SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast leent dit topicdeel zich er voor om Thadcastle te adoreren. Wees niet verlegen!Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:41 schreef Toefjes het volgende:
Ik zag op mijn gsm in de FUT app dat Rijst een wedstrijd gewonnen had
Gefeliciteerd Rijst![]()
![]()
![]()
![]()
Holy shitquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:44 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga deze denk ik even undercutten![]()
![]()
gekocht voor 9 ofzo tochquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:44 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga deze denk ik even undercutten
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ZivkogollllllllllAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Toch 3 keer kijken met zo'n telefoon app of je echt geen nulletje te weinig invult![]()
14.75 miljoen. Wie m wilt mag hem hebben![]()
![]()
als je naar het grafiekje kijkt staat er regelmatig geen een op de markt er is maar 1 gek nodigquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
8.85 miljoen. Maar ik zal vast niet de enige zijn met dit lumineuze idee![]()
verkoop nog regelmatig robben of neuer voor 300K boven laagste BIN, heb zelfs 80 cech's weten te slijten 1K plus laagste BIN
#FreeTrapz![]()
Tering hequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:50 schreef Toefjes het volgende:
Toch 3 keer kijken met zo'n telefoon app of je echt geen nulletje te weinig invult![]()
14.75 miljoen. Wie m wilt mag hem hebben![]()
![]()
wel goed afgemaakt voor een verdedigerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:50 schreef rolls-reus het volgende:
Die dier verdiend wel een hele flinke pace upgrade zeg![]()
![]()
Van Aanholt ook een assist
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Spanning tijdens de werkdag in elk gevalquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je naar het grafiekje kijkt staat er regelmatig geen een op de markt er is maar 1 gek nodig![]()
verkoop nog regelmatig robben of neuer voor 300K boven laagste BIN, heb zelfs 80 cech's weten te slijten 1K plus laagste BIN![]()
![]()
Precies zoals ik het op fifa ook altijd doequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wel goed afgemaakt voor een verdediger![]()
![]()
Kanequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Koop ronaldo nou eens als ibra verkocht isquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Spanning tijdens de werkdag in elk geval![]()
![]()
op hoeveel miljoenen staat je teller nuquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Spanning tijdens de werkdag in elk geval![]()
hier nog 700K aan cash daar kan je echt net niets mee kopen tegenwoordig
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |