Ik ben overigens nog nooit vreemdgegaan hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:50 schreef Forbry het volgende:
[..]
Op dit vlak (blijkbaar) niet. Verder zou ik het niet weten.
*zet een krul en plakt een heel mooi stickertje in het schriftje van theunderdog*quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ben overigens nog nooit vreemdgegaan hoor.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:19 schreef Forbry het volgende:
[..]
*zet een krul en plakt een heel mooi stickertje in het schriftje van theunderdog*
Isis is het hier natuurlijk mee eens.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:31 schreef isis0987 het volgende:
moet kunnen
tenzij je een vrouw en kinderen hebt (of man) en je elke maand op vakantie gaat
Natuurlijk?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:12 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Isis is het hier natuurlijk mee eens.
wordquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Vind ik totaal niet autistisch, ben het helemaal met je eens. Ik vind vreemdgaan zo'n onzin, als je andere mensen wilt neuken begin dan geen relatie.
Als je partner er op wat voor manier dan ook achter komt, of je het nou wel of niet in de hand hebt, dan zal je partner er ongelukkig van worden. Iets doen waar je partner ongelukkig van wordt is toch negatief?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er is sowieso iemand die plezier beleefd.
En de ander weet van niets (als de vreemdganger het goed speelt). Ik zie dus eigenlijk niets dat negatief zou zijn.
Voor mensen die hun partner niet willen kwetsen wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:17 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Als je partner er op wat voor manier dan ook achter komt, of je het nou wel of niet in de hand hebt, dan zal je partner er ongelukkig van worden. Iets doen waar je partner ongelukkig van wordt is toch negatief?
Dus mensen die vreemdgaan --> willen hun partner wel kwetsen --> vinden ze zelf niet negatief?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Voor mensen die hun partner niet willen kwetsen wel.
Maar niet iedereen heeft die morele denkwijze.
Ik zeg gewoon dat vreemdgaan niet per definitie negatief is, meer niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:29 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dus mensen die vreemdgaan --> willen hun partner wel kwetsen --> vinden ze zelf niet negatief?
Snap wel dat het gebeurd, maar die mensen houden gewoon hun bek en vinden het lekker voor hunzelf. Maar ze weten donders goed dat het negatief is naar hun partner. Echter kiezen ze er bewust voor, maar ze hopen met man en macht dat het niet uitkomt. Dat laatste klinkt ook negatief.
Ik weet niet of ieder mooi exemplaar van het andere geslacht hetzelfde denkt op dat gebied. Ik zou zeggen: proefondervindelijk vaststellen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:35 schreef Werkman het volgende:
Je bent alleen op vakantie zonder je vaste partner en je komt een uitzonderlijk mooi exemplaar van het andere geslacht tegen. Met een drankje op of het één of ander mag het dan?
Ik zou het thuis vertellen, maar ik heb dan ook geen gezeik thuis. De meesten zullen dat wel hebben. Dan lijkt mij dat thuis vertellen al weer iets minder voor de hand liggen. En daarmee kun je je afvragen of het om te beginnen al een goed idee was om te neuken buiten de deur.quote:Thuis lekker niet vertellen? Of juist wel?
Ja ok, maar dat is een hele simpele redenatie. Dan kun je alles wel kapot relativeren, IS vind mensen verkrachten en vermoorden omdat ze een ander geloof hebben ook moreel prima.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat vreemdgaan niet per definitie negatief is, meer niet.
Dat het voor de meeste mensen wel negatief is is irrelevant.
Klopt, verkrachting en moord is dan ook niet voor iedereen verkeerd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat is een hele simpele redenatie. Dan kun je alles wel kapot relativeren, IS vind mensen verkrachten en vermoorden omdat ze een ander geloof hebben ook moreel prima.
Dan zijn we snel klaar met de discussie.
Ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:46 schreef Goejedag het volgende:
Is dit zo een soort topic waar wij dit voor jou mogen beslissen TS?
Als je gewoon discreet bent komt het niet uit. Of je moet met je dronken kop stoer gaan lopen praten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:29 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dus mensen die vreemdgaan --> willen hun partner wel kwetsen --> vinden ze zelf niet negatief?
Snap wel dat het gebeurd, maar die mensen houden gewoon hun bek en vinden het lekker voor hunzelf. Maar ze weten donders goed dat het negatief is naar hun partner. Echter kiezen ze er bewust voor, maar ze hopen met man en macht dat het niet uitkomt. Dat laatste klinkt ook negatief.
Mwau, de ander kan ook zijn bek voorbij praten he.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je gewoon discreet bent komt het niet uit. Of je moet met je dronken kop stoer gaan lopen praten.
Dit en er kan altijd een situatie ontstaan dat iets het daglicht ziet zonder dat je er 100% controle over hebt. Het is gewoon onzin om te denken dat zoiets nooit maar dan ook nooit zou uitkomen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mwau, de ander kan ook zijn bek voorbij praten he.
Ahja, er zullen vast en zeker mensen die het voor elkaar krijgen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:32 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dit en er kan altijd een situatie ontstaan dat iets het daglicht ziet zonder dat je er 100% controle over hebt. Het is gewoon onzin om te denken dat zoiets nooit maar dan ook nooit zou uitkomen.
Zie mijn reactie hierboven en tevens weet je dat je iets hebt gedaan waar je partner ongelukkig van word, ik zou mij dan wel schuldig voelen. Dus het gaat wat mij betreft verder dan gewoon je bek houden. Al lijkt het mij best wel eens lekker een andere poes te benutten, maar dat geheel terzijde en doe het dus om de bovengenoemde reden dus nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je gewoon discreet bent komt het niet uit. Of je moet met je dronken kop stoer gaan lopen praten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |