Ga jij nou maar wat extra lessen argumenteren en grammatica volgen. Heb je je middelbare school wel afgerond?quote:
1: Nee.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:06 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Ga jij nou maar wat extra lessen argumenteren en grammatica volgen. Heb je je middelbare school wel afgerond?
Als jouw partner achter je leugens en bedrog komt zal hij/zij gewoon haar schouders ophalen of positief reageren? Mag jouw partner ook gewoon "vreemdgaan" van jou? In beide gevallen betekent een "nee" dat vreemdgaan een negatieve connotatie heeft. Het doet er dan niet meer toe of jij vreemdgaan -voor jezelf- wel vindt kunnen...quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jawel, iedereen heeft zijn eigen morele kompas.
Moorden vind ik verkeerd.
Waarom zou in godsnaam dat laatste er niet toe doen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:07 schreef Forbry het volgende:
[..]
Als jouw partner achter je leugens en bedrog komt zal hij/zij gewoon haar schouders ophalen of positief reageren? Mag jouw partner ook gewoon vreemdgaan van jou? In beide gevallen betekent een "nee" dat vreemdgaan een negatieve connotatie heeft. Het doet er dan niet meer toe of jij vreemdgaan -voor jezelf- wel vindt kunnen...
Ik niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zeker weten? Dat is je definitieve antwoord? Ik vind 20 maar negatief.
Doe geen moeite Forbry.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:07 schreef Forbry het volgende:
[..]
Als jouw partner achter je leugens en bedrog komt zal hij/zij gewoon haar schouders ophalen of positief reageren? Mag jouw partner ook gewoon "vreemdgaan" van jou? In beide gevallen betekent een "nee" dat vreemdgaan een negatieve connotatie heeft. Het doet er dan niet meer toe of jij vreemdgaan -voor jezelf- wel vindt kunnen...
"Connotatie" houdt gewoon een zekere mate van objectiviteit in... jouw visie is duidelijk zo subjectief als de neten, puur vanuit je klootzakkerige zelf geredeneerd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom zou in godsnaam dat laatste er niet toe doen?
Dat kan best wel eens kloppen inderdaad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:11 schreef Forbry het volgende:
[..]
"Connotatie" houdt gewoon een zeker mate van objectiviteit is... jouw visie is duidelijk zo subjectief als neten, puur vanuit je klootzakkerige zelf geredeneerd.
Fijn. Ga ik nu weer even wat anders doen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat kan best wel eens kloppen inderdaad.
Dit is dezelfde gozer die beweert dat het hebben van kinderen egoistisch is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:11 schreef Forbry het volgende:
[..]
"Connotatie" houdt gewoon een zeker mate van objectiviteit in... jouw visie is duidelijk zo subjectief als neten, puur vanuit je klootzakkerige zelf geredeneerd.
Oehhh... stalk stalk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:12 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Dit is dezelfde gozer die beweert dat het hebben van kinderen egoistisch is.
Wat doe je op dit forum eigenlijk? Kan me moeilijk voorstellen dat jij ooit een relatie hebt gehad. En het begrip liefde schijn je ook niet te kennen.quote:
Jawel, ik heb een relatie met mijn computer, koelkast en toilet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:13 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Wat doe je op dit forum eigenlijk? Kan me moeilijk voorstellen dat jij ooit een relatie hebt gehad.
dat is het ook.. want de meeste mensen nemen kinderen zodat ze betere plekken krijgen in het vliegtuig, eerder aan boord mogen en meer bagage mee mogen meenemen...quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:12 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Hij is pas 20, weet niet beter joh.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:12 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
de gemiddelde Fokker...quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jawel, ik heb een relatie met mijn computer, koelkast en toilet.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jawel, ik heb een relatie met mijn computer, koelkast en toilet.
Jij hebt vast een goede jeugd gehad... Bijna medelijden met je.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:15 schreef Parzival het volgende:
[..]
dat is het ook.. want de meeste mensen nemen kinderen zodat ze betere plekken krijgen in het vliegtuig, eerder aan boord mogen en meer bagage mee mogen meenemen...
Ik heb een fantastische jeugd gehad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:17 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt vast een goede jeugd gehad... Bijna medelijden met je.
gaat die mij quoten + een 20 jarige.. waarbij in mijn post de sarcasme er wel vanaf spat volgens mij..quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:17 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt vast een goede jeugd gehad... Bijna medelijden met je.
ik zal volgende keer #sarcasme erbij zetten..quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:18 schreef Teydelyk het volgende:
Er is geen liefde in de wereld zo onvoorwaardelijk als de liefde van een moeder voor haar kind. Hier durven beweren dat die vrouwen alleen kinderen hebben genomen om goedkoop met het vliegtuig te kunnen...
Je hebt zulke domme opmerkingen gemaakt dat ik niet meer kan zeggen of je serieus of sarcastisch bent.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:18 schreef Parzival het volgende:
[..]
gaat die mij quoten + een 20 jarige.. waarbij in mijn post de sarcasme er wel vanaf spat volgens mij..
ik????? je verward me met UnderDog!quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:19 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Je hebt zulke domme opmerkingen gemaakt dat ik niet meer kan zeggen of je serieus of sarcastisch bent.
Toch nog even ter aanvulling: jouw "goedpraterij" (want meer dan dat is het echt niet) is zelfs niet eens echt subjectief te noemen. Het is namelijk "eenzijdig subjectief". Alleen vanuit jezelf naar de ander toe vind je het wel o.k, NIET vanuit je partner naar jou toe. Dat laatste maakt toch echt dat het óók voor jou dus een negatieve connotatie heeft, ook al beweer je zo "stoer" van niet. Dacht je er anders over, dan zou je wel een open relatie aangaan (en dan hebben we het dus niet meer over "vreemdgaan" op de manier waarop de meeste mensen die term gebruiken).quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat kan best wel eens kloppen inderdaad.
Een open-relatie...quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:35 schreef Forbry het volgende:
[..]
Toch nog even ter aanvulling: jouw "goedpraterij" (want meer dan dat is het echt niet) is zelfs niet eens echt subjectief te noemen. Het is namelijk "eenzijdig subjectief". Alleen vanuit jezelf naar de ander toe vind je het wel o.k, NIET vanuit je partner naar jou toe. Dat laatste maakt toch echt dat het óók voor jou dus een negatieve connotatie heeft, ook al beweer je zo "stoer" van niet. Dacht je er anders over, dan zou je wel een open relatie aangaan (en dan hebben we het dus niet meer over "vreemdgaan" op de manier waarop de meeste mensen die term gebruiken).
Jij zit in een open relatie, toch? Stel jou partner heeft seks met iemand anders (met jouw toestemming dus). Noem je het dan nog steeds vreemdgaan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:39 schreef erodome het volgende:
Als je vantevoren erover gesproken hebt met je partner en op 1 lijn ligt daarin mag het ja. Durf je dat niet te bespreken dan ken je het antwoord eigenlijk al.
Het leven kan soms best simpel zijn.
Nee, natuurlijk niet...quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:40 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Jij zit in een open relatie, toch? Stel jou partner heeft seks met iemand anders (met jouw toestemming dus). Noem je het dan nog steeds vreemdgaan?
Nee.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:40 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Jij zit in een open relatie, toch? Stel jou partner heeft seks met iemand anders (met jouw toestemming dus). Noem je het dan nog steeds vreemdgaan?
Jij loopt hier een paar pagina's lang het tegenovergestelde te beweren, of je weet niet wat het woord connotatie betekent.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je vraag was zo dom dat ik wel even moest antwoorden.
Jouw visie (als dat écht jouw visie isquote:
Jawel hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:46 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Jij loopt hier een paar pagina's lang het tegenovergestelde te beweren, of je weet niet wat het woord connotatie betekent.
Ik ben inderdaad geen fijn persoon.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:47 schreef Forbry het volgende:
[..]
Jouw visie (als dat écht jouw visie is) is dus eigenlijk niet objectief én niet (geheel) subjectief. Wat is die visie dan wél? Een bewijs dat je -in ieder geval op dit vlak- gewoon een hypocriete, liegende en bedriegende klootzak bent (als je daadwerkelijk vreemdgaat). Niet meer en niet minder.
Wil je (op dit vlak) geen hypocriete, liegende en bedriegende klootzak (meer) zijn, dan voor een open relatie gaan inderdaad
Hopelijk dringt wel goed tot je door, dat dat inhoudt dat jouw partner dan ook seks met anderen mag hebben
Op dit vlak (blijkbaar) niet. Verder zou ik het niet weten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad geen fijn persoon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |