abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143677545
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:50 schreef Mevr_Mus het volgende:
Bijna is het hier trouwens DE dag, zijn derde verjaardag O+ We vieren het heel klein om het niet te overweldigend te maken, maar ik wil wel dat het voor S. een echt feest wordt :Y Hebben jullie nog geniale feesttips voor deze eerste verjaardag die hij zo bewust beleeft?
Wat wij elk jaar weer doen is wachten met de taart totdat alle familie er is.En dan met zijn allen tegelijk zingen. Op en top genieten altijd.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 20:24:25 #127
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_143678005
Jullie peutergym klinkt leuk Bitterend!

quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 20:02 schreef ferrari_rood het volgende:

Kletsen jullie peuters ook de hele dag? Ean houdt geen seconde d'r mond dicht tenzij we vreemde bij zijn dan zegt ze niks.
Jep :') En hij heeft het eindeloze vragen ontdekt...

"Wat ben je aan het doen mam?"
"Ik maak een brood"
"Wat ben je nog meer aan het doen dan? Je bent ook aan het staan hè? Welke kleur is jouw broodje? En waar komt die vandaan dan?"

:7

En taart en zingen doen we idd als de opa's en oma's er zijn Bar! Hij krijgt een chocoladetaart met drie roze kaarsjes zoals hij zo graag wil :D En hij hoopt dat Sinterklaas ook op z'n feest komt :X Ik heb hem uitgelegd dat dat niet kan, maar bedacht me vanmiddag toen ik op zolder een rol sintpapier tegen kwam dat Sinterklaas natuurlijk wel een cadeautje met de post kan sturen :+ *voorpret*
Oude (on)bekende.
pi_143678155
:D Hij zal het vast fantastisch vinden Mus.

Ik vind het jammer dat wij niet meer dan 4 mensen tegelijk kunnen hebben hier voor een verjaardag. Toen ze 1 werd kwam de hele familie en dat was zoooo krap dus toen ze 2 werd alleen oma en opa. Maar met 3 wil ik toch wel graag de hele familie :{
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_143678220
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 20:27 schreef bitterend het volgende:
:D Hij zal het vast fantastisch vinden Mus.

Ik vind het jammer dat wij niet meer dan 4 mensen tegelijk kunnen hebben hier voor een verjaardag. Toen ze 1 werd kwam de hele familie en dat was zoooo krap dus toen ze 2 werd alleen oma en opa. Maar met 3 wil ik toch wel graag de hele familie :{
zaaltje huren? speeltuin afhuren?
pi_143678258
Oh heerlijk die voorpret voor de verjaardag! Lijkt me erg leuk als ze er zelf ook zo mee bezig zijn.

Die heerlijke peuterverhalen O+. Hier hoor ik nogal vaak "Nou zeg! Dat is raar!" :'). Oud wijf.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_143678328
Peutrrgym is hier alleen op mijn werkdagen of op de al drukke zaterdagochtend :{. Ben ik verdorie 2 dagen vrij doordeweeks, is er op die dagen niks. Het klinkt erg leuk!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_143678460
FR ja dat is een idee! dankje :*

Phaidra O+ schattig. Ja hier ook dus op vrijdag peutergym en dans daarom dat ik naar Purmerend moet rijden. Daar is het op donderdag..
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 21:02:10 #133
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_143679667
Als ik binnen kom met iets (maakt niet uit wat) "Wat is dat dan weer?" Dat weer er achter ook... :P
Dus ja, hier wordt ook flink gekletst. Alhoewel ik haar veel vaker nu niet lijk te verstaan? Alsof ze te snel probeert te gaan ofzo? Hier is het ook vaak nog dat ze "uit in de bed" moet. (Uit haar bed, maar gebruikt ze "in" er tussen? :? Raar kind.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_143680469
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 20:24 schreef Mevr_Mus het volgende:
Jullie peutergym klinkt leuk Bitterend!

[..]

Jep :') En hij heeft het eindeloze vragen ontdekt...

"Wat ben je aan het doen mam?"
"Ik maak een brood"
"Wat ben je nog meer aan het doen dan? Je bent ook aan het staan hè? Welke kleur is jouw broodje? En waar komt die vandaan dan?"

:7

En taart en zingen doen we idd als de opa's en oma's er zijn Bar! Hij krijgt een chocoladetaart met drie roze kaarsjes zoals hij zo graag wil :D En hij hoopt dat Sinterklaas ook op z'n feest komt :X Ik heb hem uitgelegd dat dat niet kan, maar bedacht me vanmiddag toen ik op zolder een rol sintpapier tegen kwam dat Sinterklaas natuurlijk wel een cadeautje met de post kan sturen :+ *voorpret*
Afgelopen jaar werd Roy toegezongen door bijna 50 personen. Roy straalde en genoot intens
pi_143680633
Hier wordt ook al flink gekletst :D
"Papa poepen ja ?" :D
"Mam deur open maken ?" Na een half uur met haar knuffels te hebben gepraat. "Meisje, kleine beer, ja grote beer, nee nee....."
Echte begin peuter zinnetjes O+

Tsja Phaidra, lastig ! Maar ach, net als Kyara schreef, veel kun je elders ook. Het is ook een trend om je kind op veel clubjes te doen................ goud geld !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_143680751
Mus: laat iemand filmen !!! Das zo waardevol. Voor hem straks maar ook voor jullie. Je mist toch veel op zo'n dag
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_143682552
Ohh, dat Sint een cadeautje stuurt! Wat gaaf, dat zal hij vast helemaal geweldig vinden. :D O+

Hier neem ik J. mee naar peutergym. Soms blijven we, omdat het eigenlijk de bedoeling is dat ouders ook weer gaan.
J. In de draagdoek en dan gaan we een wandeling maken of bij de bieb (zelfde gebouw) of winkels ernaast kijken. Laatste kwartier kijken we altijd mee met de gym.

Hier ook de hele dag door geklets en ook veel vragen. Op donderdag kletst hij bij de schoonmaakster de oren van haar hoofd. Heerlijk voor mij. :D ('wat ben je aan het doeeen? Wil je ook nog de wc schoonmaken? Zal ik even helpen met stofzuigen? Wil je met mij poetsen? Kijk mama, wij zijn de schoonmaakmeneren!'.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_143682654
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:20 schreef kleinzusje het volgende:

Echte begin peuter zinnetjes O+
Zo leuk. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_143683439
Ik overweeg ducttape voor mijn peuter.

Hij zit nu in de "oh neee!" fase. Echt een uitroep. Niet heel handig als je dan in de auto ineens "oooh neee!" van de achterbank hoor *schrik* en dat gevolgd door "een hoofdsteun!" }:| En sinds kort ook nog 2 echo's ernaast "ooteun" O+

Peutergym is hier ook zoiets Bitterend. Eerst met de bal spelen, dan een soort parcours met verschillende dingen, daarna nog een spelletje en afsluiten met liedjes zingen. Maar M ligt dus het liefst op de mat. En inderdaad niet heel duur maar ja, toos werkloos he ;) Dus dan ga ik liever een keer met alledrie naar Ballorig of zo. Dan kunnen ze allemaal los met klimmen en klauteren (en op de mat liggen).
pi_143700345
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 23:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mijn peuter had geen flauw idee, maar ik heb dan ook geen enkele sleutel van dat soort aan een sleutelbos zitten...
En de soortgelijke sleutel die bij het kastje in de eetkamer hoort ligt veilig in de la van datzelfde kastje.

Hij wist de fluitketel trouwens ook niet.... ja, dat ligt aan z'n gebrekkige opvoeding.
Het valt nog mee dat er geen cassettebandje bij staat.
Ik dacht dat het niet zoveel uitmaakte als ze het plaatje niet precies goed herkennen. Dacht het belangrijkste is dat ze er iets in herkennen en de woord/taalontwikkeling.

Rolletjes gemist.

Verjaardag hoort vind ik taart met de familie bij, zingen en cadeautjes.

Leuk de efteling! Wist trouwens niet dat het onder 4 jaar gratis was.

Peuter hier geeft steeds beter aan als hij moet plassen of poepen en houdt het dan ook tot op het potje. Soms doet hij wel het tegenovergestelde van wat hij zegt. Vandaag 3 poepjes op het potje en een klein plasje. /trotsemoedermodus

En laatst moest hij plassen, zet ik hem op het potje en ik wilde even terug naar binnen gaan om een hapje te pakken (was tijdens het eten). Zegt peuter: "Mama niet L zijn frietjes opeten". Ik moest er echt om lachen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:15:23 #141
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_143700699
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:17 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Afgelopen jaar werd Roy toegezongen door bijna 50 personen. Roy straalde en genoot intens
50 :D Jullie liever dan ik :+ Wij krijgen in totaal 12 gasten verspreid over ochtend en middag. Is voor onze peuter echt meer dan genoeg :Y
Oude (on)bekende.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:42:31 #142
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_143703797
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:15 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

50 :D Jullie liever dan ik :+ Wij krijgen in totaal 12 gasten verspreid over ochtend en middag. Is voor onze peuter echt meer dan genoeg :Y
wij huurden daarom een speeltuin af ;)
En iedereen op 1dag hardstikke fijn. En het was een heel geslaagd feestje.
Volgend jaar doen we het weer zo.
pi_143718453
Ik snap nu ook waarom ze het consultatiebureau soms consternatiebureau noemen :{
M is te zwaar volgens de (vervangende) cb arts. En als hij naar de basisschool gaat dan wordt hij als laatste gekozen en gepest ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zijn ogen zijn wel goed! *O*
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:09:27 #144
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_143718713
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 21:03 schreef Kyara het volgende:
Ik snap nu ook waarom ze het consultatiebureau soms consternatiebureau noemen :{
M is te zwaar volgens de (vervangende) cb arts. En als hij naar de basisschool gaat dan wordt hij als laatste gekozen en gepest ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zijn ogen zijn wel goed! *O*
Ach, dan kan hij troost zoeken bij S want die is ook te dik :+
Oude (on)bekende.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:09:46 #145
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_143718731
Nou ja zeg.....'t is toch prima zo :) Fijn dat zn ogen goed zijn iig ^O^
pi_143718739
:o
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_143718818
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 21:09 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Ach, dan kan hij troost zoeken bij S want die is ook te dik :+
Nee echt? Te stom!
pi_143719031
Die magere van mij gaat ook niet als eerste gekozen worden bij gym hoor. Een keer hard blazen en ze ligt om. Voor trefbal een goeie :')
Ze weegt nu al bijna anderhalf jaar hetzelfde. Soms er onder soms er net boven. Maar gemiddeld hetzelfde.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_143719317
M volgt echt keurig zijn lijntje. Er zitten wat rare uitschieters in zijn lengte maar dat komt omdat de assistente niet kan meten :')

Vandaag kwam ze uit op 92 cm. M stond helemaal krom.... Heb hem even goed gezet met zijn hakken tegen de muur en rechtop en toen was ie ineens 3 cm langer..... ja, zo kom je wel aan obese kindjes als je niet kunt meer :X 8)7

Stats waren trouwens 15,2 kg en 95 cm.
pi_143720308
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 21:03 schreef Kyara het volgende:
En als hij naar de basisschool gaat dan wordt hij als laatste gekozen en gepest ;(

Zei ze dat echt? Ik denk dat ik serieus een klacht zou indienen als ze zoiets over mijn kind zouden zeggen. Waar slaat dat op zeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')