SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast leent dit topicdeel zich er voor om Thadcastle te adoreren. Wees niet verlegen!Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:41 schreef Toefjes het volgende:
Ik zag op mijn gsm in de FUT app dat Rijst een wedstrijd gewonnen had
Gefeliciteerd Rijst![]()
![]()
![]()
![]()
Holy shitquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:44 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga deze denk ik even undercutten![]()
![]()
gekocht voor 9 ofzo tochquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:44 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga deze denk ik even undercutten
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ZivkogollllllllllAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Toch 3 keer kijken met zo'n telefoon app of je echt geen nulletje te weinig invult![]()
14.75 miljoen. Wie m wilt mag hem hebben![]()
![]()
als je naar het grafiekje kijkt staat er regelmatig geen een op de markt er is maar 1 gek nodigquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
8.85 miljoen. Maar ik zal vast niet de enige zijn met dit lumineuze idee![]()
verkoop nog regelmatig robben of neuer voor 300K boven laagste BIN, heb zelfs 80 cech's weten te slijten 1K plus laagste BIN
#FreeTrapz![]()
Tering hequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:50 schreef Toefjes het volgende:
Toch 3 keer kijken met zo'n telefoon app of je echt geen nulletje te weinig invult![]()
14.75 miljoen. Wie m wilt mag hem hebben![]()
![]()
wel goed afgemaakt voor een verdedigerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:50 schreef rolls-reus het volgende:
Die dier verdiend wel een hele flinke pace upgrade zeg![]()
![]()
Van Aanholt ook een assist
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Spanning tijdens de werkdag in elk gevalquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je naar het grafiekje kijkt staat er regelmatig geen een op de markt er is maar 1 gek nodig![]()
verkoop nog regelmatig robben of neuer voor 300K boven laagste BIN, heb zelfs 80 cech's weten te slijten 1K plus laagste BIN![]()
![]()
Precies zoals ik het op fifa ook altijd doequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wel goed afgemaakt voor een verdediger![]()
![]()
Kanequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Koop ronaldo nou eens als ibra verkocht isquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Spanning tijdens de werkdag in elk geval![]()
![]()
op hoeveel miljoenen staat je teller nuquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Spanning tijdens de werkdag in elk geval![]()
hier nog 700K aan cash daar kan je echt net niets mee kopen tegenwoordig
#FreeTrapz![]()
kan je een zooitje legends mee kopen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
op hoeveel miljoenen staat je teller nu![]()
oh wacht![]()
![]()
![]()
als ik toch een een xbox had iddquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan je een zooitje legends mee kopen.
oh wacht![]()
had ik een hele serie legends gehaald
#FreeTrapz![]()
Arsenal FC @Arsenal · 2m
#Arsenal team to play Palace: Szczesny, Debuchy, Koscielny, Chambers, Gibbs, Arteta, Wilshere, Ramsey, Alexis, Cazorla, Sanogo #AFCvCPFC
Arsenal FC @Arsenal · 1m
#Arsenal subs: Martinez, Monreal, Coquelin, Rosicky, Oxlade-Chamberlain, Campbell, Giroud #AFCvCPFCAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog maar even wachten met Sanchez te verkopen dus.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:58 schreef Tim86 het volgende:
Arsenal FC @Arsenal · 2m
#Arsenal team to play Palace: Szczesny, Debuchy, Koscielny, Chambers, Gibbs, Arteta, Wilshere, Ramsey, Alexis, Cazorla, Sanogo #AFCvCPFC
Arsenal FC @Arsenal · 1m
#Arsenal subs: Martinez, Monreal, Coquelin, Rosicky, Oxlade-Chamberlain, Campbell, Giroud #AFCvCPFC![]()
Lucasquote:
Al is Payet ook een baasje
En je gaat toch niet echt die versie van Luiz halen he?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wacht even en je kan SIF Lucas regelen.quote:http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Kinderscheids bakt er weinig vanquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind Ronaldo niet zo'n aardige kerel, dat houdt me tegenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:53 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Koop ronaldo nou eens als ibra verkocht is
Maar veel miljoen hebben is wel leukquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
op hoeveel miljoenen staat je teller nu![]()
Het team:
Hier moet een 522K van af omdat Robben niet verhandelbaar is. Heb nog een TOTS de Rossi en een IF Armero. En 696K cash. En 467 squad fitness dingetjes![]()
en dat is dan ex, ibra? die is al 10 ofzo of is de rest maar 4 miljoen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind Ronaldo niet zo'n aardige kerel, dat houdt me tegen
[..]
Maar veel miljoen hebben is wel leuk
Het team:
[ afbeelding ]
Hier moet een 522K van af omdat Robben niet verhandelbaar is. Heb nog een TOTS de Rossi en een IF Armero. En 696K cash. En 467 squad fitness dingetjes
valt het nog mee dacht dat je echt al het dubbele van mij had inmiddels.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja. Al stond Ibra een paar momenten eerder op 14.9 miljoen, dus heel veel waarde aan dat getal kun je niet echt hechten. Heb er idd voor gekozen 1 bazenteam te maken. Misschien nog een leuk teampje erbij met Neymar ofzo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en dat is dan ex, ibra? die is al 10 ofzo of is de rest maar 4 miljoen?
valt het nog mee dacht dat je echt al het dubbele van mij had inmiddels.![]()
en dan waarschijnlijk nog een miljoen aan consumables in de club of heb je niet zo heel veel buiten die squad fitness om ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Al stond Ibra een paar momenten eerder op 14.9 miljoen, dus heel veel waarde aan dat getal kun je niet echt hechten. Heb er idd voor gekozen 1 bazenteam te maken. Misschien nog een leuk teampje erbij met Neymar ofzo.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lucas
Al is Payet ook een baasje
En je gaat toch niet echt die versie van Luiz halen he?Nee die is veel te duurquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:02 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Wacht even en je kan SIF Lucas regelen.![]()
Sif Lucas zal ook wel duur worden denk ik.![]()
We hadden niet alleen spelers moeten traden maar ook gewoon FUT coins
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
xbox was het mogelijk geweest jequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:33 schreef Tim86 het volgende:
We hadden niet alleen spelers moeten traden maar ook gewoon FUT coinsPS was je er weinig mee opgeschoten denk ik.
(of dat kan nog... je weet het niet)
#FreeTrapz![]()
Achterin wordt er geschutterd en voorin schiet Depay elke bal blind op doel, ja het seizoen is weer begonnen.![]()
Goeie jinxquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:50 schreef DutchSL het volgende:
Achterin wordt er geschutterd en voorin schiet Depay elke bal blind op doel, ja het seizoen is weer begonnen.
thanks boi
IF Wijn make it hepppen iam going to be heppy![]()
Is nu ook een vedette na het WKquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:56 schreef DutchSL het volgende:
Wijnaldum speelt wel goed ja, ook buiten de goal om.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |