Necid erin voor Zwolle
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nac had voorin best een paar leuke spelers lopenquote:Die verdediging van PSV weer
Als ze nou niet hebben gezien dat daar flink wat moet gebeuren weet ik het ook niet meer.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Alberg
Elke dag![]()
Blijft een baasje. Was toen bij Excelsior ook al. Nooit echt begrepen waarom hij niet gewoon een stabiele Eredivisiespeler kon worden bij een subtopper ofzo (Groningen oid)quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar heb ik hem ookquote:
Elke dag![]()
ohja is dat zo ? al telt deze week toch niet voor me, ingevuld nadat ze gister begonnen waren.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Op de tribune is helaas niet op de bankquote:
Elke dag![]()
Hij ging toch voor het geld naar Turkije ofzo?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blijft een baasje. Was toen bij Excelsior ook al. Nooit echt begrepen waarom hij niet gewoon een stabiele Eredivisiespeler kon worden bij een subtopper ofzo (Groningen oid)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
oh weer niet goed gelezenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op de tribune is helaas niet op de bank![]()
Janlul is te populair geworden, doet het voor geen reet meer
Labyrat
Elke dag![]()
Hij mocht transfervrij weg bij Excelsior in de winterstop toen. Was inmiddels bankzitter in de JL geworden. Volgens mij zat hij na dat Turkse avontuur ook even zonder club.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij ging toch voor het geld naar Turkije ofzo?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Door die witte broekjes en sokken is het wel goed te zien, maar echt super is het niet nee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:07 schreef rolls-reus het volgende:
Ben ik de enige die de tenue's van vitesse en cambuur moeilijk uit elkaar kan houden?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt een fijne investering die Wifi. Kost 2 miljoen, maar 4g van kpn int stadion gaat gewoon veel sneller
Elke dag![]()
ADOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt een FIFA aids goal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben nu met kameraden bij mij thuis en we willen graag fut doen met zijn 2en in 1 team kan dit op de ps4?![]()
Niet in FUT in ieder geval.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:22 schreef Dylan98 het volgende:
Ben nu met kameraden bij mij thuis en we willen graag fut doen met zijn 2en in 1 team kan dit op de ps4?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog niet fit genoeg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:22 schreef DutchSL het volgende:
Waarom speelt die Dauda nooit bij Vitesse, niet fit of gewoon geen 1e keuze?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nein nein neinquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:22 schreef Dylan98 het volgende:
Ben nu met kameraden bij mij thuis en we willen graag fut doen met zijn 2en in 1 team kan dit op de ps4?![]()
Niet de slimste ben ik bangtwitter:RaiVloet twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 21:12:47Ik begrijp dat er word gesproken over een elleboog stoot van mij, als je goed kijk raak ik hem met me hoofd waardoor ik nu een bult daar heb reageer retweet
Elke dag![]()
he nep amerikaan ga je nou een beetje duits praten. gaat niet zo lekker samen hoor.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Twente supporter gooide iets naar de kop van Zuiverloon en Castaignos pakt het snel op en verstopt het onder zijn scheenbeschermer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
het is maverquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Niet de slimste ben ik bangtwitter:RaiVloet twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 21:12:47Ik begrijp dat er word gesproken over een elleboog stoot van mij, als je goed kijk raak ik hem met me hoofd waardoor ik nu een bult daar heb reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IamvloetDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Weer die verrekte labyratDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
u wot m8quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
he nep amerikaan ga je nou een beetje duits praten. gaat niet zo lekker samen hoor.![]()
zo jij loop een stukkie achterquote:
#FreeTrapz![]()
Ja ik kap met kijken, die stream is zo kutquote:
Elke dag![]()
Twente
Elke dag![]()
KutmoffenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
hapert die fox stream bij jou ook regelmatig? Alsof het een cassetttebandje is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik kap met kijken, die stream is zo kut![]()
Ik vind die Eghan sowieso wel een aardige spelerDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja maar ik kijk niet op foxquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
hapert die fox stream bij jou ook regelmatig? Alsof het een cassetttebandje is.
Elke dag![]()
Vandaag geen last van. Vorige week wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
hapert die fox stream bij jou ook regelmatig? Alsof het een cassetttebandje is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
vroeger mee in de zandbak gespeeld of?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind die Eghan sowieso wel een aardige speler![]()
Of?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vroeger mee in de zandbak gespeeld of?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Iemand in de buurt heeft de muziek een beetje hard staan.
Kan iedereen meegenieten van "Boys boys boys"![]()
Leuke clip heeft dat nummer.. wel eens gezien?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:35 schreef DutchSL het volgende:
Iemand in de buurt heeft de muziek een beetje hard staan.
Kan iedereen meegenieten van "Boys boys boys"![]()
Die ken je wel. Ouwe smeerpijpquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Leuke clip heeft dat nummer.. wel eens gezien?![]()
Tuurlijk ken ik die.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die ken je wel. Ouwe smeerpijp![]()
Klassiekerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die ken je wel. Ouwe smeerpijp
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Mario Gomez gescoord tegen Real (oefenwedstrijd). He's back
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gomez kan echt wel een stapje hoger dan Fiorentina. Lijkt me een mooi alternatief voor Eto'oquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:46 schreef Tim86 het volgende:
Mario Gomez gescoord tegen Real (oefenwedstrijd). He's back![]()
![]()
cha cha chaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:46 schreef Tim86 het volgende:
Mario Gomez gescoord tegen Real (oefenwedstrijd). He's back![]()
![]()
deze is leukerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Leuke clip heeft dat nummer.. wel eens gezien?
![]()
Niet echt opvallend in zijn invalbeurt, maar die rode kaart hielp ook niet.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jap Chinezen zijn smerigquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:59 schreef Rijst het volgende:
Slurpen betekent hier dat het eten lekker smaakt.![]()
Echt genieten sommige van die debiele reclames.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:59 schreef Rijst het volgende:
Slurpen betekent hier dat het eten lekker smaakt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jappen of Chinezen? Of allebei?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Elke dag![]()
Hij heeft gewoon een grotere auto!!1!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt genieten sommige van die debiele reclames.![]()
![]()
Veel kun je er niet zien WAHWAHWAHquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik keek net weer naar je pics en ik dacht OEWWWWW OEWWWWW![]()
Vanavond op de mobile app van ea Rooney 92 gekocht voor 1,1m met bieden. Goedkoopste Buy Now is nu 1,5m
/liefdagboek![]()
Wanneer begin je een cointrade-site Mr. Ik-ben-meester-trader? Gr Grquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:14 schreef Maver24 het volgende:
Vanavond op de mobile app van ea Rooney 92 gekocht voor 1,1m met bieden. Goedkoopste Buy Now is nu 1,5m
/liefdagboek
vanochtend op de marktplaats een PS1 gekocht voor 15 euro met bieden. Gaat voor 25 euroquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:14 schreef Maver24 het volgende:
/liefdagboek
/liefdagboek![]()
Wanneer mag ik langskomen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vanochtend op de marktplaats een PS1 gekocht voor 15 euro met bieden. Gaat voor 25 euro
/liefdagboek![]()
Fiorentina een stapje hoger dan Ajax (in deze pauper competitie) ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:48 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Gomez kan echt wel een stapje hoger dan Fiorentina. Lijkt me een mooi alternatief voor Eto'o![]()
![]()
![]()
haphapquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Fiorentina een stapje hoger dan Ajax (in deze pauper competitie) ?![]()
Niet hipster genoeg voor mijquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:23 schreef Rijst het volgende:
Imagine Dragons1 van de weinige bands waar ik naar luister
heb je post net gemist "Mental Theoquote:"
#FreeTrapz![]()
Imagine Dragons is wel prima, behalve dat ze live niet heel goed zijn en dat die gast zelf denkt dat hij de beste ter wereld is. Tja, dan verlies je mijn muzikale respect wel een beetje.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Was te druk met hakkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb je post net gemist "Mental Theo"
luistert toch lekker weg man in de autoquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:25 schreef gazhims3lv het volgende:
Imagine Dragons is wel prima, behalve dat ze live niet heel goed zijn en dat die gast zelf denkt dat hij de beste ter wereld is. Tja, dan verlies je mijn muzikale respect wel een beetje.
#FreeTrapz![]()
Dan luister ik al naar Arcade Fire, Arctic Monkeys, The National, Muse, Lana del Rey, Kasabian, etc etc. Stuk beter manquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
luistert toch lekker weg man in de auto
Zo.. Getverdemme. Kan je gewoon weg laten halen. Kutslet met d'r kutpukkels. Zo, even frustratie eruit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zag je die vieze pukkel op dat wijfs hoofd
Cambuur
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
OGBECHE
Elke dag![]()
Arctic Monkeys luisteren en zeggen dat Imagine Dragons niet hipster genoeg isquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:27 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dan luister ik al naar Arcade Fire, Arctic Monkeys, The National, Muse, Lana del Rey, Kasabian, etc etc. Stuk beter man![]()
gewoon lekker old school kensington en the script luisteren
#FreeTrapz![]()
Dione de graaf voortaan commentator wtf?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dan zal ik als ik een Oosterse dame in bed heb slurpgeluiden maken tijdens de orale verwennerijenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:59 schreef Rijst het volgende:
Slurpen betekent hier dat het eten lekker smaakt.![]()
![]()
Arctic Monkeys > Imagine Dragons.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Arctic Monkeys luisteren en zeggen dat Imagine Dragons niet hipster genoeg is![]()
gewoon lekker old school kensington en the script luisteren
Kensington en The Script![]()
. Schijnt dat die alleen maar hetzelfde nummer keer op keer uitbrengen.
Zolang je betaald maakt dat haar toch niet uit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan zal ik als ik een Oosterse dame in bed heb slurpgeluiden maken tijdens de orale verwennerijen![]()
Als ze dan maar niet denkt dat je een beroerte krijgtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan zal ik als ik een Oosterse dame in bed heb slurpgeluiden maken tijdens de orale verwennerijenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zijn alle Oosterse dames dan hoeren?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zolang je betaald maakt dat haar toch niet uit.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan zal ik als ik een Oosterse dame in bed heb slurpgeluiden maken tijdens de orale verwennerijen![]()
![]()
niet iedereen is een hipsterquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:31 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Arctic Monkeys > Imagine Dragons.
Kensington en The Script![]()
. Schijnt dat die alleen maar hetzelfde nummer keer op keer uitbrengen.
hadden we allemaal wel naar royal blood geluisterd
#FreeTrapz![]()
Of illegaal.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:32 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Zijn alle Oosterse dames dan hoeren?![]()
Maver?? Are joe theree?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
ffe normaal doen people. wordt een beetje persoonlijk als het zo doorgaat.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Oke sorry man.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
ffe normaal doen people. wordt een beetje persoonlijk als het zo doorgaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
cocu denkt, zo begon het vorig seizoen ook
#FreeTrapz![]()
Ten Rouwelaar met de PSV aanvoerdersband
Elke dag![]()
Godver die gast met die sigaret achter zijn oor
Elke dag![]()
Ja, 5-1 tegen NEC. 3 Weken later had elke club met 5-1 van NEC gewonnenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:40 schreef FCsuarez het volgende:
cocu denkt, zo begon het vorig seizoen ook![]()
![]()
het paradepaardje van begin vorig seizoen gaat straks gratis de deur uitquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, 5-1 tegen NEC. 3 Weken later had elke club met 5-1 van NEC gewonnen
#FreeTrapz![]()
zondag 1 december 2013 16:30quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, 5-1 tegen NEC. 3 Weken later had elke club met 5-1 van NEC gewonnen
Goffert Stadion
NEC 3 — 2 AZ
Elke dag![]()
al heb ik weinig hoop op een goede afloop voor FC POTS dit seizoen hoor
#FreeTrapz![]()
1 December. Dat is niet 3 weken later. Een stuk kouder. AZ rendeert maar lastig in kou.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
zondag 1 december 2013 16:30
Goffert Stadion
NEC 3 — 2 AZ![]()
Speelden echt niet zo slechtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:46 schreef FCsuarez het volgende:
al heb ik weinig hoop op een goede afloop voor FC POTS dit seizoen hoorDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hoe kan iedereen dan 3 weken later van Nec hebben gewonnenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
1 December. Dat is niet 3 weken later. Een stuk kouder. AZ rendeert maar lastig in kou.![]()
![]()
![]()
Elke dag![]()
Niks mis met af en toe een jaartje eerste divisie hoor. Beste herinneringen aanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:46 schreef FCsuarez het volgende:
al heb ik weinig hoop op een goede afloop voor FC POTS dit seizoen hoor![]()
![]()
toch gek met al die noord europeanenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
1 December. Dat is niet 3 weken later. Een stuk kouder. AZ rendeert maar lastig in kou.
#FreeTrapz![]()
PSV won toch de allereerste wedstrijd van NEC met 5-1 en het was carnaval. Elke speler was een wonderkind, vooral Bakalli. Daarna verloor NEC van meerdere tegenstanders met grote cijfers en werd Pastoor ontslagen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe kan iedereen dan 3 weken later van Nec hebben gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
dat is waar al kunnen ze beter een geweldige helft spelen tegen excelsior en daar gewoon 3 punten pakken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Speelden echt niet zo slechtPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het ging vooral om de wedstrijden tegen Zulte en de thuiswedstrijd tegen Milan waar die euforie op gebaseerd was.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
PSV won toch de allereerste wedstrijd van NEC met 5-1 en het was carnaval. Elke speler was een wonderkind, vooral Bakalli. Daarna verloor NEC van meerdere tegenstanders met grote cijfers en werd Pastoor ontslagen.
Toen speelde PSV wel veel beter dan nu, dus als het hetzelfde gaat als toen wordt het echt een kutseizoen
Elke dag![]()
Ik ben iig blij met Ajax - PSV volgende week en daarna Vitesse thuis, weten we meteen waar we staan
Elke dag![]()
eerst morgen nog maar eens, heb op een of andere manier altijd een slecht gevoel als we tegen Toefjes en zijn vriendjes moeten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ben iig blij met Ajax - PSV volgende week en daarna Vitesse thuis, weten we meteen waar we staanPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Berghuis uitschakelen en ze zijn niets.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eerst morgen nog maar eens, heb op een of andere manier altijd een slecht gevoel als we tegen Toefjes en zijn vriendjes moeten.![]()
ik ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eerst morgen nog maar eens, heb op een of andere manier altijd een slecht gevoel als we tegen Toefjes en zijn vriendjes moeten.![]()
![]()
johansson kan ook nog wel wat hoor.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Berghuis uitschakelen en ze zijn niets.
mikie van der hoorn speelt he
#FreeTrapz![]()
Als PSV- supporter heb ik daar pure schijt aanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eerst morgen nog maar eens, heb op een of andere manier altijd een slecht gevoel als we tegen Toefjes en zijn vriendjes moeten.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik ook. Deze keer niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eerst morgen nog maar eens, heb op een of andere manier altijd een slecht gevoel als we tegen Toefjes en zijn vriendjes moeten.
Huppertsgod speelt er nu ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Berghuis uitschakelen en ze zijn niets.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik mis Toine van Pepperstreet bij de samenvattingen. Jack doet dit zo kutDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
VERGEET DE TANK(OVIC) NIET
Elke dag![]()
Laat niet zienquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:57 schreef Rijst het volgende:
heb echt weer zo'n gruwelijke team gemaakt maar zal hem vast over een paar uur verkopen.![]()
Nergensquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ben iig blij met Ajax - PSV volgende week en daarna Vitesse thuis, weten we meteen waar we staan![]()
quote:
Elke dag![]()
Na wedstrijden tegen Ajax en Vitesse weet je beter hoe je je kansen kunt inschatten dan na wedstrijden tegen Sankt polten, Willem 2 en NAC jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof je daar nu al wat van kan zeggen.![]()
![]()
![]()
Elke dag![]()
vitesse kan je altijd nog geflatteerd van winnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Na wedstrijden tegen Ajax en Vitesse weet je beter hoe je je kansen kunt inschatten dan na wedstrijden tegen Sankt polten, Willem 2 en NAC jaPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je moet dan ook niet enkel naar het scorebord kijkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vitesse kan je altijd nog geflatteerd van winnen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hoezo? PSV kennende hebben ze het tegen Sankt Polten net zo moeilijk als tegen Ajax.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Na wedstrijden tegen Ajax en Vitesse weet je beter hoe je je kansen kunt inschatten dan na wedstrijden tegen Sankt polten, Willem 2 en NAC jahttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
okquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:04 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hoezo? PSV kennende hebben ze het tegen Sankt Polten net zo moeilijk als tegen Ajax.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En de goal.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vind ik niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Na wedstrijden tegen Ajax en Vitesse weet je beter hoe je je kansen kunt inschatten dan na wedstrijden tegen Sankt polten, Willem 2 en NAC ja![]()
Boateng, beste verdediger uit het spel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:08 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
kost wat hebbie ook wat
Wat een achterlijke prijs hebben gasten zoals De Bruyne en Boateng zegquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:08 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
kost wat hebbie ook wat
Elke dag![]()
weinig in packs gezeten, de bruyne is bijna net zo duur als TOTS mandzukicquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat een achterlijke prijs hebben gasten zoals De Bruyne en Boateng zeg
#FreeTrapz![]()
Ohja, de Bruyne niet in een TOTW gezeten natuurlijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
weinig in packs gezeten, de bruyne is bijna net zo duur als TOTS mandzukicDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: