Wat wij elk jaar weer doen is wachten met de taart totdat alle familie er is.En dan met zijn allen tegelijk zingen. Op en top genieten altijd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:50 schreef Mevr_Mus het volgende:
Bijna is het hier trouwens DE dag, zijn derde verjaardagWe vieren het heel klein om het niet te overweldigend te maken, maar ik wil wel dat het voor S. een echt feest wordt
Hebben jullie nog geniale feesttips voor deze eerste verjaardag die hij zo bewust beleeft?
Jepquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Kletsen jullie peuters ook de hele dag? Ean houdt geen seconde d'r mond dicht tenzij we vreemde bij zijn dan zegt ze niks.
zaaltje huren? speeltuin afhuren?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:27 schreef bitterend het volgende:
Hij zal het vast fantastisch vinden Mus.
Ik vind het jammer dat wij niet meer dan 4 mensen tegelijk kunnen hebben hier voor een verjaardag. Toen ze 1 werd kwam de hele familie en dat was zoooo krap dus toen ze 2 werd alleen oma en opa. Maar met 3 wil ik toch wel graag de hele familie
Afgelopen jaar werd Roy toegezongen door bijna 50 personen. Roy straalde en genoot intensquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:24 schreef Mevr_Mus het volgende:
Jullie peutergym klinkt leuk Bitterend!
[..]
JepEn hij heeft het eindeloze vragen ontdekt...
"Wat ben je aan het doen mam?"
"Ik maak een brood"
"Wat ben je nog meer aan het doen dan? Je bent ook aan het staan hè? Welke kleur is jouw broodje? En waar komt die vandaan dan?"
![]()
En taart en zingen doen we idd als de opa's en oma's er zijn Bar! Hij krijgt een chocoladetaart met drie roze kaarsjes zoals hij zo graag wilEn hij hoopt dat Sinterklaas ook op z'n feest komt
Ik heb hem uitgelegd dat dat niet kan, maar bedacht me vanmiddag toen ik op zolder een rol sintpapier tegen kwam dat Sinterklaas natuurlijk wel een cadeautje met de post kan sturen
*voorpret*
Zo leuk.quote:
Ik dacht dat het niet zoveel uitmaakte als ze het plaatje niet precies goed herkennen. Dacht het belangrijkste is dat ze er iets in herkennen en de woord/taalontwikkeling.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn peuter had geen flauw idee, maar ik heb dan ook geen enkele sleutel van dat soort aan een sleutelbos zitten...
En de soortgelijke sleutel die bij het kastje in de eetkamer hoort ligt veilig in de la van datzelfde kastje.
Hij wist de fluitketel trouwens ook niet.... ja, dat ligt aan z'n gebrekkige opvoeding.
Het valt nog mee dat er geen cassettebandje bij staat.
50quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:17 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Afgelopen jaar werd Roy toegezongen door bijna 50 personen. Roy straalde en genoot intens
wij huurden daarom een speeltuin afquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:15 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
50Jullie liever dan ik
Wij krijgen in totaal 12 gasten verspreid over ochtend en middag. Is voor onze peuter echt meer dan genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zijn ogen zijn wel goed!![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:03 schreef Kyara het volgende:
Ik snap nu ook waarom ze het consultatiebureau soms consternatiebureau noemen
M is te zwaar volgens de (vervangende) cb arts. En als hij naar de basisschool gaat dan wordt hij als laatste gekozen en gepest
Ach, dan kan hij troost zoeken bij S want die is ook te dikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zijn ogen zijn wel goed!
Oude (on)bekende.
Nee echt? Te stom!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:09 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ach, dan kan hij troost zoeken bij S want die is ook te dik
Zei ze dat echt? Ik denk dat ik serieus een klacht zou indienen als ze zoiets over mijn kind zouden zeggen. Waar slaat dat op zeg!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:03 schreef Kyara het volgende:
En als hij naar de basisschool gaat dan wordt hij als laatste gekozen en gepest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |