Nee, maar als ik het op mijn werk doe komt dat zo raar over..quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:25 schreef Solo14 het volgende:
Je hoeft niet 24/7 bij elkaar te zijn lijkt mij.
In de trein, daar kan het ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:25 schreef Werkman het volgende:
[..]
Nee, maar als ik het op mijn werk doe komt dat zo raar over..
Heeft zij niks te doen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:25 schreef Werkman het volgende:
[..]
Nee, maar als ik het op mijn werk doe komt dat zo raar over..
Wat heeft masturberen nou met seks te maken?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:27 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom masturbeer je als je ook seks kan hebben, is ze echt zo lelijk? Maak het dan gewoon uit.
Maar wie speelt er nou Solitaire, dat is toch fucking saai en zonde van je tijd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:30 schreef Werkman het volgende:
[..]
Wat heeft masturberen nou met seks te maken?
Solitaire toch ook geen moer met poker?
Als je met poker verliest, kan je beter solitaire gaan spelen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar wie speelt er nou Solitaire, dat is toch fucking saai en zonde van je tijd.
Hallo Ryan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar wie speelt er nou Solitaire, dat is toch fucking saai en zonde van je tijd.
Nee je moet gewoon beter worden met poker of gewoon helemaal stoppen met kaartspellen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:40 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Als je met poker verliest, kan je beter solitaire gaan spelen.
Naja, op zich faal ik nog steeds, maar ben veel minder verslaafd dan 2 jaar geleden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hallo Ryan.
Hoe staat het met je /nofap/ ?
Ditquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:22 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Je chick moet wel echt heel lelijk zijn als je liever masturbeert dan dat je der neukt.
En natuurlijk ditquote:
Maar wat als ts niet beter wilt worden in poker, maar toch de drang heeft om kaartspellen te spelen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon beter worden met poker of gewoon helemaal stoppen met kaartspellen.
Dan vind ik hem maar een sukkel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:10 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Maar wat als ts niet beter wilt worden in poker, maar toch de drang heeft om kaartspellen te spelen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |