dan moet ik 1 kilo als hele blok erin flikkeren. Nee ik heb dit gekocht voor meerdere dagen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:30 schreef LasTeR het volgende:
Stop het in een waterdichte zak en leg het in lauw water. Hierdoor komt het sneller op temperatuur.
Daarbij kun je gehakt prima bakken als het bevroren is, gewoon op laag vuur en losrullen.
Dan had je het in stukken in moeten vriezen. Wil je het nu laten ontdooien en dan de rest weer invriezen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:32 schreef katindeboom het volgende:
[..]
dan moet ik 1 kilo als hele blok erin flikkeren. Nee ik heb dit gekocht voor meerdere dagen.
nee daarom ontdooien in koelkast. tip van oma, ik was vijf, altijd onthouden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:32 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dan had je het in stukken in moeten vriezen. Wil je het nu laten ontdooien en dan de rest weer invriezen?
Doodverwensing?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:33 schreef BlueMage het volgende:
Gooi 't ff in de magnetron op de ontdooistand?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:31 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Stop het in de magnetron
is geen schepijs.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:33 schreef BlueMage het volgende:
Gooi 't ff in de magnetron op de ontdooistand?
Ja nou zo'n hoedje van aluminiumfolie dat te strak zit is ook heel gevaarlijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doodverwensing?
http://jessevandervelde.c(...)het-steeds-weer-aan/
Hoedje van lood helpt beter tegen die 2,4 ghz straling.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja nou zo'n hoedje van aluminiumfolie dat te strak zit is ook heel gevaarlijk.![]()
Ik begrijp nooit zo goed waarom een mens meer nodig zou hebben als knackerbrod met pindakaas en een appeltje voor de vitamientjes.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:37 schreef eend112 het volgende:
Ik heb ook zo'n godganse tering hekel aan eten invriezen. Gewoon koelkast.
Koud water is beter.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:30 schreef LasTeR het volgende:
Stop het in een waterdichte zak en leg het in lauw water. Hierdoor komt het sneller op temperatuur.
Daarbij kun je gehakt prima bakken als het bevroren is, gewoon op laag vuur en losrullen.
Westerse wereld halloquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit zo goed waarom een mens meer nodig zou hebben als knackerbrod met pindakaas en een appeltje voor de vitamientjes.
Een halve bak was beter geweest?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:39 schreef Etcetera het volgende:
Welke fuckwit gooit dan ook een volledige bak gehakt in de vriezer.
Sja als je de hele dag beetje onder je rieten tentje ligt te rotten te alah ahkbarren heb je ook niet veel nodig neequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit zo goed waarom een mens meer nodig zou hebben als knackerbrod met pindakaas en een appeltje voor de vitamientjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |