Ja, zeker, gewoon lekker aanvallen! Al is het op een marathon wel gevaarlijk, je loopt een minuutje niet makkelijk dicht, maar als hij echt in elkaar klapt verliest hij gerust 5 mins de laatste 7 km of zo...quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel mooi, gewoon lekker aanvallen ipv als een mak schaap meelopen en 7e worden
En dan heeft ie die klim nog te gaan, dat gaat ie nooit halenquote:
Het is te hopen dat hij een paar kwartjes bij zich heeft.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan heeft ie die klim nog te gaan, dat gaat ie nooit halen
Godverquote:Op zondag 17 augustus 2014 10:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is te hopen dat hij een paar kwartjes bij zich heeft.
Ik schakel net weer in. Laatste keer dat ik keek Raymaekers 23 en die Scheur ofzo was 63.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:53 schreef Max23 het volgende:
Raymaekers is ook weg gezakt
Nou ja, hij kon zijn groepje niet meer volgen, maar heeft wel weer anderen ingehaald die te snel zijn gestart.
Hij lag een tijdlang 18/19, maar de mannen bij wie hij zat naar 30km (3 man) lopen nu een minuut voor hemquote:Op zondag 17 augustus 2014 10:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik schakel net weer in. Laatste keer dat ik keek Raymaekers 23 en die Scheur ofzo was 63.
Na 35 KMquote:Op zondag 17 augustus 2014 10:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij lag een tijdlang 18/19, maar de mannen bij wie hij zat naar 30km (3 man) lopen nu een minuut voor hem
Je kunt max twee marathons per jaar lopen. Zij hebben dus voor andere marathons gekozen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom loopt Hugo van den Broek trouwens niet? Of Choukoud en Butter?
Zijn laatste race van zijn carrière en hij loopt in eigen landquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:12 schreef DeeBee het volgende:
Vlag aanpakken voor de 4e en 5e plaats.
Van Röthlin is het wel verdiend ja, heeft toch een schitterende carrière achter de rug en inderdaad het afscheid voor eigen publiek.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zijn laatste race van zijn carrière en hij loopt in eigen land
Dit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:11 schreef DeeBee het volgende:
PR'tje op dit parcours, niks mis mee.
Sterke tijd hier.
Die zit sowieso ontzettend te slapen al heel de race.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:21 schreef de_boswachter het volgende:
Sow, de commentator zag het een minuut later
Is niet de eerste bij de NOS.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die zit sowieso ontzettend te slapen al heel de race.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |